Manna, ja bij mij wel tenminste ze voelen dan waar de baarmoeder zit. Met 17 weken net boven mijn navel en nu ver boven mijn navel.. ben eigenlijk vergeten te vragen hoe dat dan komt... zouden ze er een over t hoofd gezien hebben haha
Hallo allemaal! Mijn vriend en ik gaan ook voor een eerste kindje en ik ben begin juli al gestopt met de pil. Ik ben daarna heel snel zelf weer ongesteld geworden en daarna ruim 30 dagen niet. Nu al 3 keer vrij regelmatig 26-29-29. Deze periode begonnen met ovulatietesten, maar nu al 10 dagen getest, maar geen piek kunnen ontdekken...alle testen een lichtroze streepje... Ik heb wel sinds deze week elke dag wel een beetje buikpijn, heel laag in mijn onderbuik, alsof ik elk moment ongesteld kan worden, maar mijn NOD zou volgende week zondag ongeveer moeten zijn. Ik word er vrij onzeker van... Denken jullie dat het na dag 10 nog nut heeft om te blijven testen?
Welkom annalise! Wat grappig wij lopen gelijk op. Mijn nod os ook ongeveer dan. Ik weet niet precies wanneer, want ik heb nu pas voor het eerst een eisprong met behulp van clomid dus weet niet hoe lang mn cyclus duurt. Dus wat betreft je vraag over ovulatietesten kan ik je niet helpen sorry. Hoop dat je snel zwanger mag raken! @hier vanochtend vroeg hele levendige droom gehad. Werd bezweet wakker en heel weeïg gevoel in mn buik. Kon daarna ook moeilijk weer in slaap komen en gistermiddag en vanochtend vroeg pijnlijke borsten. Mja lichaam kan je zo voor de gek houden
Hoi Miesy! Wat spannend voor jou dan nu zeg!! Hoe lang geleden ben jij gestopt met de pil? Hoe wist je dan dat je geen eisprong had? Ik weet helemaal niet zo goed of ik wel of geen eisprong heb? Ik ben wel helemaal beduusd, gisterenavond voor het slapen toch nogmaals een ovulatietest gedaan en ineens een dikke roze streep. Dag 22 van periode, terwijl ik nog nooit een hele lange cyclus gehad heb! Ik snap er helemaal niets meer van! Heb wel buikpijn. Maar dat had ik gisteren ook de hele dag, ovulatiepijn kan toch geen 2 dagen achtereen duren? Nou ik duim ook voor jou!! Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden, maar soms juist niet! Spannend! Groetjes!
Ik ben februari gestopt met de pil vorig jaar. En tot juni twee x ongesteld geweest dus miss dan wel eisprong ? Maar de ene x duurde dat weer drie maanden voordat ik ongesteld werd dan weer gwn n maand later was geen peil op te trekken. Naar gynaecoloog geweest en kwam pcos uit. Dus primolut gekregen om ongesteld te worden en daarna clomid voor n eisprong op te wekken. Twee dagen pijn bij ovulatie kan wel volgens mij hoor. Spannend!
Vlindertje oja haha op die manier buik op meten, ben niet helemaal wakker. Wie weet een tweede hihi Annalise welkom wat leuk dat jullie ook voor den eerste gaan. Fijn dat je gisteren toch een positieve ovulatietest hebt. Het kan zijn dat je nu een langere cyclus hebt of dat he misschien een korte luteale fase hebt.
Annalise, ik heb ook zeker twee dagen last gehad van mijn ovulatie. Dus dat kan best. Dus voor de zekerheid maar even klussen hihi.
@regenboog ik zit nu nog maar op 7dpo dus ik probeer de 15e te testen dan zit ik op 13 dpo en die dag hebben mn vriend en ik 5 jaar en drie maanden haha
Welkom Annalise, leuk dat jullie ook voor jullie eerste kindje gaan! Spannend.. ik duim voor je dat je zwanger bent deze maand! Voor jou ook spannend Miesy.. nog een paar dagen... hoop het zo voor je dat je een positieve test mag krijgen! Mijn vriend en ik hebben nog maar is goed er over gepraat en alles afgewogen. Het besluit is toch dat we wachten tot na de bruiloft. We zijn er allebei echt klaar voor, maar gezien alle omstandigheden nu en de komende maanden is het beter om te wachten. Door een zwangerschap kan ik me natuurlijk niet goed voelen op de bruiloft en dat zou jammer zijn. We gaan nu maar eerst genieten van alle voorbereidingen van de bruiloft, want dat is ook zo tof! Daarna kunnen we aan onze volgende droom beginnen. We zijn nog vrij jong dus alle tijd Natuurlijk blijf ik nog even gezellig meelezen en kletsen hier!
Hoi Manna! Ja ik dacht ook dat ik misschien een korte LF kon hebben (tot twee weken terug nog nooit van gehoord!! Ik zie hier ook afkortingen die ik ook niet eerder kende! Ik Google me suf voor verklaringen soms haha)... Hmmm Vlindertje...dank je ook voor jouw antwoord! ik heb nog steeds beetje buikpijn...en wat weeïg gevoel in mijn buik, niet misselijk, maar ook niet helemaal lekker...vreemd. Maar ja ik ben er nu zo op aan het letten dat mijn lichaam me misschien voor de gek houdt? Juulx, wat relaxt dat je dat zo afgesproken hebt! Wanneer gaan jullie trouwen? ik merk dat nu we de keuze gemaakt hebben, ik liever vandaag dan morgen zwanger ben...terwijl ik twee jaar geleden nog niet eens aan kinderen dacht!! Miesy..ik blijf ook duimen voor jou! Mooie dag, 5 jaar en 3 maanden 😀 Ik ben morgen 8 jaar en 3 maanden samen haha! En gisteren positieve ovulatie test..hem spannend! Haha Regenboogje, dank je wek!
Regenboog juul en annalise dank jullie wel. Lief van jullie. Ik moet zeggen de drang wordt groot om te testen hahaha Wat leuk annalise 8 jaar en drie maanden echt lang!
We gaan in juni trouwen Annalise! nog ongeveer 5 maanden! Het is precies wat je zegt.. nu je samen de keuze hebt gemaakt om voor kindje te gaan wil je het liefst zo snel mogelijk zwanger zijn. We vinden het lastig om te wachten, maar wel heel fijn dat je je samen om 1 ding kunt focussen. Geeft veel meer rust nu merk ik ook. Een bruiloft plannen kost ook best veel tijd en dan gaan we er gewoon een hele leuke huwelijksnacht van maken! Haha
Hallo iedereen, Erg leuk om zo al jullie verhalen en ervaringen te lezen. Na een lange tijd samen zijn hebben mijn vriend en ik besloten om te stoppen met de pil, ik ben dan ook afgelopen donderdag gestopt met de pil. Ben erg benieuwd hoe mijn lichaam hier op gaat reageren. We vinden het allebei erg eng maar zijn ook erg nieuwsgierig naar hoe het allemaal gaat verlopen.
Juul eerlijk gezegd slim dat jullie wachten. Het is een hoop stress en al helemaal als je zwanger bent. Wij trouwen in maart en hebben vandaag pas onze kaarten in elkaar geknutseld. Gelukkig houden wij het redelijk simpel maar toch is het erg vermoeiend en stressvol voor een zwangere vrouw haha. En dan nog een man hebben die zoiets heeft van ik kijk wel wat je allemaal regelt. Nou je hormonen werken dan niet echt mee.
Welkom Annelise en Lima. Juul idd wel verstandig dat je wacht tot na de bruiloft. Annelise denk dat je je eisprong heb gevoeld. Miesy hoe is het met jou? Las dat je iets wat bloed verloren was. Lima spannend moment altijd om te kijken wat je lichaam doet. Vlindertje hoe is het afgelopen met je werk? Ik snap best dat als je man toe kijkt hoe jij regelt de hormonen ook niet fijn meewerken. Hier gisteren de babykamer besteld word in april bezorgd. Nog wat kleine dingen meegenomen zoals boxkleed en shirtje enzo. Het grote spul is besteld of we hebben het al in huis. Zoals de kinderwagen en maxi cosi. Nu kunnen we de rest van het lijstje afwerken kwa doeken en alles.
Lima welkom hier! Miesy mijn duimen draaien ook benieuwd of je kan wachten met testen Marisje wat fijn dat je al het grote spulal hebt of al hebt besteld!
Lima welkom! @marisje ja had op 5 en 6 dpo klein veegje oud bloed in de avond. Dus hopelijk innestelingsbloed. Want is nog te vroeg om ongesteld te worden en ben ook niet ongesteld daarna geworden. Voor de rest gaat t goed hoor haha niet echt veel kwaaltjes. Alleen 1x levendig gedroomd en niet meer kunnen slapen en vaak wat krampjes/steekjes helemaal onderin mn buik Soms btj weeiig in mn buik. En gister had ik hele opgezette darmen maar daar heb ik wel vaker last van (prikkelbare darm) en twee x pijnlijke borsten maar heb ik vaak week voor mn menstruatie. Oh en hongerrr kan de hele dag wel door eten haha .. mja lichaam kan je echt voor de gek houden ..Dus zoo spannend. Wat leuk dat je de kinderkamer hebt besteld! Pff april duurt wel lang haha @manns dankjewel! Ik denk niet dat ik kan wachten maar wil t wel haha