Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Zo het is hier een gezellig drukke boel aan het worden! Welkom nieuwe dames.
    Kan het bijna niet bijlezen ;)

Hay Lin wat een nare ervaring zeg!! Hoe is het vandaag met je, nog erg last? Hopelijk gaan de 3 weken snel voorbij.

En woman wat een heftig verhaal zeg, wat een lange weg heb jij al achter je. Hopelijk is het allemaal snel de moeite waard!

Goede keuze annalise, nu heerlijk gaan genieten van je vakantie! Straks met een kleine gaat dat toch weer wat lastiger zulke verre reizen.

Haha snap je nieuwsgierigheid Nienke! Al zal ik niet zo vroeg al gaan testen. Het blijft super onduidelijk dan dus dan weet je eigenlijk nog niks. En voor je NOD kan je positief testen maar toch gewoon ongesteld worden als het vruchtje niet goed innestelt.
    Gewoon elke dag bedenken, oké morgen dan en dat volhouden tot je NOD :p

Hier gaat alles goed. Wel snel last van m'n rug en m'n rechter been bij m'n heup. Als ik heb gezeten heb ik daar heel weinig kracht in en doet echt zeer. Dus volgende week even met de vk bespreken.

Gister had m'n man zo leuk contact met de baby, hij was druk aan het schoppen en elke keer als m'n man met z'n hand zat te wiebelen en te duwen ging de baby weer schoppen.
    Hij schopte zo hard dat je m'n hele buik zag bewegen we zaten daar allebei gefascineerd naar te kijken :D

2. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ja je hebt ook helemaal gelijk ook Emsy.. Had me ook voorgenomen om niet te vroeg te testen, moet me daar denk ik ook maar gewoon aan vasthouden :p Tot NOD moet ik nog een week.. Haha ben benieuwd of ik dat vol hou!

Wauw, wat geweldig om zo al met de kleine bezig te kunnen zijn! Moet voor je man ook fantastisch zijn geweest of niet??
    Wel vervelend dat je zulke pijnklachten hebt.. Hopelijk kan daar iets aan gedaan worden mbv fysio oid, je moet tenslotte nog een tijdje..

3. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Hay lin, wat een heftig verhaal weer zeg. Geen idee hoe het moet voelen maar geloof niet dat het een pretje is. Hopelijk heb je hiermee wel snel duidelijkheid.

Annalise, ja het gaat toch wel snel nu. Eerst viel dat nog wel mee.. tot we er over nadachten dat we over 2 maanden gaan trouwen en hoe snel dat dat is.. maar dan denk je er ook aan dat ik dan alweer 31 weken ben :eek:. Ben ook van alles op tijd regelen hihi heb graag controle over zulke dingen.

Emsy, leuk he dat contact. Gisteren was ze hier echt druk, je zag haar helemaal bewegen.. zooo leuk. In het begin reageerde ze ook op mijn vriend, maar als mijn vriend nu kijkt als ze beweegt stopt ze haha. Maar als we niet kijken en hij heeft zijn hand op mijn buik beweegt ze weer wel. Ik heb ook die pijn, kunnen je banden zijn of toch je heupen. Bij mij is het een combinatie van beide en moet wel rustig aan doen. Als ik savonds heb gewerkt en ik kom thuis kom ik ook gewoon niet meer omhoog, dan zak ik gewoon door mijn been.

Eindelijk mag ik het wat rustiger aan doen op mijn werk en gisteren heeft ze me eerder naar huis gestuurd. Maar ze zag de bui al hangen...
    Ik ben te aardig om niet zomaar te zeggen van ik ga de ziektwet in en succes met vervanging. Het is namelijk momenteel een chaos. Maar gisteren kwam ik aan op mijn pand en bleek dat een collega niet kwam voorlopig want ze nam savonds nog het vliegtuig naar Turkije ivm een overlijden.. heel vervelend voor haar maar ik was wel kwaad, want dat kan dan wel in een keer. Dus ik tegen mijn collega gezegd dat ik het niet lang meer vol ga houden en nu helemaal niet meer. (Ik weet dat ze veel doorverteld) en toen kwam mijn baas van je hoeft niet te stofzuigen dat doet iemand anders ga maar naar huis... Hopelijk blijft het nu ook zo gaan.

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Annalise bedankt meid ! Nou jij mag ook gerust klagen.. het is gewoon k*t om maar even zo te zeggen.

Nienke : Ja mij is dat ook verteld dat ik met 1 eileider zwanger kan raken dmv IVF. En ik ben in Oktober wel zwanger geweest,maja door dat vocht heeft het niet mogen doorzetten en is het afgestoten :(.

Emsy : Ik ben 28 jaar! :)

5. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

@haylin: wat een heftig verhaal meis bah! Hopelijk vallen de uitslagen mee!

@annalise: ik denk inderdaad dat je een goede keuze gemaakt Hebt! Lekker gaan genieten van je reis!

@spannend nienke Maar denk inderdaad dat het well erg vroeg is om te testen!

Vind het wel heftig hoor, al die verhalen over endometriose, Ben zelf soms ook bang dat er iets niet goed zou Zijn, Maar heb green pijnklachten of iets.
    Waarschijnlijk gewoon onzekerheid, op de een of andere manier zie ik ook niet voor me dat ik zwanger zou Zijn of zo.. Weet niet wat dat is.

6. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Welkom nieuwe dames! Wat een heftige verhalen zeg ik hoop snel op positief nieuws!

Kelly ik heb dat inderdaad ook met mijn bloedgroep. Heb ook rhesus negatief....

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo daar ben ik weer eens hoor haha!

Welkom woman en spectre!

@women jeetje wat een verhaal zeg pff sterkte!

@lieverdje ik hoop dat je snel terecht kan voor een afspraak. 15 rondes is niet niks. Hopelijk kunnen ze je snel helpen! Ik gun het je

@Annalise ooh nee wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Dikke knuffel! Wat dapper van je keuze. Hoop dat je een mooie tijd hebt daar, maar dat zal ongetwijfeld! Met mij gaat het op zich wel goed. Had even afstand nodig. Over twee weken mag ik mijn vriend gaan bezoeken op het schip, dus dat is wel fijn. Voor de rest niet zo veel. Pas 1 feb naar de gyn. haha en wat jij zegt met biefstukjes en alles.. ik ben pas geleden uit eten geweest nou ik heb ook alles genomen wat je niet mag tijdens zwangerschap.. ik dacht zo daar trakteer ik mezelf nu ff op haha

@hay lin oh wat een nare ervaring! Bij mij doet dat ook altijd zo'n pijn en bloed dan ook vaak. Heb ook vaker baarmoedermondonsteking gehad. Dit keer gelukkig niks. Hoop op een goede uitslag voor je! Succes!

@nienke spannneeennnd ik duim echt voor je!

@regenboog mijn druimen draaien ook voor jou! spannend!!!

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh ja en wou nog wat vertellen. Ik heb het een paar dagen geleden aan een hele goeie vriendin die altijd vraagt wanneer we aan kinderen gaan beginnen, verteld over onze situatie. Ze was er een beetje stil van en wist niet zo goed wat te zeggen alleen dat ze het erg vond dat het zo moest gaan. En heb er veel met haar over gepraat, even uitgehuild en dat luchtte enorm op!

Mijn nicht heeft ook pcos, ook pas geleden achter gekomen ivm kinderwens. Dus zij vertelde hoe en wat tegen mijn moeder wat ze voor behandelingen nu krijgt. Hetzelfde als mij. Ik wou het zo graag vertellen tegen mijn moeder, maar ik wachtte nog even. Heb het wel aan mijn vriend verteld dat ik het zo graag wil vertellen enzo en we hebben besloten om het mijn moeder te gaan vertellen wanneer hij terug is van varen.

9. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Vraagje voor de zwangere dames, voelden jullie je anders in de maand dat je zwanger bleek te Zijn?

10. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Miesy wat fijn dat je er nu met naar tenminste over kunt praten.. Kun jij je verhaal kwijt bij een vriendin en weet zij ook dat t erg pijnlijk voor je is als ze er elke keer om vraagt..

Denk dat het in dit stadium idd ook goed is om je moeder in te lichten.. Ook zij kan je dan wel steunen, ook in de periodes dat je vriend van huis is..

Veel sterkte meis!

11. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik sluit me aan bij de reactie van nienke miesy! Denk dat het inderdaad heel fijn is om het met je moeder te kunnen bespreken!
    Wanneer komt je vriend terug?

Dikke knuffel voor jou!

12. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Mijn vriend komt 18 feb thuis, dus nog vier weken.

Hoe gaat het bij jullie nienke en regenboog?

13. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ik voelde me wel anders maar aan mij heb je geen goeie, ik ben gestopt met de pil en nog m'n ontrekkingsbloeding gehad en daarna gelijk zwanger..
    Het enige wat ik echt heel erg had was menstruatie krampen waardoor ik iedere keer dacht nou nu ben ik ongesteld en toen dat na 1,5 week nog niet was toch maar een test gedaan..
    Maar omdat ik er zo vanuit ging dat het toch zeker wel 3 maanden zou duren na 15 jaar de pil ging ik er ook echt niet vanuit dat ik al zwanger zou kunnen zijn..

En Miesy als je goed met je moeder kan praten zou ik het ook zeker vertellen.. Het helpt wel als je met iemand die zo dichtbij staat dit kan delen!

14. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Heb echt wel bewondering voor je hoor miesy!

Hier gaat het wel redelijk goed altijd moeite met de dagen voor ik ongesteld moet worden..
    Wel een heerlijk rustig weekend, kan soms zo fijn zijn! Vermaak jij je nog een beetje?

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    #2215 Nienke87, 23 jan 2016
    Laatst bewerkt: 23 jan 2016
    Hier gaat t prima 😊
    "Rustig" aan het wachten.. Vind t zo spannend! Temp vanmorgen iets gestegen, maar zit nu nog een week voor NOD.. Halverwege de week wat menstruatie-achtige kramp gehad wat nu ook weer weg is.. En dan nog dat kleine puntje bloed vandeweek.. Iets geeft me het gevoel dat t wel eens gelukt zou kunnen zijn, maar toch ook maar weer uit gaan van niet, om zware teleurstelling te voorkomen..

Was vanmiddag trouwens doodop toen ik de was had gedaan en boodschappen had gedaan.. kan toch niet al van eventuele zwangerschap zijn..?:(

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kelly ja we bespreken altijd alles, maar wou dit zo graag als verassing laten komen. Maar ik ga daar nu een beetje aan onder door en dat wil ik niet. Het komt toch wel als verassing als het eenmaal zo ver is

@regenboog aaahh super lief! Wel fijn even een rustig weekend. Ik vermaak me op zich wel.. soma beetje eenzaam en geen idee wat ik kan doen haha maar zoek wel vaak iets om wat te doen bv met mensen afspreken of iets voor mezelf.

Ik heb pas geleden iets leuks mee gemaakt komt n heel verhaal hoor sorry hahaa
    Er stond van de week een meisje bij mij aan de deur die ik niet kende en ze was op zoek naar mij. Ik heb bij haar vriend in de klas gezeten en zij is ook leeftijdsgenoot dus.. en zij heeft ook ms. Haar vriend is meer dan n half jaar mijn moeder tegen gekomen en toen hadden ze het erover. En nu had ze contact met me opgenomen en ze had n heel lief kaartje voor me. Dus hebben vandaag afgesproken en donderdag weer. Haha sorry ff off topic haha

@nienke ooh super spannend ik duim voor je! Hoop dat die vermoeidheid een goed teken is!

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Meiden,

Ik ben in twijfel of het wel menstruatiebloed is..
    Het kan innestellingsbloed zijn..
    Maja konden jullie dat goed voelen?
    Ik was ineens misselijk vanavond,maja nadat we het eten op was,misselijkheid weg!
    Mijn darmen rommelen ook heel erg..

18. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Hey meiden, wat een nare verhalen weer allemaal :(
    Zou voor iedereen gewoon makkelijk moeten zijn!

Ik heb een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, mag 3 februari al dus is best snel! Vragenlijst ook al gehad..
    Blij dat die afspraak staat, voelt weer als een stapje dichterbij.
    Vriendlief heeft ineens geregeld dat ik morgen vrij ben want we gaan een nachtje weg en ik mag niet weten waarheen etc.. Ben benieuwd!!

19. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je zo snel mag lieverdje!
    En wat leuk van je vriend dat ie dat heeft geregeld! Super lief geniet ervan!

20. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk miesy, dat dat meisje contact met je heeft gezocht! Jullie kunnen misschien heel veel aan elkaar hebben!

Oh spannend voor jou ook nienke! Ik duim!

Lieverdje wat fijn dat je zo snel terecht kunt! Geniet lekker van de verrassing van je vriend! Heb je verdiend!

Deel Deze Pagina