Welkom amy! Wat spannend hay lin. Ik hoop dat er volgende week meer te zien is! Vlindertje wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Mijn advies is naar een fysio of een manuele therapeut. Die kunnen je echt wel helpen! Nienke hopelijk heb je alsnog op tijd geklust! Duim voorje! Ik heb gisteren voor het eerst gespoten. Viel toch erg tegen. Gelukkig was mijn moeder er. Vond zo eng die naald om te zien haha. Op n gegeven moment pajte mn moeder mn hand en stak hem erin haha. Vet janken ook. Niet van pijn want het deed helemaal geen pijn. Maar gwn alles haha. Vandaag lukte t wel en was ik ook alleen dus moest wel haha Gister een aanrijding gehad. Pfff wat een werk om alles in te vullen zeg. Gelukkig niet hard en we hebben beide niks maar was erg schrikken. Ik heb n getuige gelukkig mja het zal wel mijn schuld worden want ik reed van n parkeerval aan de zijkant van de weg en nadat ik in mijn dooie hoek had gekeken was zij waarschijnlijk de bocht on gekomen.. maar de bocht was zeer overzichtelijk en er stond geen auto achger mij en dat had ze wel getekend. Mn getuige bevestigde dit gelukkig ook en die zei datvze makkelijk had kunnen remmen. En naar mijn idee kon ze voor de bocht (dan zie je mij al staan daar) al zien dat ik aan het weg rijden was. Was een super oud vrouwtje die amper kon lopen en ze remde ook niet toen ze al in me zat mja we zullen wel zien.. auto vette deuk en helemaal gekrast mja tis maar blik. Gisteravond naar die vrouw geweest om papieren in te vullen samen met mn vader. Wat een gedoe ben dr nog niet klaar mee
Oooh dat is schrikken Miesy! Gelukkig inderdaad "maar" blikschade.. Hoe vervelend dat natuurlijk ook is!! Veel succes met de afhandelingen, hopelijk gaat het je niet al te veel geld kosten.. Kan me voorstellen dat het de eerste keer spannend voor je was om te prikken! Wat fijn dat je moeder er bij was. Alle spanning van de afgelopen tijd komt er dan ook uit he? Is soms best goed om even "lekker" een potje te janken.. Succes meid! Hoop echt het beste voor je! Kelly dank je wel Ik hoop het ook hoor! Zou eigenlijk wel fantastisch zijn.. Zondagmiddag echt een super gezellig middagje gehad samen.. Gordijntjes dicht, kaarsjes aan.. Helemaal niet bezig met "het moeten voor een beebje" dus zou eigenlijk fantastisch zijn als daar dan een kindje uit zou komen, ipv uit een gepland "gezellig" onderonsje, wat vaak niet echt heel lang duurt.. (klinkt gek eigenlijk he? )
Ohhh Miesy logisch hoor die tranen, het mag er best even uit komen. Oh en een aanrijding is echt niet leuk om mee te maken of het nou hard of zacht is, je schrikt toch altijd erg! Nienke, dan zou het helemaal super zijn na zo'n dagje samen
Miesy soms moet je de emoties er gewoon even uitgooien. Knap dat het vandaag zelf is gelukt! Wat schrikken zo'n aanrijding, hopelijk krijg je gelijk en valt de schade mee. Nienke zou inderdaad mooi zijn dat het dan raak is. In ieder geval fijn on het in dit proces zo gezellig te hebben. Kelly hoe gaat het bij jou? Wordt de vermoeidheid wat beter?
Manna nou na een dag werken ben ik compleet gesloopt.. Ik werk 40 uur maar heb nu wel gezegd dat ik nu gebruik wil maken van die 1/8 deel extra pauze waar je wettelijk recht op hebt dus werk nu iedere dag van 8 tot 4 inplaats van tot 5.. Maar Savonds dan maar op tijd naar bed.. En hoe gaat het bij jou Manna?
Zo heb meegelezen maar even geen tijd gehad om echt te reageren. Miesy jeetje wat schrikken. Gelukkig is het blik maar dan nog. Hoe gaat het met spuiten? Nienke wat een gezellige zondag heb jij gehad en ik ga duimen voor je. Hay lin jeetje ik hoop dat er van de week meer te zien is. Ik had mijn eerste echo met 6.2 en daar was wel iets meer zwart te zien met knipperlichtje mij hadden ze verder geschat maar ik heb een hele lange cyclus. Misschien heb je een late innesteling gehad en ben je nog nie zo ver als je dacht. Hopelijk van de week een mooi knipperlichtje. Welkom Amy. Vlindertje jeertje vervelend van je pijn hopelijk gaat het met rust straks beter. hier de 20 weken gehad en meneer is goed gekeurd. Buikje en hoofdje lagen iets voor op groei en beentjes net op schema. Ook druk geweest in de babykamer. Nu wachten op de meubels en dan kan ik weer verder. Heb foto's ervan in mijn fotoalbum staan voor degene die nieuwsgierig zijn. Verder voel ik de kleine. Na een lange tijd bedenken hoe of wat. Alleen jammer dat we het nog nie aan de buitenkant voelen. Want ik krijg af en toe een schop daar zeg je u tegen of dat ie door mijn vel heen komt.
Marisje wat fijn dat de echo goed was. Die tijd dat je het aan de buitenkant voelt die komt snel genoeg. Hier word ik al flink tegen mijn ribben geschopt (ben zelf best klein dus is er minder ruimte voor me meisje).
@Miesy: Dat is wel schrikken!! Ook al is het maar blikschade, je schrikt je een hoedje. Heb het zelf ook een keer meegemaakt. Gelukkig heb je zelf niks en de andere vrouw ook niet! @Marisje: Gefeliciteerd! Voelt vast geruststelling dat het allemaal goedgekeurd is. Lijkt me heel bijzonder als je je baby kan voelen! @Kelly: Fijn dat je nu tot 4 werkt ipv 5. Scheelt toch een uur, kun je nog even bijkomen voor de avond begint. Ik hoop dat het je door de laatste loodjes heen gaat helpen. @Nienke: Fijn dat dat ook nog kan, in plaats van alleen maar "we doen het voor een baby". Plezier doet ook veel goeds. Ik heb wel gehoord dat het soms helpt, om er even niet bij stil te staan. Dat het dan ineens wel lukt! Ik duim voor jou voor de volgende ronde! Bedankt iedereen voor de steun, de echo-foto's, echt super. Ik kon het even niet opbrengen om erop te reageren, maar heb het wel allemaal gelezen en heb er veel aan gehad. Ik probeer deze week te leven, in plaats van te overleven en dat gaat goed. Ik heb geaccepteerd dat ik tot donderdag moet wachten. Ik voel me nog steeds zwanger, zelfde symptomen nog. Geen bloedverlies, gelukkig. Niks wat wijst op een miskraam, behalve dan het "lege vruchtzakje". Donderdag zullen we het weten... Maar ik blijf hoop houden.
Kelly, wat knap dat je nog zoveel werkt! Groot gelijk dat je een stap terug doet. Vind zelfs met een uur minder het nog best veel als je je zo moe voelt. Marisje dat komt heel snel dat je hen ook aan de buitenkant gaat voelen. Mijn man voelt hem al een paar weken nu, maat het is nog wel lastig om anderen te laten voelen. De baby is het drukst wanneer ik thuis op de bank zit en als hij beweegt als ik ergens ben dam Jan het net paar schopjes klaar zijn. Leuk kamertje heb je!! Haylin knap dat je probeert om deze week zo door te komen. Het enige wat je kan doen is afwachten.. Hier veel last vd vermoeidheid en ook mijn bekken geven steeds meer klachten, aankomende week even bekijken of ik eventueel een stapje terug moet doen op het werk. Thuis helpt/doet mijn man al zoveel mogelijk
Hay Lin ik duim voor je meid dat alles goed lijkt te zijn later deze week! Het kan nog steeds.. Manna wat vervelend van je klachten! Hopelijk gaat t gauw weer wat beter, of je nou een stapje terug moet doen of niet.. Denk vooral aan jezelf Fijn Marisje dat jullie boef is goedgekeurd! Nu lekker genieten..leuk kamertje hoor!! Kelly heb je goed dat je aanspraak maakt op die extra pauze.. Vooral aan jezelf denken en als hebt nodig hebt moet je er vooral gebruik van maken! Ik heb sinds gisteren wat gevoelige borsten/tepels.. Vanmorgen toen ik voorover hing om schoenen aan te doen was t een onaangename pijn.. Ook 2 dagen een temp dipje gehad op dpo 4 en 5. Vandaag was de temp weer gestegen tor de waarde die ik je voor t weekend.. Ben zo benieuwd! Haha van t weekend oom nog een verse granaatappel ontleed en een vers sapje van gemaakt. Had een groot glas vol! Waarschijnlijk heeft 1 dag zon sapje geen nut, maar ach, wie weet
spannend nienke. Altijd weer spannend dat wachtbankje. vlindertje ooh das mindere je ribben. Haylin ja het is echt heel bijzonder ik kon het lang niet plaatsen wat het was en vk vroeg ook voel je al leven alleen wist ik niet wat ik moest voelen. Manna ik voel hem echt als ik rustig op de bank ga zitten. Ik werk zelf nog maar halve dagen dit ivm het zware werk en geen nachten meer. Laatst kreeg ik echt een schop dat ik dacht die moet je gevoeld hebben maar helaas hij moet nog even wachten erop Kamertje staat weer op stil meubels komen in april. Gister wel de box opgezet lekker vroeg maar was ook gelijk de halve dag druk om de katten eruit te jagen. Ballonnen en zilverfolie werkt dus niet bij hun. Dat word nog een dagtaak om ze eruit te houden. Kelly knap dat je nog zoveel werkt ik doe het je niet na.
@kelly denk om je zelf hoor! 1uurtje minder is heel weinig. @hay lin ik hoop zoo voor je dat je een goede echo krijgt vd week! @manna wat vervelend zeg! Kun je niet naar een fysio of n manuele therapeut? @marisje wat fijn dat alles goed is!! Geniet ervan! Het spuiten gaat goed gelukkig. Maar zoo stomm ik was gisteren vergeten en had opgezocht en mag max twee uur verschil in zitten en ik spuit altijd om 9 uur en gisteren was het 11 uur foeuww net op tijd. Donderdag voor een echo zo spannend weer @nienke oooohh ik duim voor je!
Vandaag m'n NOD.. Nog steeds niks terwijl k de avond ervoor normaal altijd al bruin bloedverlies heb.. En geen zere borsten of buikpijn niks! Heel vreemd.. Durf niet te hopen! Anders ga k morgen een test halen..
Wij gaan ook voor een eerste kindje. Sinds juli gestopt met de pil. Zaterdag mijn NOD, weer erg spannend allemaal! Hoe houden jullie het vol om niet te vroeg te testen? Bij mij is de testdrang elke keer weer erg hoog.
Spannend..!! Ik duim voor je!! Duimpje spannend hè? Hoeveelste ronde is dit voor jullie? Ik ben augustus gestopt met de pil en zit nu in de 8e ronde. Heb ook komend weekend mn NOD, waarschijnlijk zondag. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook moeilijk vind om niet te vroeg te testen hoor! Donderdag ben ik vrij en heeft mn vriend een late dienst. Heel misschien dat ik dan een testje ga wagen, maar zit dan nog wel aardig vroeg, namelijk 9DPO.. Naja, we zullen zien. Denk dat ik er toch niet mee kan wachten
Lieverdje wat spannend!!! Ooh ik duim echt voor je in gun het je zo en natuurlijk gun ik het iedereen hier heel erg! @duimpje welkom! Wat spannend zeg! Hoop dat je een mooie positieve test heb van het weekend! En testdrang.. ik hen nog maar 1x meegemaakt dat ik officieel op het wachtbankje zat omdat ik voor het eerst sinds wij bezig zijn een eisprong had (wat ik weet dan) en toen kon ik ook niet wachten. Helaas was het niet zo. Als ik nu weer op t wachtbankje zit zou ik toch echt moeten wachten tot na nod vanwege de pregnyl spuit die ik moet zetten als een eitje groot henoeg is om hrm te laten springen. Als ik eerder test zou die wss positief zijn door dat middel.
Ga inderdaad overleggen om stapje terug te doen. Bekkenfysio is inmiddels inderdaad ook opgestart... Afwachten maar... Marisje lastig he, wij hebben op een avondje knus op de bank gezeten met de hand van mijn man op de buik zodat hij hem kon voelen. Nienke en Lieverdje wat spannend zeg, mijn duimen draaien voor jullie! Duimpje welkom, die test drang is inderdaad erg lastig...
@Nienke87 Ik vind het ontzettend spannend. Voor ons is dit ronde 9, dus het mag nu echt wel een keer gaan gebeuren. Ik heb zaterdag mijn nod. Wie weet kunnen we vant weekend allebei een gat in de lucht springen met een super positieve test! Zou super zijn. Ik denk dat ik morgen ochtend een testje ga doen.. Vind zelf dat ik me al goed heb in gehouden namelijk haha! @miesy Dankje! Ohg jeej, ik heb een maand geen ei gehad, was toen al helemaal in de stres. Kan me voorstellen dat het voor jou een stuk zuurder is!! Hopen is het snel raak meid!
@ Duimpje, welkom hier.. En het blijft elke keer een spannende tijd voordat je ongesteld moet worden. @Maris, wat een super leuke babykamer zeg!! En ik ben ook zo benieuwd wat de katten straks bij ons gaan doen met de box. @Manna heel goed dat je naar iemand toe gaat voor je bekken want je moet ook nog zolang (dat zeggen ze ook tegen mij haha) Dus beter nu er al wat aan laten doen. Of het echt helpt is altijd maar afwachten.. @Nienke, ook al spannend weer even voor jou.. Ik duim voor je hoor.. @Lieverdje, toch wel leuk dat jullie allemaal in deze spannende tijd zitten. zou toch leuk zijn als jullie allemaal een positieve test in handen hebben. @Miesy, trek je het nog een beetje met spuiten? Ik hoop zo voor jou dat het allemaal werkt!! Hier gaat het wel goed, dat uurtje maakt voor mij gelukkig nu echt nog een verschil. Dus hopelijk gaat het zo verder. We zijn natuurlijk ook hard aan het verbouwen in ons nieuwe huis. 31 Maart moeten we uit ons huur huis, en dan hopen we ook al wel 2 weken over te zijn. Ze gaan vandaag beginnen aan de badkamer en als die met een week af is gaan ze boven verven en dan de vloer erin. En dan kan de babykamer afgemaakt worden.. Best spannend maar ach zoals de verloskundige zegt, zodra het eerder geboren wordt dan 37 weken ligt het toch in het ziekenhuis.