Nou echt he Maris het vliegt voorbij, ik besef me ook iedere dag meer dat het echt een wonder is allemaal. Niet alleen het zwanger worden maar ook dat het goed gaat tijdens je zwangerschap. Hoor veel vervelende verhalen. En zie ze hier ook voorbij komen. Maar Maris het zou goed kunnen dat je hem al voelt hoor. Ik voelde ook plopjes rond de 16 weken.
Nienke wat balen zeg, ik hoop toch met je mee dat het vals alarm is! Kelly wat gaat dat snel he... Wat leuk dat het zwemmen zo goed bevalt. Ik zit er soms ook over te twijfelen maar vind het te laat op de avond. Ik ben nu wel met zwangerschapsyoga begonnen en het was heerlijk! Marisje ik ben ook paar weken in ontkenning geweest maar achteraf weet ik dat ik de baby voelde
Meiden weten jullie dat? Wanneer is het nou 1dpo dag op je eisprong zelf of op de dag erna? Misschien stomme vraag haha
Okee thnx manna Ja wist wel wat de afkorting was, maar had dus ergens gelezen op een site dat je vanaf de dag van je eisprong moest tellen en ik dacht ik zal t ff hier vragen
Ja is de yoga wat.. Ik hoorde dat je dan wel is in een rijtje moet zitten en elkaars buiken moet vast houden.. En dat soort dingen is echt niks voor mij.. En vriendlief gaat echt met alles mee maar dat vind hij ook niks.. Zwemmen begint bij mij om 7 uur tot kwart voor 8 dus dat is ideaal.. Lekker op tijd weer thuis..
Haha Kelly nee dat gelukkig niet! Je doet oefeningen voor kracht, soepelheid en ademhaling/ontspanning. Aangezien ik vaak niet goed adem en druk ben vobd ik het heerlijk. Kwam er wel achter dat ik wat minder soepel dan eerst hihi. Oefeningen zijn gewoon met jezelf haha
Bij ons is het zwemmen van 8-9 uur. Eer je thuis bent, gedoucht en al is de avond voorbij... Jou tijd klinkt fijner
Jeetje wat balen nienke!! Heeft het doorgezet vandaag? Hoop het niet voor je.. Blij dat het helemaal goed gaat met de baby Manna! Wat jullie inderdaad zeggen, dat het toch wel een groot wonder is om zwanger te mogen worden en dat het dan ook goed gaat. Wat een verhalen lees ik hier op het forum.. het maakt me ook wel eens bang. Zou het dan wel lukken? Moeten we niet gewoon nu proberen dat we meer tijd hebben als het niet lukt. Twijfels.. we gaan namelijk trouwen in juni.. en weet niet of ik nog wel in mijn gekozen trouwjurk pas als ik toch snel zwanger mag raken. Hier kunnen jullie misschien niet zoveel mee, maar moest het wel even kwijt..
Wat leuk juul. Wij trouwen in maart en ik ben dan 31 weken zwanger. Ik heb dan niet mijn droomjurk. Maar wel een mooie zodat mijn buik er mooi in past. Het is inderdaad een wonder. Dat idee dat er gewoon een kindje in je groeit is soms zo onwerkelijk. Helaas zal ik over 5 weken stoppen met werken. Nou ja de ziektewet in want heb erge bekkeninstabiliteit. Achja des te meer kan ik van de schopjes genieten.
Ja het heeft doorgezet bij mij gister. Toen ik thuis kwam nog niet. Toen dus ook nog maar een testje gedaan, maar uiteraard negatief. Savonds brak het echt goed door. Heb gister met mn vriend overlegd en deze maand ik toch ook maar eens temperaturen naast de ovulatie testen. Eens zien of ik daar wat mee kan. Enige nadeel is dat ik nu wel in het weekend ook om 6u een wekker moet zetten Yoga en zwemmen lijkt me allebei heerlijk om te doen tijdens een eventuele zwangerschap! Tegen die tijd maar eens kijken wat de mogelijkheden bij ons in de buurt zijn. Juul wat leuk dat je gaat trouwen volgend jaar! Tja, aan de ene kant zeg ik, begin vast, aan de andere kant, jullie zijn er zo op ingesteld dat jullie in maart gaan beginnen. Hou dat lekker vast. Mocht het dan snel lukken pas je tenminste in je jurk. Maar hou er ook wel rekening mee dat het gemiddeld toch wel een tijdje duurt voordat het "raak is".. Puur om teleurstelling te voorkomen..
Wat leuk juul dat jullie gaan trouwen! Ik werd ook bang van alle verhalen op het forum. Gelukkig gaat het veel vaker wel gewoon goed. Gemiddeld gezien is 80% binnen het jaar zwanger dus een grote groep. Ik zou om zulke verhalen niet eerder gaan beginnen. Hou er wel rekening mee dat je de eerste 3 maanden vreselijk beroerd kan zijn. Had er niet aan moeten denken om dan te trouwen. Super balen nienke!! Hopelijk heeft het temperaturen wat meer inzicht. zwemmen klinkt heerlijk is hier ook alleen van 20:00 - 21:00 vind ik echt jammer.
Wat balen nienke! had het je echt gegund! Wat leuk juul dat jullie gaan trouwen! Weet eigenlijk iemand hoe het met wens en staypositive gaat?
hier ben ik ook weer even.. even weer bij gelezen. @juul wat leuk dat julle gaan trouwen in juni! gefeliciteerd! ik heb dat ook hoor.. je leest zoveel verhalen hier, ik wordt er soms helemaal onzeker van! maar je leest ook dat het heel vaak goed gaat! dus daar moeten we maar op blijven hopen! @ nienke wat ontzettend balen dat je ongesteldheid is doorgebroken! @ Marisje; het gaat wel redelijk hoor.. ff niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd.. weet niet zo goed wat het is, komt wel weer goed! Jij weer wat beter in orde? dacht te lezen dat je ook even niet zo lekker was?
Hoi dames, Lang getwijfeld of ik het hier zou posten mede doorat ik graag redelijk anoniem wil blijven op het forum, ik heb er weleens een topic over geopend om advies te vragen dus misschien hebben sommigen van jullie het wel gezien.. Maar door een afwijking in de spieren in mijn benen ben ik rolstoel gebonden, ik red mij hier gelukkig prima om en het is danook geen belemmering om zwanger te worden.. Het zal ook geen Gevolgen hebben voor mijn kindje.. Heb gesprekken gehadmet mijn arts en dit was dan ook wel een punt wat ik heel belangrijk vond. Helemaal goed dus.. En natuurlijk super spannend! En toch zal een zwangerschap en bevalling en het opvoeden van een kindje voor mij natuurlijk anders verlopen "met hindernissen" noem ik het maar haha. Mijn vriend is gelukkig gezond dus daar heb ik natuurlijk goede steun aan en samen gaan we er helemaal voor.. Ik red mijzelf gelukkig goed en hou er ook totaal niet van om afhankelijk te zijn.. Maar toch viel ik me soms onzeker of alles wel zal verlopen zoals wij hopen en ook de reacties van mensen om me heen als ik zwanger zou zijn. Ik moest het toch even van me afschrijven
Regenboog vind het toch knap van je dat je dit durft uit te spreken. Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan en dat het allemaal voorspoedig verloopt. Ik ken helaas ook 'hindernissen' al zit ik zelf niet in een rolstoel, maar heb wel ms. In het dagelijks leven heb ik daar best veel last van. Maar dat neemt bij mij ook niet weg dat ik heel graag een kindje wil. Ook over gehad met mijn artsen. En dan komt er bij dat mijn vriend vaart dus dat ik veel alleen ben. En die onzekerheid is zo verschrikkelijk hoe alles gaat verlopen, maar ik bekijk het echt per dag. Succes!
Wauw regenboogje, kan me goed voorstellen dat je dit toch graag van je af wilt schrijven en je er af en toe onzeker van wordt. Wat fijn dat je spieraandoening geen gevolgen heeft voor je kindje. Ik vind het knap van jullie dat jullie er voor gaan samen en het is jullie gegund! Hopelijk ondervind je niet al te veel last van een toekomstige zwangerschap en de bevalling. Met het opvoeden van het kindje zal het vast goed komen! Als t niet op de ene manier lukt, lukt het wel op de andere manier Ook van jullie Miesy vind ik het knap! Ms is ook niet niets! Vaart je man nationaal of internationaal? Is hij lange perioden van huis weg? Heb respect voor jullie beiden
Regenboog, wat vervelend van je situatie en knap van je dat je het met ons deelt. Geen idee natuurlijk hoe jij je moet voelen, maar ik ben zelf hypermobiel. Dus mijn gewrichten slijten met de tijd gewoon af. Ik vind het knap dat jullie er roch voor durven te gaan en het is je net zo gegund als ieder ander. Ik hoop dat het jullie dan ook snel lukt en dat de zwangerschap mee gaat vallen, zo niet denk dan aan het wondertje wat je ervoor terug krijgt. En ik weet zeker dat het opvoeden je goed zal vergaan.
Volgende week ga ik halve dagen draaien en als mijn.collega terug volledig werkt ga ik helemaal de ziektewet in. Trek het werken echt niet meer. Gelukkig geniet ik nu elke dag en heel de dag van mijn drukke meisje. Ze schopt me de hele.dag door en vandaag eindelijk op film gekregen voor mijn verloofde <3
Wat fijn van jullie lieve reacties! Ik red me gelukkig goed in mijn situatie.. Alleen m'n benen werken niet altijd mee! Hebben een fijn huis en ik heb een leuke baan! Er zijn ook genoeg hulpmiddelen en aanpassingen voor het meenemen of het verzorgen van je kindje tis alleen ff zoeken.. Miesy Ms is ook heftig zeg! Helemaal als je vriend ook veel van huis is!