Klopt idd. Dat je dat onthouden hebt hahaha! Ohhh Alfie gaat weer terug op de lijst. Ik had die ooit op lijstje en er weer afgehaald maar nu vind ik m weer leuk. Thanks! Hoe spreek je Phineas uit? @Majo1983 hahaha nee op zich heb je gelijk. Maar het is echt een directe collega van mijn man. We waren aanvankelijk tegelijk zwanger en toen kreeg zij een miskraam. Bij mij ging het wel goed en later raakte ze weer zwanger en zij is dus een half jaar later bevallen. Maar omdat ze veel samenwerken en prima met elkaar kunnen vinden is net misschien toch een beetje raar?
Maddi vind ik niet mooi. Sorry. Morris vindt mijn man leuk. Ik niet haha. Beiden vinden we Miles leuk maar let maar op. Dit is zoooooo moeilijk uit te spreken. De een zegt ‘Mijls’ terwijl de anders ‘Maaaajjjjlls’ zegt.
Zara vind ik trouwens ook heel mooi voor een meisje. Maar het is natuurlijk wel een winkel, weet niet hoe storend je dat vind.
Niet. Maar lijkt veel op het einde van mijn eigen naam haha. Zie. Gaan we alweer. Zelfs mijn man en ik hebben moeite met uitspreken. Haha. Gaat hem niet worden. Oooo wat ben ik kieskeurig. Ik ga nooit wat vinden?
Oh Miles doe me een lol en spreek het 3 x achter elkaar uit. Grote kans dat je het 3x anders doet haha
Juist goed om kieskeurig te zijn! Ik ben ook zo kieskeurig, vind heel veel namen leuk en bijna geen een perfect genoeg om aan mijn kind te geven. Maar ik ben nu ook met een lange lijst begonnen met alles wat in de buurt komt, zal hem hier ook neerzetten voor jou als ik klaar ben.
Haha, ik kan me voorstellen dat je daar overvalt. Het kwam als eerste in me op, omdat ik daar een beetje hetzelfde muzikale gevoel bij heb als bij de naam van jullie zoontje.
Geen probleem hoor.Het is ook niet mijn ding. Zou zelf mijn dochter ook nooit die naam geven. Ik som maar wat op. Milas, Milan, Eliot, Ilian, Freek, Kieran, Elias, Vic, Cas of Kas, Denzel, Zion, Caleb, Tiemen, Farah, Yeira, Nola, Neela, Nala, Enya, Arwen, Babs, Milla
Ja doe maar. Ik herken dit niet van de vorige x. Naam zoontje stond echt vast en we wisten met 16 wk al dat we een jongen zouden krijgen. Maar omdat ik dat gevoel vanaf de test al heel sterk had hebben we nooit echt na gedacht over meisjesnamen en toen het een jongen bleek ook niet meer naar om gekeken. Namenjachten ken ik dus niet echt haha
@EvaD enkel Neela geschreven als Nila leuk. Ohhhhh iedereen doet zo zn best en ik zit werkelijk alles af te schieten. Echt sorry sorry!