Juul welkom hier op t forum! Hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Manna spannend hoor de 20 weken echo! Maar zo fijn als je allemaal goed nieuws krijgt. In ieder geval Heel veel succes!
@manna, wat spannend.. wil je weten wat het wordt? Of laten jullie je verassen? @Desjavu, leuk dat je hier ook bent! Nogmaals gefeliciteerd! Vervelend dat je zoveel last hebt van kwaaltjes. Misschien dat ze over een paar weken weer weg gaan? Hopelijk kan je er ook van genieten. Dus je hebt echt veel verschillende tabletten en pilletjes? Kun je dat zomaar bij de drogist halen, of is het handig om advies te vragen bij de apotheek bijvoorbeeld?
Ik heb ze gewoon bij de Albert Heijn gekocht... Lekker goedkoop ook. Mijn vriend heeft alleen de vitamine D pillen van Davitamon gekocht... á 13,00 euro. Huismerk is een stuk goedkoper.
@miesy, hopelijk gaat het precies goed dan! @Kelly, Dankjewel! We starten in maart met ronde 1, dus ik moet nog heel even geduld hebben.. maar het kan geen kwaad me er alvast wat meer in te verdiepen.
Juulx nee wij laten het een verrassing... We hebben allebei een ander voorgevoel haha Desjavu welkom hier. Ik las je stukje in een onderwerp die je had geopend. Wat vervelend dat het zo onrustig is door de mensen om je heen. Ik hoop dat je snel de rust kan vinden en dat die je ook gegeven wordt. In ieder getal gefeliciteerd en welkom hier!
Regenboog hoe gaat het nu verder? Miesy fijn dat je je eisprong heb gevoeld hopelijk is het raak deze ronde mijn duimen draaien. Manna heel veel succes bij de 20 weken echo. Kelly grappig dat de kleine meid zo op de muziek reageerde. Woozl gefeliciteerd met je verloving Juulz welkom. Idd van te voren al beginnen met foliumzuur. Spannend hoor dat word aftellen naar maart Desjavu welkom en gefeliciteerd. Hier net een halve nacht gewerkt. Lig de hele dag al een beetje overhoop met m'n maag. Hadden niet z'n goeie relatie. Volgens mij voel ik af en toe de kleine ofja een plopje of het zijn m'n darmen.
Halloooo dames! Nog een gelukkig nieuwjaar allemaal! Haha paar pagina's terug waren jullie erg benieuwd! Nou hier een updateje hoor. Gister weer getest en bleven beide testen wit. Gister eind van de middag een héél klein beetje roze afgeveegd, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat mn ongi begonnen was. Maar tot op heden blijft het weg.. Vanmorgen niet getest. Eigenlijk ook niet echt bij nagedacht omdat ik eigenlijk toch wel verwacht dat het door gaat breken vandaag. Zoniet ga ik over een paar daagjes nog eens testen, mogelijk was het gister dan wat bloed van een late innesteling oid? Ik heb een korte lf (12 dagen) waardoor het dus niet nu al per definitie "mislukt" hoeft te zijn. Wel erg spannend! Behalve dat ik wat pijnlijke borsten heb en wat bultjes bij de tepels heb ik echt nergens last van... Manna, succes met de 20 weken echo vandaag!! Miesy, héél veel succes op het wachtbankje! Ik duim voor je meid! Het is je zooo gegund!! Juul, welkom! Ben je al wel gestopt met de pil als jullie in maart er echt voor willen gaan? Leuk vooruitzicht is dat he? Het wordt een leuke en spannende tijd voor jullie! Kelly, wat grappig dat de baby zo goed laat merken wat ze wel en niet wil qua geluid enzo. Wel minder leuk voor jou natuurlijk, want je kunt niet alles meer doen wat je wilt.. Hopelijk vind je er een weg is wat jij en je kleine meid allebei kunnen handelen Marisje, beterschap! Hopelijk gaat het gauw weer wat beter met je.
Dank jullie wel marisje en nienke! Super lief Het zou wel kunnen toch dat je je kleintje al voelt marisje? Leuk! En nienke wat jammer van je negatieve test! Hoop dat het een late innesteling was en over paar dagen een dikke posi test heb!
Succes manna! Hopelijk is alles goed. Hmm blijft dus spannend Nienke, afwachten maar. Welkom nieuwe meiden! Wat leuk marisje die mogelijk eerste bewegingen van de baby. Ik voelde bij 15 + 5 echt duidelijk wat plopjes voelde toch echt anders dan m'n darmen. Als je het denk een paar keer voelt ga je steeds meer dat verschil voelen.
Hoe was het vandaag Manna? Alles goed? Leuk dat jullie het een verassing houden voor jezelf. Maakt het extra spannend Dankjewel Marisje! Dat wordt zeker aftellen! En beterschap! Dankjewel Nienke! Ik heb nooit de pil geslikt dus ik heb al jaren mijn menstruatie kunnen volgen. Die is vrij normaal gelukkig! Dat maakt het wel makkelijker om elk moment te kunnen beginnen Wat onzeker dat je negatieve testen had.. Ik duim voor toch een positieve test bij je binnenkort! Bedankt Emsy, leuk om mee te kletsen met jullie! Gefeliciteerd nog met je zwangerschap!
Als je het vaker voelt ga je het wel herkennen marisje! De echo is goed gegaan, alles was goed gelukkig. Ben enorm opgelucht en mooi om de baby weer te zien
Juulx, oh dat scheelt enorm! Dan kun je idd gewoon lekker aan de gang gaan in maart Gisteren de hele dag geen bloed te bekennen. Had me al voorgenomen vanmorgen te testen.. Net voor het slapen gaan naar de wc geweest en ja hoor, veeg helderrood bloed af Tampon gebruikt, en vanmorgen eigenlijk weer niets te zien, behalve wat oud bloed.. Naja het zal vandaag wel echt los breken. Weer even een flink baal momentje....
Fijn om te horen Manna dat het allemaal weer goed was! Nou Nienke balen zeg.. Hier alweer 25 weken onderweg. En voel me verder gelukkig nog prima. En gisteravond weer heerlijk wezen zwangerschapszwemmen, echt een aanrader het is leuk en gezellig..
Dat is fijn juultje Manna wat goed dat alles goed was! Nienke wat balen zeg!! Kelly wat haat dat hard zeh! Fijn dat je je goed voelt en dat zwangerschapszwemmen zo leuk is!
Jeetje kelly wat vlieg de tijd. Kan me nog voorstellen dat je op je eerste menstruatie zat te wachten en die niet kwam. Ja ik voel me wel wat maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat het mijn darmen zijn. Beetje lastig om het werkelijk te zeggen. Nienke wat jammer snap dat je even een baal momentje heb.