Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lima, welkom!! Wat een spannende tijd ook voor jou! Echt afwachten wat je lijf doet! Ik heb geen idee of het mee telt of je lang of kort de pil geslikt hebt.. Ik heb ruim 14 jaar de pil geslikt voordat ik stopte...maar mijn lijf pakte t redelijk snel op!

Ik heb zojuist weer een Ovutest gedaan en nu dus helemaal negatief. Eergisteren plotsklaps super positief, gisteren al minder maar nog een duidelijke streep en nu gewoon niets! Zo vreemd, nooit bij stilgestaan dus dat mijn eisprong wel eens heel laat kon zijn...ineens dus een ingepland druk weekend! Alleen zijn mijn vriend en ik daar niet echt goed in, zo lekker onnatuurlijk! ;)

Miesy...anders test je toch gewoon, dan weet je van jezelf al dat de test hele grote kans heeft om negatief te zijn en dat neem je dan op de koop toe, maar misschien haalt het de drang iets weg...zou ik wel een goedkope van de action nemen en geen dure cb!

Juulx, leuk zeg! 5 maanden om overal naar uit te kijken en lekker te regelen! Wordt het een hele speciale grote bruiloft, of niet te groot? Wel heel leuk allemaal hoor!!

Vlindertje, wanneer trouw je precies? Duurt niet lang meer! Leuk!

Marisje, ben stiekem beetje jaloers op je hoor! Al zo lang zwanger ;) gaat je zwangerschap voorspoedig?

2. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    205
    63
    Parttime logistiek
    Manna ja dat was echt de grootste kostenpost.

Miesy nou m'n duimen draaien

Annalise dat kan dat je 2 dagen een positieve test heb. Ik had ovulatie testen besteld in de derde ronde toen had ik m'n eisprong ook op een andere datum gezet. Toen ze binnen waren een geprobeerd en die was onverwachts positief dag erop ook alleen al ietsjes minder. Ze waren voor ronde 4 maar die is er nooit gekomen.
    Bij mij is het een wonder aangezien ik endometriose heb dus moeilijker zwanger kan raken

3. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Miesy wat ontzettend spannend.. Kan me voorstellen dat het steeds moeilijker wordt om niet te testen!!

Juul als jullie kunnen wachten zou ik het ook pas na de bruiloft doen.. Wij zitten midden in een verbouwing van een nieuw huis en hopen dat het voor April af is want dan ben ik uitgerekend.. En het geeft echt wel een hoop stress.

Maris leuk dat je alles besteld hebt!! Maakt het toch weer een stuk echter he.. Zo leuk allemaal..

Welkom Lima, en zo spannend he als je er net voor gaat..
    Maar je weet het nooit en volgens mij maakt het geen bal
    Uit hoe lang je de pil geslikt hebt.. Ik slikte hem al 16 jaar en heb alleen m'n ontrekkingsbloeding gehad na t stoppen en was direct zwanger..

Annalise spannend hoor en hoop dat het "klussen" gelukt is.. Kan me voorstellen dat het zo op commando ook niet heel makkelijk is..

4. Lima1

Lima1 Lid

10 jan 2016
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de welkom berichten.
    Erg leuk om de evaringen te lezen waarbij het al heel snel is gelukt.
    Ik had me zelf voorgenomen om niet al gelijk wat te gaan opzoeken en me er te veel mee bezig te houden, maar het is toch stiekem allemaal zo leuk om te lezen ;)

Juul, wat knap dat jullie het uitstellen tot na de bruiloft. Maar je moet natuurlijk ook optimaal kunnen genieten van zo'n mooie tijd en dag met veel voorbereidingen. :)

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @annalise ja ik weet t niet haha zo moeilijk. Ik wil ook een dag dat ik mijn vriend kan bellen, want alstie aan het varen is kan ik hem soms wel soms niet bellen. Ligt eraan waar hij is. Dus miss woensdag of donderdagochtend. Vrijdag kan ik hem niet meer bellen zei hij net.. dus de 15e wordt m niet meer haha

En spannend met je eisprong! Haha wij hadden nu ook paar x zo onnatuurlijk haha. Hopelijk is het gelijk raak bij je!

6. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Wij trouwen 25 maart, dus is heel dichtbij

7. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Vlindertje, nog 2,5 maand! Gaaf vooruitzicht maar ik snap dat het veel stress met zich meeneemt. Maar denk maar zo, het moet een LEUKE dag worden, eentje waar jullie op en top van genieten dus laat je niet gek maken!!

Miesy, heb je je nog kunnen inhouden? Ik begrijp dat je vriend op zee zit? Lastig! Dan wordt t toch woensdag of donderdag en met een redelijk gevoelige test moet dat dus kunnen!

Kelly! Apart he, wij zijn bijna gelijk gestopt met de pil en zie hoe ver jij al bent! Jeetje! Gaat t goed? :)

Ik merk dat ik doelen moet bijstellen, in de zomer dacht ik 'dat wordt zwangerproof eten met de kerst', maar dat doel was niet gehaald, toen dacht ik 'in het voorjaar ben ik jarig dan kan ik misschien een babytaart maken', en dat komt ineens zo dichtbij, dat ik dan misschien wel zwanger ben (hoooooopen!) maar zou ik dan al wel 12 weken zijn...pff af en toe maak ik mezelf gek en af en toe denk ik...ach nog tijd zat! Jong moeder worden lukt toch al niet meer want ik ben 30 hahaha!

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @annalise ja nog in kunnen houden! Haha ik ga denk ik woensdag testen is nog steeds erg vroeg dan, dan pas elf dpo. Maar dan kan ik mn vriend wel bellen en anders zaterdag weer. Haha ik ken dat wel van die doelen. Ik doe het maar niet meer die doelen stellen haha. En ik moest stiekem even lachen om je laatste zin zo droog hoe je het zegt hihi

9. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm 11dpo...dan is toch 14dpo=NOD? Lijkt wel wiskunde... Maar je hebt tests die doen het 4-5 dagen voordat je menstruatie zou beginnen...maar het blijft vroeg. Als mijn cyclus net als vorige 2 maanden 29 dagen duurt...dan kom ik niet verder dan 9dpo (uitgaande van ovulatie op de positieve ovu test, en anders 8 dpo!!)... Dat is een naar vooruitzicht!

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus nu duurt, want heb nu met clomid een eitje, en heb mn eisprong op cd 17 gehad. haha veel wiskunde idd :p en ja is heel vroeg, maar zaterdag ook nog n x testen.

11. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Hoi dames! Zie hier een paar nieuwe namen, leuk! Welkom!

Miesy, wat spannend! Ik hoop op een mooie positieve test voor jou! Wat zou dat toch een fantastisch begin zijn van het nieuwe jaar!

Annalise en Lina, welkom!

Annalise, zie dat jij ook vanaf de zomer bezig bent :) Zelfde geldt voor mij. Ben tijdens onze vakantie vorige zomer gestopt met de pil :) Zou het wel even in de gaten houden als ik jou was. Een hele korte lf kan namelijk de zwangerschap bemoeilijken. Zou dan toch even langs de huisarts gaan als ik jou was. Misschien volgende cyclus erbij temperaturen, zodat je bij de huisarts kunt laten zien dat het niet helemaal lekker zit?

Lima, spannend hoor, als je eenmaal die keuze maakt om met de pil te stoppen! Veel succes!

Hier gaat het prima. Weinig nieuws op t moment :) Wachten op mn ei en daarna weer op het wachtbankje. Zaterdag verwacht ik mn ei, dus gisteren begonnen met ovu testen. Ben benieuwd of ik deze keer mn piek wel vind.. Hopelijk kan ik het van de week nog een paar keer gezellig maken met mn vriend :)
    Gisteravond sliep hij al toen ik thuis kwam, vanavond gaat hij sporten, donderdag moet hij darten en vrijdag heeft hij late dienst, dus hoop dat het iig een paar keer gaat lukken, wordt wel lastig.. :)

12. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je nienke! Zou zeker een mooi begin zijn.

13. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames!!

Spannend miesy, bijna test dag ;)

Hier vanmorgen de 20 weken echo gehad, alles was goed!! Zo opgelucht. Wilde niet echt meewerken dus draaien, en bewegen en wiebelen maar uiteindelijk allemaal gelukt.

Helemaal in de wolken!

14. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2094 Miesy, 12 jan 2016
    Laatst bewerkt: 12 jan 2016
    Pff op 5, 6, 8 en 9 dpo wat bruin bloedverlies gehad zomaar dat was telkens in de avond n veegje en nu voel ik er wat uit lopen is het best veel maar wel bruin, maar heel veel bruine afscheiding. . Zit nu op 10 dpo

15. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Emsy wat fijn dat alles goed was!

16. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Wat fijn emsy :) ik mag morgen weer voor de 20 weken echo. Erg spannend. Maar we mogen al om 8.10u dus lekker op tijd. ze is wel echt een druktemaker zeg hihi. Geniet er echt van

17. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Oef Miesy wat moet dat zenuwslopend voor je zijn! Hoop voor je dat het niets betekend!

Emsy wat fijn dat alles goed was!

Vlindertje, veel succes morgen!

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb net toch n testje gedaan en helaas omo wit.. hopelijk is t nog te vroeg. . Zaterdag weer even kijken

Succes vandaag vlindertje

19. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    @ Emsy wat fijn dat de 20 weken echo goed was! Ik heb er toen ook zo lang gelegen omdat ze niet mee werkte haha.

@Vlindertje, success vandaag!! Altijd leuk om jullie kleine wondertje weer te zien, en ik duim dat alles goed is.

@Miesy, ik hoop ook voor je dat het niks betekend!! Ga voor je duimen..

Ik ben gister weer gewoon op controle geweest bij de verloskundige en ze groeit super!! Ook hier lekker druk in m'n buik. We krijgen nu om de 3 weken controle.
    Geen echo's ook meer voor mij trouwens.. Over 6 weken dan krijgen we wel weer een groei echo :)

En volgende week bloedprikken voor rhesus factor.
    En ik vind bloedprikken verschrikkelijk!!
    Maar het is voor een goed doel..

20. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ons meisje is helemaal goedgekeurd. De mevrouw van de echo zei zelfs dat het een echte druktemaker is haha. Vruchtwater ook helemaal goed. Wat een fijn gevoel zeg.

Deel Deze Pagina