Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Spannend Nienke, lieverdje & Duimpje! Ik duim voor jullie!!

@Kelly: Altijd leuk een verhuizing en een nieuw huis (vind ik tenminste :D) Niet te veel zorgen om maken! Je vriend (of man?) en de mensen die helpen hebben het vast op tijd af! Jij hoeft nu alleen maar te genieten van het vooruitzicht. :D

Het leven in plaats van overleven tot donderdag gaat nog steeds heel goed. De ene dag ben ik heel erg moe, de andere dag ben ik ineens weer helemaal op en top. Heel vreemd, haha. Vanmorgen voor het eerst echt last gehad van misselijkheid. Niet overgegeven gelukkig, maar wel even flink beroerd geweest. Nog steeds geen bloedverlies. Nog steeds gespannen borsten, etc. etc. Alle symptomen zijn er nog. Dus helemaal geen teken van een komende miskraam. Daardoor is mijn hoop heel hoog op het moment. :)

2. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Dat klinkt nog hoopgevend meis.. Ik hoop het van harte voor je..!! Nog paar daagjes, dan weet je meer :)

3. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Dat klinkt hoopgevend hay lin!

Vanmiddag komt m'n test binnen, geen zin om in de winkel een test te halen want k moet m'n huis helemaal schoonmaken!
    Nog steeds geen bloed of bruine afscheiding, geen buikpijn niks..
    Om half 5 belt de gynaecoloog om de bloeduitslagen te bespreken, zal toch wat zijn als ik kan zeggen dat het niet meer nodig is haha

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hay lin dat klinkt hoopgevend! Duim voor je!

Lieverdje wat maak je het spannend! Ik hoop het zo voor je he zou fijn zijn als je noet in die molen hoeft! Ga je morgen testen?

@nienke ook zoo spannend voor jou he pff haha hoop echt van harte dat jullie drieën een mooie positieve test hebben!

@kelly jaa ik trek het gelukkig nog goed. Vind het ook helemaal niet eng meer en gelukkig helemaal geen bijwerkingen *klopt ff af * haha. Vandaag wel ff pijn bij prikken omdat ik jn n spiertje ofzo prikte mja. Bij ms ms spuiten deed het middel wat je erin spoot zooo veel pijn alsof je gestoken was door een wesp dus dan is dit niks haha.

Zit jij al bij een bekkenbodemtherapeit of fysio? Zo ja, hoe bevalt dat?
    Fijn dat je een uurtje verschil goed merkt! Spannend met je verhuizing wel heel leuk!

@manna ooh gelukkig maar. Hoop dat t goed gaat helpen

@duimpje dank je! Hoe weet je eigenlijk dat je geen ei hebt gehad? Als ik vragen mag haha

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend lieverdje, wanneer ga je testen?

Ik was al wel langer bezig met oefeningen maar dat helpt niet voldoende.

Kelly fijn dat je aan het uur genoeg hebt op dit moment. Maar inderdaad goed voor jezelf zorgen we moeten nog best een aantal weken

6. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn NOD, en ik heb gewacht met testen tot vandaag. Ik wilde eigenlijk niet testen, ik voelde helemaal niets dus ik dacht echt dat ik verder kon naar de volgende ronde. Manlief vond toch dat ik voor de zekerheid maar een testje moest doen. En ja hoor, ik was nog bezig de timer van mijn telefoon in te stellen, een daar kwam al een streep! :$ Ik kan het nog niet geloven! En dan horen we vandaag ook nog of we ons droomhuis echt mogen kopen (als de eigenaars ook akkoord gaan met het bod, dat ze zelf gisteren gedaan hebben). Dus ik denk dat dit gewoon onze week is!

Bijgevoegde bestanden:

7. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wauw wat een mooie test Averna! Gefeliciteerd!!
    En heel veel succes met het huis! Als zij zelf dat bod gister gedaan hebben, dan komt dat vast goed ;)

8. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ja hè! Duidelijker kan niet!
    En onze aankoop makelaar zei gisteren al dat we wel voorzichtig een glaasje champagne konden nemen, maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik koop vanmiddag wel een flesje kinderchampagne. :D

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw averna gefeliciteerd!!! :D

10. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Avena gefeliciteerd!.

Wat een spannende tijd voor veel dames zeg. Ga allemaal voor jullie duimen.

Ik ben echt al een paar dagen doodmoe en geen fut om ook maar iets te doen. Helaas ziet het huis er zo ook uit. En ook nog eens een ontsteking in mijn schouder. Geen idee hoe ik de dag vandaag door ga komen want vriendlief is heel de dag en avond weg voor een personeelsuitje. En we hebben ook nog eens 2 honden die ik niet meer uit kan laten. Ben blij als het weer avond is hihi.

11. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Gefeliciteerd Averna!! Super duidelijke streep!!

12. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Averna gefeliciteerd!! Wat een super nieuws!

En Hay Lin het is 'alweer' bijna donderdag, wat spannend zeg!

Lieverdje hoe is het bij jou?

En balen vlindertje dat je zoveel last hebt. Neem aan dat je wel bij een bekkentherapeut/fysio loopt met zulke klachten?

Ik heb vanmiddag intake bij de fysio voor zwangerfit. Wil toch wel klachten proberen voor te zijn en nog wat aan m'n conditie te doen ;).
    Werken gaat gelukkig nog goed zolang ik echt m'n pauzes neem en niet meer met dingen ga sjouwen.

Miesy fijn dat de prikken meevallen, hopelijk heeft het goed resultaat!

13. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Gefeliciteerd Averna! Overduidelijke streep!

Gister getest, was negatief en vanmorgen weer negatief.. Snap er niks meer van! In die 15 maanden nog nooit over tijd geweest!
    Gynaecoloog heeft gisteren niet meer gebeld dus straks zelf maar ff bellen en kan ik meteen vragen hoe dit kan..

14. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Hoelang ben je nu overtijd Lieverdje? En je bent zeker van je ei?
    Misschien maak je langzaam HCG aan waardoor het misschien nog niet zichtbaar is? Ik duim voor je meid.

Ik heb vanmorgen ook getest, nog behoorlijk vroeg, 8 DPO.. Maar was gewoon te nieuwsgierig! De test was nog helemaal wit.. Nu even kijken wanneer ik weer ga testen.. Misschien vrijdag? Zondag is mn NOD (dan 12 DPO) Afwachten tot zondag kan ik waarschijnlijk toch niet :p Mn boobies blijven pijnlijk en heb t idee dat t steeds erger wordt.. :(

15. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Dit is de 3e dag over tijd.. M'n eisprong voel k altijd dus die is wel geweest!
    Wacht het maar gewoon af en test over een paar dagen maar weer, als ik niet ongesteld word.

Spannend nienke! Duim voor je :)

16. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Emsy, ik heb morgen weer een controle bij de vk dus dan ga ik een verwijzing vragen. Eerder kon ik niet terecht bij huisarts of vk. Dus hopelijk kan ik daarmee snel aan de slag. Moet wel zeggen dat zondag een dagje zwemmen wel geholpen heeft.. Nouja voor 1 dag dan. Was in het begin wel erg pijnlijk maar daarna was alles lekker los. Dus misschien dat ik ook zwangerschapszwemmen erbij ga doen.

17. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties allemaal. Het moet echt nog even tot mij doordringen..
    Alle dames die nog gaan testen, heeeeeel veel succes! Ik duim mee!

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @vlindertje wat vervelend zeg voor je zoveel last. Misschien is idd zwemmen goed voor je!

@emsy idd goed denk ik om zwangerfit te gaan doen! En leuk denk ik

@lieverdje pff zoo spannend. Had je nog gebeld? Ik hoop dat je snel een knaltest heb!

@nienke zoo vreselijk he om te wachten met testen haha. Hoop dat jij ook een knaltest heb vh weekend!

Duim voor jullie meiden!

@averna jaa lijkt mij ook wel idd dat t even bij je door moet dringen!

Morgen komt mn vriend weer thuis pff kan niet mrer wachten haha. Ben zoo benieuwd naar de echo morgen

19. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Averna gefeliciteerd wat een mooie duidelijke test.

Lieverdje spannend hoor misschien is de innesteling later geweest waardoor je nu misschien nog negatief test.

Nienke succes met nog even wachten.

Emsy dat is idd wel handig idd. Om eventuele klachten voor te zijn.

Miesy wat fijn dat je vriend weer terug komt.

20. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Averna wat een mooie test, gefeliciteerd!

Emsy beter voorkomen dan genezen vooral in de zwangerschap.

Vlindertje wat naar dat je zoveel klachten hebt, volgens mij heb je geen verwijzing nodig om een afspraak bij de fysio te maken....

Lieverdje spannend, kan alle kanten opgaan ik duim voor het roze lijstje.

Nienke moeilijk dat wachten he... 8 dpo is ook nog wel erg vroeg

Deel Deze Pagina