Dat zou het kunnen zijn ja. Had gisteren inderdaad heel veel steken links en rechtsonder in mijn buik, maar had maar een licht streepje 2 dagen lang. Maar ik kan nog niet tegen mijn menstruatie aanzitten want ben pas halverwege de maand en ben pas gestopt met de pil.
Ja sorry dat stukje dat ik nu buikpijn heb etc bedoel ik omdat mijn NOD vrijdag is en bang dat ik ongi word Maar na die steekjes gisteren heb je vandaag nog wel een licht streepje?
Ik heb net een positieve ovulatie test terwijl mijn ovulatie denk ik al geweest is. Ik las ergens dat een ovulatietest ook op hcg kan reageren. Heeft iemand hier ervaring mee? De teststreep is stuk donkerder dan controle streep en kwam al binnen een minuut
Noem het maar gerust steken haha. Vandaag heb ik helaas geen test kunnen doen zijn aan het klussen bij mijn schoonmoeder en ben een test vergeten. Had de verkeerde gepakt dus heb een zwangerschapstest bij.. dom..
@ Manna: Dan is nu je vruchtbaarste dag, klussen dus!! Oh maar je zit op dag 28 van je cyclus.. Zou wel lang zijn als nu pas je menstruatie over 14 dagen komt.. Ovulatie test kan positief zijn bij een zwangerschap..
Gisteren ook al geklust haha. De 11e was mijn eerste menstruatie dag. En aangezien ik pas gestopt ben met de pil zou menstruatie vroeg zijn toch? Ik heb geen flauw idee.. nieuweling he hihi
hoi dames, Wij zijn ook net begonnen om te proberen een kindje te krijgen. Morgen moet ik ongesteld worden en dan zit mijn 1e ronde erop. Ik was wel al misselijk en steken onder in mijn buik maar de test van gisteren zei negatief en aan mijn humeur en borsten te merken ga ik morgen gewoon ongesteld worden. Op naar ronde 2
Daarstraks toch nog maar ovutest gedaan, was zo goed als wit. Gisteren was trouwens mijn temperatuur 36,9 en vandaag 37,7.......
Ik had nog wel een vraag, met die ovulatietesten, ik weet dat beide streepjes minimaal net zo donker moeten zijn, maar moeten ze dan ook beide net zo breed zijn qua kleur? Heb namelijk een test gehad waarvan het een lichtere streep was, maar dan met een smal donker lijntje aan het begin..??
Neeee dat meen je niet.... 92 dagen niet ongesteld geweest... Mag ik een nachtje komen slapen bij mn vriend op t schip vanacht.. Word ik volgens mij nu ongesteld... hahhahaa zal je net zien he Het werkt nog in ieder geval en nu kan ik t gaan bijhouden, maar dot moment is zooooo niet leuk hahaha tis ook nooit goed he
Welkom angel, je weet maar nooit menstruatie klachten en zwangerschapsymptomen kunnen best op elkaar lijken. Dat is ook het plan woozl hihi. Ik hoop dat het raak is,vheb best veel last vd onderbuik. Normaal nooit zoveel dus wie weet.
@ Miesy wel fijn dat je weer ongesteld bent geworden, timing is alleen niet zo fijn.. Hoe oud ben je als ik vragen mag? Iemand ervaring met de ovulatie testen van zwanger en kids? Hoe lang duurt het ongeveer voor je een tweede streepje krijgt? Is dat meteen of kan dat ook na 10 minuten pas komen?
Helaas net ongesteld geworden Ik heb ook ovulatie testen van zwanger en kids gebruikt, je ziet na ongeveer 5 a 10 minuten resultaat
Vlindertje wat zegt je temperatuur er over? Ik ben nog niet heel handig met de ovulatietesten maar zou ook bekijken hoe de dagen ervoor en erna eruit zien... Miesy en lieverdje jammer dat jullie ongesteld zijn geworden. Inderdaad miesy voor jou wel fijn dat je cyclus nu rond is alleen jammer van het moment... Lot inderdaad na 5-10 min. Maar kan ook eerder als de concentratie hoog is Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan naar hij bleef wit, maar ik heb ook geen gevoelige en ben nog voor mijn nod. Over paar dagen weer testen
@lieverdje, wat balen zeg! Erg verdrietig? @ miesje, haha wat is dat nu weer voor stomme truc van je lichaam . Nouja gelukkig kun je nu weer verder maar erg ongelukkige timing. Hier begint mn slijm erg dun en doorzichtig te worden, sorry voor dit smakelijke praatje. Dus hoop dat dat betekend dat m'n eisprong eraan komt!
Gisteren kwam dus beetje mijn ongesteldheid maar kreeg heel veel stress vanacht vanwege een uur in pikkedonker te rijden en verdwaald te zijn en tis weer niet door komen zetten die ongesteld. Miss deze dagen hahaha @lot89 natuurlijk mag je dat vragen! Ik ben 24