Aah miesy...jammer...maar zolang je nog niet helemaal ongesteld bent is er hoop, hoop doet leven 😊 Ik ben nog niet ongesteld...maar wel steeds rare krampjes, links, rechts, beide kanten...als ik af en toe hoest het idee of m'n onderbuik echt een opdonder krijgt (alsof er een elastiekje wordt afgeschoten. Over de hele lengte vanaf m'n linker naar m'n rechter eierstok...en weer terug!)...vreemd dus, maar verder nergens last van. Afwachten, vingers crossed.
Miesy ik duim voor je.. Hoop dat het niet heeft doorgezet!! Annalise spannend hoor vanaf wanneer mag/wil je gaan testen? Ik heb gister mijn verlof maar is doorgegeven, en dat is toch wel asociaal lang, ik hoop 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof te gaan, dan zou mijn laatste werkdag 22 Maart zijn en mijn eerste pas 15 Juli zijn, maar doordat het maar 2 weken voor de bouwvak is en ik dan lekker parttime werk heb ik hem door getrokken zodat ik de bouwvak vakantie eraan vast heb en dat betekent 15 Aug pas weer werken.. Heerlijk het hele voorjaar en 3 kwart van de zomer vrij! Je zou zeggen als je het kan plannen hadden we het niet beter kunnen doen..
Kelly wat gaat het al hard bij jou zeg!! En dat is idd wel heel lekker zolang vrij in de zomer! Annalise spannend zeg! Wanneer is je nod?
Vergeet niet dat je later kan bevallen dan gaan pas die 12 weken dan echt in! Ik heb ook al doorgegeven over hoe en wat over mijn verlof. Ik hoop dat mijn contract wordt verlengd. Mijn afdelingshoofd kwam laatst vragen over mijn verlof dus denk wel dat het goed zit. Maar je weet niet maar nooit. Ik heb gisteren voor het eerst zwangerschapskleding gekocht..wat vond ik het super gezellig met het vrouwtje van de Prenatal! Morgen lekker met collega shoppen voor beebkleertjes.
Kelly, wat een heerlijk vooruitzicht dat verlof zo! Je kunt al bijna gaan aftellen Miesy, hoe is het vandaag bij jou? Is het bloeden alweer gestopt? Annalise, klinkt spannend, wanneer kun/ga je testen? Lievemandie, ooh wat heerlijk! Veel plezier morgen met het shoppen!! Wij hebben vandeweek van vrienden ons eerste beeb-kadootje gekregen.. (ze weten dat we er mee bezig zijn, en zij doen langzaam aan vanalles weg) Namelijk een pinguin knuffel met spiegel voor in de auto, zodat je de beeb vanuit de spiegel in de gaten kunt houden wanneer deze achteruit zit in de auto. Super schattig!
Mandie, ja dat klopt maar al zou ik 2 weken over tijd lopen dan zit ik alsnog midden in de bouwvak dus het maakt nu verder niet meer uit, zou mij alleen maar vrije dagen schelen En wat zit die zwangerschapskleding lekker he haha.. Regenboog het is niet normaal zo hard dat het gaat.. Ik praat hier al mee sinds jeetje 15 weken ofzo? Voor m'n gevoel was dat vorige week nog.. Nienke wat lief van die vrienden zeg! Ik mag indd bijna gaan aftellen.. Duim natuurlijk ook voor jou dat het maar heel snel raak mag zijn!
Kelly, juist!!! Hele voorjaar en groot stuk zomer vrij! Lekker he! Hopelijk gaat alles ook zo voorspoedig dat je écht op zon heeeele grote roze wolk mag zitten!!! Lievemandie, ik hoop mee voor je contract. Officieel is zwangerschap geen geldige reden om niet te verlengen maar ja, we weten allemaal hoe dat gaat natuurlijk!! Ik weet dus niet meer wanneer nou m'n NOD is, 2x 29dagen en daarvoor cyclus van 26 dagen, dan zou het zondag zijn, uitgaande van de 29 dagen. Maar deze maand dus voor het eerst ovulatietesten gebruikt en die sloeg toen ik het allang niet meer Verwachtte vorige week vrijdag knalknalpositief uit...dus of ik heb ineens een langere periode, of een korte LF...dus ik denk dat testen vanaf een dag of 12 na de ovulatie pas zin heeft? Ik heb echt geen idee..? Dus dinsdag? Woensdag? 😁😁😁
Jeeej!! Heb een positieve ovu test! (klik hier om te zien) Hele week is het er nog niet van gekomen om t gezellig te maken, hoop echt dat het vanavond wèl gaat lukken! Dit is toch wel hèt moment om het ook daadwerkelijk te doen, en misschien morgen nog een keertje.. Hopelijk gaat zondag of maandag ook mn temp stijgen.. Duimen jullie met me mee?? Zou het zo zonde vinden om een maand zomaar "weg te gooien"....
Nienke!! Jaaa! Positieve test! Doe je best!! ik duim zo hard Met je mee! Parttime dan, want ik duim op dit moment superhard voor Miesy en ook nog wat voor mezelf 😉 Haha!
Nou dames wat gaan jullie hard. @Miesy hoe is het nu bij jou? Weet je al meer las van migraine aanval. @Annelise klinkt veel belovend. Spannend hoor. Wel apart dat gevoel. @Kelly ooh lekker lang verlof. Ze hebben bij mij uitgerekend dat ik in Mei met verlof ga. Ik ga 6 weken van te voren met verlof en 10 erna met 3 weken vakantie @Mandie veel plezier met shoppen. @Nienke veel plezier Super dat je een positieve ovu test heb. Hier vanaf deze week de nachtdienst uit. En deels ziektewet. Ondanks het aangepaste werk blijft het lichamelijk zwaar en hebben we met overleg van hogere hand mij deels ziek gemeld. En ga ik halve dagen werken. Hopelijk kan ik dan gewoon tot mijn verlof blijven werken,
Marisje, wat vervelend dat het te zwaar wordt voor je! Hopelijk heeft het effect dat je minder gaat werken en kun je het volhouden.. Doe het maar rustig aan!
Nienke ik duim ook zeker hard voor jou! Hoop dat je t gezellig kan maken vandaag! Annalise spannend ik duim ook hard voor jou! Ben nog niet ongesteld, maar heb altijd ongeveer twee dagen voordat ik ongesteld moet worden migraine. *klopt ff af* Morgen mijn nod ik hou t soms echt niet meer en dan hoop ik weer heel erg en daarna verlies ik weer de moed enz pff haha geen bloed geeft moed
Kelly wat lekker zo lang verlof! Gaat echt al hard bij je! Marisje wat vervelend dat het werken te zwaar wordt. Welfijn dat ze zo meedenken met je!
Het mocht niet zo zijn net bij het afvegen beetje bloed nog wel bruin maar een teken dat mn ongesteldheid komt ben echt verdrietig nu
Aaah! Wat ontzettend balen hè Miesy! Dikke knuffel voor jou! Één dag verdrietig zijn en hopelijk daarna kop op, op naar het volgende prachtige eitje!! Ik ben zojuist bij de GGD geweest ivm malaria medicijnen (ga over 3 weken naar de tropen) en kort door de bocht kwam het er op neer dat als ik nu niet zwanger was, ik wel pillen kon slikken maar dan minstens 1 cyclus niet zwanger mag proberen te worden 😳 Als ik wel zwanger ben nu, dan zei ze 'dan moet ik je een negatief reisadvies geven, kun je je reis omboeken?'...!!! Geen malaria medicijnen is riskant (gevaarlijk voor moeder en baby) en wel malaria middelen slikken betekent niet zwanger mogen worden...wat nu???
Dank jullie wel @ annalise ja morgen weer kop op, vanavond nog naar mn ouders, blijf daar eten, maar die weten van niks, dus ff vrolijk doen daar.. Wat betreft jouw verhaal.. echt moeilijk!! Ik zou het ook zo gauw even niet weten. Kan je je nod niet afwachten en als je dan niet zwanger bent dat je dan terug gaat voor die medicijnen en als je wel zwanger bent dan dan ja moeilijk zeg weet het eigenlijk ook niet
Ah miesy meis wat rot voor je dikke knuffel! Had het zo gehoopt voor je! @marisje: wat vervelend dat het werken zwaar wordt, wel fijn dat ze zo meedenken op je werk! Goed aan jezelf blijven denken en rustig aandoen! @ Annalise wat een ontzettend lastige situatie zeg! Zou idd als het kan je nod ongeveer afwachten en als je niet zwanger blijkt dan ff het advies opvolgen al kan ik me voorstellen dat dat heel lastig is! @ nienke wat fijn dat je een positieve ovulatie test hebt en wat lief van het kadootje van je vrienden! Dat je er maar snel gebruik van kunt gaan maken!
Miesy wat jammer zeg! Maar geef de moed niet op he. Vol goede moed de nieuwe ronde in. Digitale knuffel meid