Lieve dames, Ik moet dit even van me afschrijven, Afgelopen zondag ben ik naar de ziekenhuis geweest voor een fm echo, daar gaf de arts aan dat ik een follikel had van 16 mm en dat ik maandag de ovitrelle mocht zetten. Ik heb maandag rond 5 uur in de middag de ovitrelle gezet maar, ik heb vandaag mijn eisprong niet gevoeld. Normaal voel ik het wel (dus te vele steek een aanhoudelijke pijn aan 1 kant) je kent het wel. En nu ben ik dus bang dat alles voor niets is geweest en ik weer opnieuw mag beginnen. Ik kan het niet helpen.. de teleurstelling doet zo een pijn.. Liefst, Fallingstar
Dat je het niet voelt wil niet zeggen dat ie niet is gesprongen. Ik voelde nooit iets van een eisprong, ook niet met 2 of 3 rijpe follikels na stimuleren en pregnyl of ovitrelle. De ovitrelle is een trigger, dus je hebt 99,99% kans dat ie wel is gesprongen.
Wat @Panter zegt. Ik voelde een dubbele eisprong ook niet altijd. Het k9mt nagenoeg bijna niet voor dat met pregnyl of ovitrelle je follikel niet springt.
In november 2018, had ik het zelfde geval als nu Toen bleek hij dus niet gesprongen te zijn maar juist door gegroeit. Op de fm echo bleek hij toen 26mm te zijn
Wat de dames voor mij ook al aangeven, een eisprong hoef je niet te voelen. Als je, je echt zorgen hierom maakt zou ik even contact opnemen met het ziekenhuis. wellicht kunnen ze een echo maken of bloedprikken om te zien of je ei gesprongen is. Succes!