Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat een grappige gynaecoloog miesy hihi

Wat lastig kan dat zijn he Kelly. Vind het heel bijzonder dat ze al zo reageren op de buitenwereld...

Nienke ben ook heel erg benieuwd!

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nienke ben zoo benieuwd!

Gisteravond op verjaardag volgens mij mn eisprong gevoeld. Moest avond ervoor en gisteren heel veel plassen en soort tintelingetjes aan de rechterkant en een soort van poef ofzo haha moeilijk uit te leggen en buikpijn. Buikpijn en plassen was daarna gelijk over dus zo spannend. Vanaf vandaag officieel eindelijk een keer op het wachtbankje :D duurt nu al te lang haha

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Miesy war spannend allemaal. Ben heel blij dat je de eisprong hebt gevoeld. Ik ga duimen voor je, succes met wachten

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje manna!

5. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je miesy!

Al nieuws nienke?

6. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje woozl!

7. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Nou heel spannend miesy!!!
    En Nienke hoe is het bij jou?

Ja ik vind het allemaal echt heel mooi en geniet echt van het zwanger zijn dat geschop en gedraai in m'n buik heerlijk.. Maar op sommige momenten denk je ook van zo m'n leven gaat zo veranderen..
    En dronken mensen zijn ineens heel vervelend haha..

8. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Hee meiden,

Ik kom hier net kijken! Mijn vriend en ik hebben pas besloten om vanaf maart voor ons eerste kindje te gaan. Zo bijzonder en spannend..
    Omdat we het graag geheim willen houden voor de familie vind ik het wel leuk om het nog met andere meiden erover te hebben :) Want het is allemaal nieuw voor ons en weten er nog niet zoveel van af.

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom juul!
    Spannend en leuk dat jullie voor n kindje gaan!

10. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Dankjewel Miesy!
    Heel spannend!
    Leuk dat jullie ook voor een eerste kindje gaan! Maar jullie zijn ook al een paar maanden bezig zie ik.. Hopelijk gaat het goed deze maand en ben je snel zwanger

11. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook weer even hier! Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het voor de dames die nog niet zwanger zijn, dit jaar maar snel raak mag zijn!

Hier gaat het opzich wel goed, ook wel weer blij dat de feestdagen voorbij zijn. Gisteren zijn vriendlief en ik heerlijk naar Scheveningen geweest naar de musical the beauty and the beast, wat een geweldig mooie show!

@ Emsy, zag dat je me in het lijstje had gezet, ik ben 29.
    @ Kelly: wat bijzonder dat die kleintjes al zo kunnen reageren op geluiden in de omgeving he? Kan me voorstellen dat je blij bent dat de drukte voorbij is weer het normale ritme is ook wel fijn!
    @ miesy at fijn goed nieuws! Ik zal voor je duimen!
    @marisje: wat leuk een jongetje, gefeliciteerd!
    @ nienke: heb je al nieuws? Spannend!
    @ Juul: welkom!

12. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Oh en woozl natuurlijk, gefeliciteerd met je verloving! Wat leuk!

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel juul en regenboog!

@ juul ja sinds juni, maar vriend vaart, dus das soms lastig haha en nu voor hey eerst in dit half jaar een eisprong dus nu hopen en wachten haha

@ regenboog beauty and the beast ga ik in maart naar toe! Heb er zo'n zin in!

14. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Juul welkom hier. Leuk dat je mee kletst!

15. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    @ regenboog, dankjewel! Wat leuk die musical, daar wil ik ook nog graag heen!

@miesy, dat lijkt mij inderdaad lastig.. fijn dat hij er nu wel is en je je eisprong hebt! Succes! Ik zal voor je duimen :)

@Manna, dankjewel :)

Slikken jullie allemaal foliumzuur? Ik las dat het handig is om daar mee te beginnen voordat je zwanger wil worden?

16. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    @manna, natuurlijk gefeliciteerd met je mooie wondertje in je buik! Al bijna op de helft.. Gaat het goed?

17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Juulx bedankt, ja gaat heel snel. Morgen 20 weken echo en ben toch best wel zenuwachtig.... Gelukkig gaat verder alles goed.

Volgens mij is het advies om minstens 4 weken van te voren te beginnen met foliumzuur. Ik gebruik een multivitamine voor zwangerschap wens die ook voor tijdens de zwangerschap bedoeld is, daar zit de foliumzuur in.

18. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Ik zelf ben nu zwanger van mn eerste, echt heel spannend. Ben nu 5 weekjes. Het is niet geplant maar dat doet er verder niet toe! Het is van harte welkom dat zeer zeker.

Ik vind het heel spannend en heb echt veel last van de kwaaltjes. Ben heel misselijk, regelmatig maagzuur en heel moe.

Ik slik foliumzuur en vitamine D smelttabletjes.

19. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ juul ja zeker hij moet alleen donderdag weer weg voor zes weken
    En foliumzuur sluk ik in de vorm van die vitminepillen die compleet mama met visolie (omega 3) en extra vitamine d, want heb ook vitamine d tekort

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom desjavu! En gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina