Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    ik ben blij dat de kleine goedgekeurd is. Ik moest van de week denken aan openruggetje etc etc. Gelukkig kan ik nu eindelijk genieten van mijn zwangerschap! Ik maak mij zeker geen zorgen dat die korte beentjes heeft, want mama is van oorsprong een Chineesje en zelf ben ik amper 155 cm. Samen met vriendlief lopen lachen. Dan wordt het een mini Chineesje met een wipneusje! Wij zijn beiden verliefd en kunnen niet wachten tot de kleine komt!

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh dat is echt niet fijn lieverdje. Echt naar zon vervelende ervaring! Ik hoop dat het de volgende keer beter zal gaan. Dikke knuffel

3. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Aah balen lieverdje :( Zo'n "Verhoor" helpt ook niet echt tegen de zenuwen voor het onderzoek... Heeft ze wel gezegd hoe ze vond dat het eruit zag?

@Vlindertje: Wat een fijn vooruitzicht! Alle tijd om je nu klaar te stomen voor je baby!

Met mij gaat het goed. :) Ik heb uitgerekend nu in mijn zesde week te zitten en heb wel wat last van de zwangerschapssymptomen nu.

Gisteren waren mijn ouders op bezoek en ik kreeg toen we ze uitzwaaiden, ineens pijn rondom mijn navel.. Ik dacht "nog maar even mooi weer spelen". Eenmaal binnen kon ik niet meer staan en werd ik echt duizelig en beroerd van de pijn. Ik heb een half uur op bed gelegen en een paracetamol genomen (vriendlief kwam die brengen, super lief).
    En daarna ging het wel weer. Ik heb de verloskundige gebeld, omdat ik me toch wat zorgen maakte. Maar het schijnt erbij te horen, het is het oprekken van je baarmoeder en dat voel je het meest in je navel. En ik heb een gevoelige navel...
    In elk geval kon ze mij vertellen dat een miskraam er heel anders uit zag, dat die pijn veel lager zit en dat dat gepaard gaat met bloedverlies en andere dingen.

De rest van de avond had ik gelukkig nergens meer last van. Het trok na een half uur weg en na een uurtje voelde ik er niks meer van!

4. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ah Lieverdje wat een vervelende ervaring zeg!! Ik hoop dat het de volgende keer mee valt!!

@ Hay lin, je krijgt nog veel meer van die rare bevindingen dat je denkt hoort dit er ook bij? Ik hoop voor je dat de "klachtjes" straks gaan mee vallen maar meestal beginnen ze pas echt met een week of 9.

Vandaag hier weer een Mijlpaal vind ik.. Alweer 30 weken zwanger en nog maar 10 te gaan..

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2305 Miesy, 9 feb 2016
    Laatst bewerkt: 9 feb 2016
    Wauw kelly dat gaat zo hard zeg!

Vandaag ongesteld geworden dus vanaf donderdag gaan spuiten. Zo spannend

En de tiende dag dat ik moet komen voor een echo is de dag dat mijn vriend thuis komt van varen haha
    'Hoi schat welkom thuis ga je gelijk mee?' :p

6. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Heej Miesy, spannend dat je mag gaan spuiten donderdag! Wel prettig toch dat je vriend dan ook thuis komt? Kunnen jullie dit nieuwe traject samen in gaan.. Succes met de injecties! Ik duim voor je dat het effect gaat hebben..

7. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Miesy het gaat niet normaal hard!

En jij heel veel succes met prikken straks he, en straks lekker genieten met je vriend! Hij komt op het goeie moment thuis in ieder geval ;)

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel nienke en kelly!

@kelly ja hebben mn gyn en ik zo gepland dat ie er dan is op t juiste moment. Voordeel van in de mmm te zitten.. kunnen we t nog n beetje sturen haha. Is wel eens lastig dat ie vaart.. toch iedere x weer verloren rondes mja tis niet anders. Ben blij dat hij volgende week weer thuis is

En ik moet zeggen..het was wel even lekker om vier weken niks van pilletjes en dergelijke te moeten nemen. Heeft me goed gedaan. Dus ik ga weer vol positieve moed nieuwe rondes in met nieuwe kansen

9. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ik ben vanmorgen naar de gyneacoloog geweest, en wat een teleurstelling... Ze heeft een inwendige echo gemaakt, maar ze zag niks zitten.. Alleen een leeg vruchtzakje.. Volgende week moet ik terugkomen.. Het kan zijn dat ik nog niet zo lang zwanger ben als ik dacht. Het kan ook zijn dat het gewoon echt een leeg vruchtzakje is.

Een week wachten, niet leuk. :(

10. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Neee dat meen je niet!! Wat ontzettend naar nieuws Hay Lin! Heel veel sterkte met het wachten..!! :(

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Haylin wat spannend zeg, ik duim dat er volgende week wat te zien is....

12. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ik hoop het ook... Voor de zwangeren, hoe zag jullie 6-weken echo eruit?

Hieronder is die van mij.

Is het niet heel erg klein? Als ik op Internet kijk naar 6-weken echo's, is het zwarte al veel groter. Zou ik dan veel minder lang zwanger zijn als ik denk? Dat ze daarom misschien niets zag?

Bijgevoegde bestanden:

13. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Die van mij de 6 weken echo. Het was net als een rijstkorreltje.

Check hieronder de 6 weken echo.

14. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Oooh HayLin wat vervelend! Hoop dat het inderdaad gewoon nog vroeg in de zwangerschap is en er volgende week meer te zien is!

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb helaas geen echo voor je van. 6 weken. Had de eerste met 8 weken...

16. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Hay Lin, wat vervelend ik duim voor je. Ik had mijn eerste echo met 7 weken.

Hier al 2 dagen vreselijke pijn door bekkeninstabiliteit. Word er echt gek van want ik kan letterlijk niks. Niet liggen zitten of lopen.

17. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Hay lin wat een vervelend nieuws!!
    En met 6 weken kan het volgens mij nog alle kanten op.
    Ik had met 7 weken een echo en wel indd een groot zwart gedeelte.. En vaag een dingetje aan de zijkant zonder hartslag.

Vlindertje wat vervelend, ik zou zeggen ga echt naar de Fysio!!!
    Ik heb oefeningen en het gaat echt beter. Het is niet weg maar dragelijk..

18. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Nou, volgens FF heb ik mn ei dinsdag gehad. De dag dat ik ook een positieve ovu test had.. Had dit niet verwacht! Dinsdagavond wilde ik t gezellig maken nog, maar vl en ik waren allebei niet lekker in orde. Omdat ik mn ei nog niet die dag verwachtte, hebben we het uitgesteld en het woensdag avond nog gezellig gemaakt.. Zoals het er nu naar uit ziet, is dat "voor niks" geweest en moeten we het doen met de gezellige zondagmiddag.. Naja goed, we zullen zien wat deze ronde brengt. Zit nu dus alweer op 3dpo :p

Hay Lin, hoe is het bij jou?

Vlindertje, vervelend dat je zon last hebt! Hopelijk kunnen ze iets voor je doen zodat het wat draaglijker wordt..

19. Amy83

Amy83 Lid

12 feb 2016
    41
    1
    6
    Vrouw
    NULL
    Amsterdam
    Hoi, helemaal nieuw en blue hier. Wel fijn om alle verhalen te lezen. Ook ik ga voor m'n eerste, sinds september gestopt met de pil. Dus we zijn al een paar maanden bezig. Ik ben ook niet meer de allerjongste (32) dus dan schijnt het normaal te zijn dat het iets langer duurt.
    Ik vind het maar spannend....

20. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Nienke ik weet achteraf precies wanneer ik m'n ei gevoeld heb.. En ook ik had op zondag ochtend sex gehad en dinsdagavond m'n ei.. Toch zwanger! Sperma kan een paar dagen overleven dus je weet het nooit ;)

Welkom Amy, ik ben ook al 31 en was de eerste ronde gelijk zwanger! Ben niet eens meer van mezelf ongesteld geweest dus mijn leeftijd had er weinig mee te maken..
    Maar het is normaal als het binnen het jaar zou lukken.. En mega spannend is het zeker!!! Iedere maand denk je toch, zal het nu?!?
    Succes ik ieder geval en welkom hier!!

Deel Deze Pagina