Hallo, ik kon niet in een recent topic vinden of er nog dames aanwezig zijn die spiritueel zijn, heldervoelend. Ik zit ergens mee en zou dit graag willen vragen.iemand die ik mag pb'en?
Ik ben niet spiritueel oid maar denk dat ik wel weet waar je mee zit en zou iets "spiritueels" willen aanraden. Mindfulness. Dat helpt je wat te ontspannen en dat lijkt me al heel waardevol. Een helderziende kan dat denk ik niet bieden. Het zou mij niet helpen iig. Ik zou onafhankelijk vd uitkomst sceptisch blijven maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Kik eens bij het topic 'Pendelen' (helemaal onderaan de lijst, onder het kopje 'diversen') Daar zijn volgens mij ook heldervoelende dames en dames die tarotkaarten leggen. Wie weet heb je er wat aan.
Hoi ik weet niet waar je mee zit en wat je precies wil maar ik pendel en voel dingen pb me maar als je wil
Pendel je ook zwangerschapsdata? Mag ik je dan misschien ook een bericht sturen? Altijd al eens willen vragen of iemand wil pendelen. Vind het bijzonder.
Ik heb ook al gezocht naar mensen die pendelen maar vind er inderdaad geen die dat momenteel doen! Spijtig, he want zou ook wel eens willen!! 😉