zijn hier ook spirituele/heldervoelende dames aanwezig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sylvia1981, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hallo,
    ik kon niet in een recent topic vinden of er nog dames aanwezig zijn die spiritueel zijn, heldervoelend. Ik zit ergens mee en zou dit graag willen vragen.iemand die ik mag pb'en?

2. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik ben niet spiritueel oid maar denk dat ik wel weet waar je mee zit en zou iets "spiritueels" willen aanraden. Mindfulness. Dat helpt je wat te ontspannen en dat lijkt me al heel waardevol. Een helderziende kan dat denk ik niet bieden. Het zou mij niet helpen iig. Ik zou onafhankelijk vd uitkomst sceptisch blijven maar dat is natuurlijk persoonlijk.

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Kik eens bij het topic 'Pendelen' (helemaal onderaan de lijst, onder het kopje 'diversen')
    Daar zijn volgens mij ook heldervoelende dames en dames die tarotkaarten leggen. Wie weet heb je er wat aan.

4. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Heb ik al gedaan mothermary, maar die reageren niet of zijn met zwangerschapsstop.

5. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    Hoi ik weet niet waar je mee zit en wat je precies wil maar ik pendel en voel dingen pb me maar als je wil

6. Ludde

Ludde Actief lid

8 nov 2014
    164
    0
    16
    Amsterdam
    Pendel je ook zwangerschapsdata? Mag ik je dan misschien ook een bericht sturen? Altijd al eens willen vragen of iemand wil pendelen. Vind het bijzonder.

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik heb ook al gezocht naar mensen die pendelen maar vind er inderdaad geen die dat momenteel doen! Spijtig, he want zou ook wel eens willen!! 😉

8. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Hier nog 1! Al paar keer gezocht, maar niemand die op dit moment nog pendelt, jammer!

9. Sorraya41

Sorraya41 Bekend lid

4 sep 2014
    832
    13
    18
    En ook ik heb meerdere pendelaars gepbt maar helaas geen reactie... bied jij je aan alsjeblieft??

Deel Deze Pagina