Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat fijn Kelly en Vlindertje dat alles goed gaat bij jullie!

Mies, wat jammer zeg, nog steeds wit! Ik duim heel hard voor je!!

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn vlindertje!

Jaa ik hoop maar dat het nog te vroeg is. Zaterdag 14 dpo ga ik weer testen

3. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik kwam even snel kijken voor jou miesy! Maar wat ontzettend jammer! Ik blijf duimen voor je!

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah super lief regenboog!

5. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Miesy...te veel bruin is vaak een teken dat het begin van een nieuwe cyclus start...als je daar nu van uit gaat kan het hooguit nog meevallen zaterdag, want wij duimen natuurlijk allemaal voor jou!!

Dank je Nienke voor de 'welkom'! Temperaturen wordt hem niet want ik werk volcontinu onregelmatig dus ik denk dat dat een volledig vertekend beeld gaat opleveren. Maar ik wil nog wel een maand die ovulatietesten doen (hopelijk is het nu gewoon raak en had ik deze periode ineens een lange periode....), maar anders in februari nog testen zodat ik echt wat zekerder ben van een korte LF...dan sta ik niet zo plompverloren bij de huisarts...maar ja ik hoop natuurlijk nog steeds dat die ovulatietesten en onze gestundelde getimede vrijpartij afgelopen weekend geholpen heeft..! Volgende maand wordt sowieso toch al niets want we gaan op vakantie maar mijn moeder gaat ook mee en die slaap op dezelfde kamer! ;)

Dus dan wordt het alweer maart...en eigenlijk hebben we gezworen om als we enige keus hebben en niet al 5 jaar proberen, geen kerst of oud&eenieder baby te creëeren hahaha!

Pff maar goed, vooralsnog geen rare klachten en ook nog geen ongesteldheid dus ik ben aan het duimen. Mijn moeder zei altijd 'nou ik wist het de dag er na al dat ik zwanger was, ik was direct kotsmisselijk', dus laatst zei ik (ze weet niet dat we voor een eerste gaan) "maar dat kan toch niet, eerst moet zo'n eitje toch innestelen enzo?" En toen zei ze 'nou dan wist ik het echt binnen een paar dagen hoor!'...dus nu denk ik bij elke zucht dat ik misschien wel misselijk ben haha, wat natuurlijk compleet ingebeeld is ;)

Emsy, vlindertje en Kelly: wat fijn dat al jullie baby's vandaag goedgekeurd zijn!! Fijn idee en ene opluchting toch steeds denk ik zo? :)

6. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Fijn om te lezen dat al jullie baby´s goed groeien Vlindertje, Kelly en Emsy!! Een hele geruststelling lijkt me :)

Ik duim zo voor je Miesy dat je over een paar dagen wel wat ziet op de test!

Annalise, als je in maart zwanger raakt heb je toch nog ongeveer een november baby? ;) Maar hopelijk is het deze keer gewoon raak!

Ik kan het nog niet helemaal van me afzetten dat we pas in juni beginnen, maar druk met werk en veel met de bruiloft bezig zijn helpt wel!

7. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa Juulx! Je hebt gelijk!! Op het moment van een positieve test zit je inderdaad altijd al bijna op week 4! Goh..wat een lichtpuntje op deze regenachtige avond haha! 😀 Maar ik hoop nog veel sneller op een positieve test!

8. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Fijn dat ik je een lichtpuntje heb kunnen geven op deze inderdaad regenachtige dag!:D
    Ik hoop met je mee op nog sneller een positieve test!!

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal dat jullie voor me duimen doet mij goed!

@annalise ooh klinkt niet veel belovend.. alleen het gekke is, als ik ongesteld moet worden heb ik nooit eerste bruine afscheiding. Heb nu wel veel hoofdpijn en dat heb ik altijd voordat ik ongesteld word.. heel weinig gedronken en mn hoofd gestoten vandaag dus hoop dat t daar van is haha. Geen bloed geeft moed!

10. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoofdpijn van het duimen 😜 Nou ik blijf voor jou en mij hopen...hoe gaaf zou het zijn als we beide een positieve test hebben volgende week! Dan eten we er een taartje op!

11. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa zou super zijn! Ik duim ook hard voor jou! Wanneer ga jij testen?

12. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik had vrijdag pas die positieve ovulatietest, die trouwens zaterdag al veel minder positief was en zondag ronduit negatief...dus als ik na het weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik maandag of dinsdag testen...het liefste test ik nu al, maar dat is dan natuurlijk sowieso negatief!! 😁

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend! Je wordt zo ongeduldig he door dat wachtbankje haha

14. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Nou na 15 maanden maakt t je echt niet meer uit of je met kerst of oud en nieuw uitgerekend bent.. 😁
    Zal blij zijn dat het überhaupt is mag lukken 😊

Duim voor je miesy!

15. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat begrijp ik lieverdje! Had dat in het begin ook, maar zal blij zijn als het lukt, maakt niet uit wanneer. Ja liefst nu natuurlijk maar je snapt me. Ik gun het je echt lieverdje. Was je al bij de huisarts geweest?

En dank je wel!

16. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha lieverdje! Na 7 maanden, eigenlijk al na 2 maanden, maakte het mij niet meer uit ;) vriendlief heeft denk ik makkelijker praten!!

17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Emsy, vlindertje en Kelly fijn dat alles goed is. Altijd fijn om te horen!

Miesy mijn duimen draaien nog steeds!

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik de moed heb opgegeven. Gisteravond en vanacht migraine aanval gehad wat ik altijd heb als ik ongesteld moet worden. Nu nog steeds erge hoofdpijn..:(

19. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Neeeeee, ik hoop het niet voor je!!!

Mij maakt het ook echt niet uit wanneer een evt kindje geboren wordt. Mn vriend en ik zijn een paar dagen na elkaar jarig, dus liever niet dan, maar ik ga er absoluut geen maand voor over slaan.. Dus als t toch zo is, dan is het zo :) Feestdagen doe ik ook niet moeilijk over.

20. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    aah nee miesy! wat balen..

emsy, kelly en vlindertje wat fijn dat jullie kindjes het zo goed doen!

annalise, wat spannend voor jou ook! Ik hoop ook zo op een positieve test deze maand! ik had eerst ook zoiets van, liever niet tijdens de feestdagen.. maar ben nu allang blij als het lukt!

Deel Deze Pagina