Vanochtend negatief getest op 2 dagen voor nod. Mijn borsten gaan steeds meer zeer doen en soms voelt het alsof ze in brand staan. pfff, duurt lang!
Ik ben nog steeds niet ongesteld.. Ik ga 'proberen' pas zaterdag ofzo pas weer te testen! Ben zoiezo al super blij! Gynaecoloog belde gisteren, mijn bloeduitslagen waren helemaal goed, en heb een eisprong netjes gehad en zaad van m'n vriend is helemaal goed! Last van m'n schouders..
Duimpje wat spannend. Misschien toch nog even wat langer wachten. Ik hoop het voor je. Lieverdje, dat is toch al super nieuws. Nog even volhouden tot zaterdag, ik hoop dat je dan een mooie test in handen hebt
Ik heb vandaag nog een keer getest met mijn overgebleven kruidvat testje en daarna nog een clearblue gehaald. Die gaf ook 2-3 weken aan, precies zoals ik verwacht had. En toch is het nog steeds een heel raar idee dat ik zwanger ben!
@Lieverdje: Ik hoop dat je zaterdag een positieve test hebt!! @Averna: Onwerkelijk he?! Maar het went snel hoor! Update! Ik ben vandaag naar de gyneacoloog geweest. Het was een lange week wachten. Eerst zag ik helemaal niks, alleen dat het zwarte groter was geworden. En toen zag ik een boontje liggen!! En we hebben het kloppend hartje ook gezien! Echt prachtig, ik ben zo blij!! Ze heeft vastgesteld dat ik 6 weken en 4 dagen zwanger ben. Dus vorige week was gewoon nog te vroeg om iets te kunnen zien! Ik heb nu een prachtige echo hier thuis liggen, waar ik gelukkig veel meer van kan genieten dan van die van vorige week. ^^ Mijn vriend was achteraf best wel boos op de gyneacoloog, omdat die wel vier keer had genoemd dat ik me moest voorbereiden op een miskraam. Alles in het negatieve dus.. Terwijl er niks aan de hand was..! Ik vraag me af, hoe vaak zoiets gebeurd.
Voor de zwangere dames waarbij hun baarmoeder is opgemeten.. Hoe groot was dat bij jullie en hoeveel weken? Op schema of niet? Mijn baarmoeder zit nu op 28,5 cm en is te groot. Heb volgende week een suikertest en extra groeiecho
Hay Lin wat een super nieuws!! Gefeliciteerd!! Wat een oplichting dat het toch goed blijkt te zijn! Nu lekker genieten van de zwangerschap met hopelijk niet te veel kwaaltjes en tegenslagen..!!
@hay lin oh wat super zeg! Ben blij voor je! Nu lekker genieten @lieverdje wat spannend zeg. Wel goed nieuws. Ik hoop dat je snel een mooie test hebt @hier vandaag voor mn echo geweest. Ik had rechts een grote cyste zitten of een groot restant van mn vorige ei die dus misschien niet eens gesprongen is zondag weer terug komen want ze kon nu nog niet zeggen of de puregon zn werk doet. Hoop dat het dan weer 'normaal' is.
Bij mij was die 18 cm bij 20 weken. VK zei dat het een bescheiden baarmoeder was. Normaal zou die bij 20 weken 20 cm moeten zijn. Eerlijk gezegd ben ik niet zo groot dus dat kon het wel bij mij kloppen.
Lievemandie ow oké, internet geeft dan weer aan dat je de lengte van je baarmoeder moet nemen en daar 4 bij moet tellen dan zit je op je aantal weken. Dus theoretisch gezien zou die van mij 25-4=21 cm moeten zijn. Ik had vandaag controle en mijn baarmoeder was veeel te groot. Nml 28,5 cm. Heb volgende week dus een suikertest en een extra groeiecho naar aanleiding van mijn te grote baarmoeder. Nu zit grote buiken en veel te veel vruchtwater in de familie maar maak me toch zorgen.. En zeker met een trouw over 5 weken
Ow en ik ben ook niet groot, dus dacht ook dat dat ermee te maken had. Maar volgens mijn vk maakt dit geen verschil
Duimpje spannend zeg ... Nog even afwachten. Lieverdje fijn dat de testen goed zijn! Haylin wat ern super goed nieuws, gefeliciteerd! Vlindertje geen idee ze zeggen elke keer dat het goed is maar niet precies hoe groot... Goed dat ze het even nakijken. Miesy wat een spanning zeg ik duim met je mee
Miesy, dat is wel even een tegenvaller dus..!! Hopelijk zondag beter nieuws.. ik duim voor je meis! Mocht dit nu niet werken, wat is dan de volgende stap? Dosis verhogen of toch terug naar de chlomid? Poeh, vandaag op 10 dpo. Wederom negatief getest, al twijfelde of ik in de verte niet een héél licht tuur streepje zag.. Voor nu nog maar uitgaan van negatief. Misschien morgen nog een keer testen, en anders zondag (NOD) of maandag, als ongi weg blijft. Vanmorgen is mn temp met een halve graad de lucht in geschoten.. Aan de ene kant schrok ik ervan, aan de andere kant ga ik twijfelen of ik misschien niet wat koortsig ben.. Ben al bijna twee weken verkouden en sinds woensdag wordt het hoesten ook steeds erger. Zo erg dat ik er soms van moet kokhalzen bij adem gebrek. Ik voel me wel slap, maar of ik echt koorts heb durf ik niet zo te zeggen. De temp vanmorgen gaf iig nog geen koorts aan (37.7) Nu op het werk, maar eens zien hoe het gaat. Komende dagen maar afwachten
Ja best wel een tegenvaller weer.. volgende stap is ophogen en als dat niet helpt weer ophogen enz. Ik ga echt niet meer terug naar clomid haha verschrikkelijke pillen zijn dat Spannend nienke. Hoop niet dat je echt koorts ga krijgen. Beterschap!
@ Hay Lin wat een super goed nieuws!!! Gefeliciteerd en geniet er lekker van.. @Averna ook jij van harte gefeliciteerd!! Lekker op de roze/blauwe wolk. @Vlindertje, hier meten ze hem ook iedere keer op, maar krijg altijd te horen dat het goed is.. Heb ook geen ervaring met een te grote baarmoeder. Heeft ze niet gezegd wat het kan betekenen? Als je je zorgen maakt gewoon even de verloskundige bellen hoor. @Emsy, lijkt me ook leuk hoor dat zwangerfit. En ook belangrijk om wel wat te blijven doen. Ik ga om de week zwemmen en wandel iedere dag ook nog 3x met mijn honden en het laatste rondje doet manlief En na 40 uur werken vind ik dit ook echt wel zat, en ben ik versleten haha. @Duimpje wat spannend allemaal zeg.. @Lieverdje wat een goed nieuws zeg!! Toch fijn als je allebei "gezond" bent. @Miesy, jeetje toch even een baal momentje. Maar wel fijn dat je weet dat jullie de dosis kunnen ophogen dus dat je niet meer naar die pillen terug hoeft. Ik mag maandag ochtend weer naar de verloskundige voor de groei echo! En ik heb er zin in.. Is nu alweer ff geleden dat we de kleine meid hebben gezien.. En wil ook graag weten hoe groot ze nu ongeveer is enz.
Kelly, ja ze willen eerst testen op suiker en daarna een groeiecho om te kijken of het kindje ook voorloopt of eventueel teveel vruchtwater. Ze hebben verder niks gezegd over iets ergs, dus dan gaan we daar maar even vanuit. Als ik bel zullen ze toch wel zeggen dat ik me niet druk moet maken. Dus we wachten maar even af.
Ik heb net de eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt. Duurt nog wel even (16 maart), maar ik ben nu al een beetje zenuwachtig! Wel een hele aardige vrouw aan de telefoon gehad, die me wel een beetje gerustgesteld heeft. Daar ben ik wel heel blij om!
Is allemaal zo spannend averna.. En serieus voor je het weet ben je ineens bijna 32 Weken zwanger.. Geniet ervan want het vliegt voorbij!!