Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Woman, was je je nod al voorbij? Zo niet dan zal een kliniek zeggen dat je deze af moet wachten, zo wel dan kan je natuurlijk bellen, als is het maar voor enige zekerheid

2. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Als je al een paar dagen over tijd bent en je testen blijven negatief kan een belletje geen kwaad toch?

3. Juulx

Juulx Actief lid

3 jan 2016
    120
    0
    0
    Wauw Lieverdje, dat is zooo romantisch en bijzonder!!
    Weten jullie al een beetje wanneer jullie willen trouwen?
    Voorbereidingen zijn zo leuk!

Balen Regenboog dat je weer ongesteld geworden bent.. Succes met temperaturen. Hopelijk levert dat een mooi testje op aan het einde van je cyclus!

Annalise, wat moet je moeilijke beslissingen nemen zeg.. maar wel tof zo'n verre reis! Met kinderen zul je dat niet zo snel meer doen..

Hier kunnen de maanden maar niet snel genoeg voor ons gaan. We kijken zo uit naar onze trouwdag! En natuurlijk naar het moment dat we zelf mogen proberen om zwanger te raken;)

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo gek he ik heb n pendel uit laten voeren voor wanneer ik n positieve test heb en ik dacht giater en vandaag de maand mei dat dat zou zijn en waarom geen idee en zij pendelt mei haha zo gek. Ik ga me er niet op vastpinnen maar vond t toch wel even apart

5. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Lieverdje: Wat romantisch! Gefeliciteerd! :) Echt super originele plek! :D

@Regenboog: Balen dat je weer ongesteld bent. :( Sterkte! Don't give up. :)

Ik had zo'n gekke droom vannacht. Ik droomde dat ik helemaal geen dikke buik had, en dat ik met buikpijn naar het ziekenhuis ging. Daar werd dan 20 minuten later mijn dochtertje geboren! Hoezo "I didn't know I was pregnant", hahaha. Was wel echt heel leuke droom, vond het jammer dat ik wakker werd. ^^

6. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Jeetje, wat een nieuws weer allemaal!! Allereerst Lieverdje, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Superleuk! Al een datum of maand of iets in gedachten??

Miesy, spannend! Zo'n mooi voorgevoel, ik duim voor je, maar eigenlijk voor jou al dat het eerder raak is!! En tot die dag biefstuk, carpaccio en op z'n tijd een borreltje!

Woman, wat spannend nog..maar de testen kunnen toch negatief zijn in het begin van de zwangerschap. Hoe zat het met je NOD? Heb je geen 'tijdsafspraak' met de kliniek gemaakt? En anders gewoon bellen, zeker als het jou rust geeft op wat voor manier dan ook.

HayLin, hou je het wachten nog vol?

Emsy, wat leuk!! Dat je eigenlijk zo relatief vroeg in de zwangerschap al zo duidelijk schopjes voelt en ook nog eens ziet! Mini heeft nu nog wel lekker de ruimte!

Vlinder, hopelijk gaat t rustiger aan doen op t werk nu echt lukken..! En aftellen geblazen naar je bruiloft! Turf streepjes t op t behang? Haha

Regenboog, balen hè...als je t zo hoopt en weer ongesteld wordt :( ik deel dezelfde angst die jij hebt hoor, ik denk ook dat er iets mis is, ik kam mezelf niet voorstellen dat ik ook zwanger zal zijn en dat geluk heb, maar ja anderzijds, het grootste deel van de vrouwen heeft natuurlijk geen problemen...en veel daarvan zullen misschien ook niets posten op zo'n pagina omdat alles gewoon 'normaal/vlot' gaat!

Van de week vertelde een goede vriendin dat ze nu bijna 12 weken zwanger is, ik gun het haar echt wel, maar ik werd er zelf een beetje verdrietig van weer... :( en wetende dat ik de komende twee maanden dus niet zwanger mag proberen te worden frustreert dan weer even.

Ik heb ook niemand verder iets van onze wens verteld en ik vind het steeds lastiger worden..maar ik wil het liever ook niet vertellen want ik heb al helemaaaaaal geen zin in allerlei vragen. Maar ik ben oprecht blij met jullie, alle berichtjes die over en weer gaan en het medeleven en de bemoedigende woorden! :)

Maarre, Juulx...jij wacht überhaupt nog met proberen, is dat niet echt super super lastig? Al heb je natuurlijk een mooi 'tijdpad' in je hoofd! En een doel! Trouwen! Dat maakt het misschien ook wel makkelijker?

Nou ik heb de malariapillen opgehaald, ik hoop op 1 superlange periode tm eind februari, dus eerste menstruatiedag op bijvoorbeeld 28 feb...of anders 2 keer kort. Haha des te eerder 'mag' ik weer!

7. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Lijkt me vervelend om zo lang te moeten wachten Annalise! Hopelijk vliegt de tijd voorbij!
    En ik heb er soms ook moeite mee als ik mensen om me heen hoor zeggen dat ze zwanger ziijn. Ook al gun je het ze van harte. Vind mezelf soms helemaal niet leuk als ik mezelf er op betrap, maar ik denk dat het vrij normaal is.

Ik ben vandaag begonnen met de ovulatie testen. Ben benieuwd of ik zo wat meer duidelijkheid krijg over mijn cyclus/eisprong...

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @hay lin haha hoop niet voor je dat dat zo is dat je neit weet dat je zwanger bent, maar wel dat je snel zwanger bent natuurlijk!

@annalise haha ja zo apart dat voorgevoel en waarom nou weer die maand heb echt werkelijk geen idee. We zullen zien en ik hoop natuurlijk ook voor mezelf dat het veel eerder is haha

Oh ik ken dat gevoel maar al te goed hoor. Wat averna ook zegt, ik vind mezelf dan ook echt niet leuk dat ik zo denk, mja..

En ik heb ook geen zin in alle vragen, maar we krijgen heel vaak naar ons hoofd wanneer wij eens aan een kindje gaan beginnen en dat is ook niet leuk.

ik hoop dat de tijd heel snel voor je gaat en dat je een super reis hebt! Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om het uit te stellen terwijl je zo graag wilt, maar hoop dat het die reis het waard is! Ik twijfel daar niet aan

@averna ooh spannend zeg. Hoop dat de ovulatietesten een duidelijk beeld geven wanneer je je eisprong hebt!

9. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Annalise,Vlindertje en Lieverdje : De kliniek denkt dat toch dat het een gewone menstruatie was. Ik heb 4 Feb een afspraak en dan word er iig een echo gemaakt. Ik moet de pil ook blijven slikken!

10. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Nienke, en?? Heb je al Getest? Ben benieuwd!

11. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ik heb je hele berichtje gemist Regenboog..
    Vandeweek wel getest, maar negatief..
    Gister al wat rood gespot, en vanmorgen was mn temp flink gedaald.. Mn ongi zal vandaag wel doorbreken.. Cyclus wederom stabiel op 25 dagen..
    Op naar ronde 8 :(

12. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Balen Nienke :( Houd je de moed er nog wel een beetje in?

Eind van de maand begint meestal mijn twee-weken-licht-ongesteld-zijn-dinges. Vorige keer begon het op oudjaarsdag. Dus zou het morgen moeten beginnen. Dan is morgen dus mijn "NOD" zoals jullie dat noemen toch?

13. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Hmm had vanmorgen wel echt even een baalmoment toen ik de temp zag.. Ik had al wel t vermoeden, maar toch elke keer weer een domper.. Maar het komt vast goed uiteindelijk hoor..!!

Als je morgen ongesteld zou moeten worden is dat idd je NOD :) Heb je er echt 2 weken last van ja? Oh verschrikkelijk.. Ben blij dat t bij mij "maar" 5-6 dagen duurt.. :$

14. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    is met tempraturen dan zo duidelijk?
    Kan je dan niet meer zwanger zijn als je temp afneemt?
    sorry beetje nieuwschierig want zolang je niet ongi bent is er toch nog een kans?
    in elk geval succes

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Na, het eerste kleine beetje bloed is gister al wel gespot (paar drupjes). Op dit moment ook bruin verlies.

Normaal als je zwanger bent blijft de temp hoog. Althans dat is wat ik hier geleerd heb ;) De kans dat ik zwanger zou zijn met zon temp daling, is dus vrij klein..

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah nee nienke pff had het je echt gegund balen zeg!

@hay lin spannend! Ik duim voor je

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Nienke wat balen zeg!!

Hay Lin het blijft altijd spannend..

Hier echt zo moe maar mijn ijzer waarde is gelukkig wel goed.
    2 dagen ziek gemeld omdat ik echt niet meer kon!
    Hopelijk snel weer wat meer energie maar ze zeggen dat het op het einde meestal alleen maar minder wordt..

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kelly wat vervelend zeg van je vermoeidheid. Gelukkig was je ijzer wel goed. Hoopdat je snel wat meer energie krijgt. En goed van je dat je je even heb zkek gemeld. Doe rustig aan.

@hier Ik heb het vanavond al aan mijn moeder verteld
    Pff wat was dat moeilijk, veel huilen enzo
    Ze vond het erg fijn dat ik het haar verteld heb en dat ik haar belangrijk vond om het met haar te delen. Het lucht enorm op om er met haar erover te praten. Ze gaat maandag mee naar de afspraak met de gyn. Ze had al wel een gevoel dat ik gestopt was met mijn ms medicatie.

Ik kon het echt niet meer voor me houden en mn vriend vond het ook helemaal niet erg dat hij er niet bij was om t te vertellen.

Mijn nicht (ook pcos) vroeg mij om mee te gaan naar de gezondheidsbeurs in utrecht waar lezingen zojn van oa ralph moorman (van de boeken hormoonbalans enz)enzo maar ik ga dat niet trekken. Qua vermoeidheid maar ook zeker niet qua het onderwerp. Mijn nicht weet niet dat wij bezig zijn en ik ben ook niet van plan om het haar nog te vertellen. Het is wel interessant maar ik weet nu al dat ik dat moeilijk ga vinden. Moet alleen.nog even een goeie manier vinden om te zeggen dat ik niet mee ga haha

19. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Miesy, wat fijn dat je je moeder het verteld hebt. Dat moet een hele opluchting zijn. En zo te lezen zal ze je veel steunen. Heel fijn dat ze mee naar de afspraak gaat. :)

20. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Miesy wat goed van je dat je het verteld hebt.. Super dat je het nu kan delen met je moeder.
    En ik snap dat je niet mee wil/kan met je nicht.. Als je het haar niet wil vertellen gewoon zeggen dat je die dag niet kan ofzo uitje van iets ofzo..

Deel Deze Pagina