Vanochtend positief getest!! Maar bij het afvegen wel wat roze slijm, las op internet dat dat niet ernstig is. Maar vind het toch wel spannend en kan nog niet echt blij zijn.
Duimpje gefeliciteerd!! Hoop voor je op een voorspoedige zwangerschap! De pijn in de borsten wordt langzaam iets minder bij mij. Gister hele dag duizelig, en werd steeds ergen tegen de middag/ avond.. Flink verkouden en voelde me echt beroerd dus voor zekerheid temp ff opgenomen. Schrok er erg van! 40.3 graden koorts.... Ben eerst op de bank gaan liggen onder een dekentje maar ook al gauw richting bed verhuisd. Werd op gegeven moment badend in t zweet wakker. Temp vanmorgen wel gedaald naar 38.8, vandaag maar ff heel goed in de gaten houden en aan de paracetamol.. Ben bang dat t voor mij weer einde oefening is deze maand...
Dank je wel allemaal! @Miesy: Ah wat naar zeg. L Ik hoop dat het zondag allemaal weer normaal is! Ik duim voor je! @Nienke: Beterschap! Ik hoop dat je snel wat opknapt, zo is het ook maar niks! Probeer er niet al teveel mee bezig te zijn, ik lees dat je wel vaak test! Is geen kritiek, meer een advies, je moet zelf ook niet onderdoor gaan aan die teleurstelling elke keer..! @Kelly: Leuk om je kleintje maandag weer te zien, veel plezier alvast! @Vlindertje: Ik hoop dat alles goed zit..! @Averna: Spannend he? Ik moet woensdag voor het eerst, vind het ook best wel spannend. Fijn dat ze je wat gerust heeft gesteld. Wat gaan ze op 16 maart doen? Meteen een echo of alleen een eerste gesprek? @Duimpje: gefeliciteerd!! Roze slijm is meestal innesteling dacht ik? Ik ben vanaf dinsdag eigenlijk doorlopend misselijk. Niet overgeven. Ik wou dat dat wel gebeurde, misschien is het dan de rest van de dag weg. Ik probeer gewoon de dagelijkse dingen te blijven doen en heb een beetje uitgevonden wat voor eten me wel goed valt en wat niet. Het gekke is, ik heb wel honger..! Dat gaat zo niet samen met die misselijkheid, haha... Ik hoop dat dit niet 9 maanden aanhoud (zal wel een beetje meevallen).
@Nienke, Beterschap!! En je even rustig houden.. Het is wel goed om allee eruit te zweten.. @Duimpje, gefeliciteerd met je positieve test!!! @Hay Lin, 1 tip als je op die manier misselijk bent.. Eet zodra je misselijk bent, neem gewoon een droog crackertje ofzo dan zal je zien dat je een stuk minder misselijk wordt.. Ook al denk je dat is het meest onlogisch bij mij hielp het super! Niet eten resulteerde dus ook in overgeven en dan werd m'n misselijkheid echt niet minder..
@Vlindertje hier zeggen ze ook altijd het is goed. Niet hoe groot de baarmoeder is. @Hay lin super nieuws. Gelukkig maar wat fijn dat je een kloppend hartje heb gezien. Even op je vraag terug komend ik snap dat je vriend boos was maar het gebeurd wel vaker dat het al vroeg is misgegaan en er niks te zien is vandaar dat ze er wel voor waarschuwen bij mijn nicht was dit ook het geval en dat is wel een mk geworden laatst. @Duimpje Gefeliciteerd. @nienke beterschap. Doe het rustig aan. @miesy heel veel succes morgen. @Averna succes met aftellen. Het is ook spannend in het begin. @Kelly jeetje voor jou schiet het al op. 32 weken alweer het vliegt voorbij. Maandag mogen ook wij weer naar de kleine voetballer gaan kijken. Vandaag de laatste belangrijke dingen gehaald. En nu is het nog wat kleertjes maar daar haal ik niet teveel van. Krijg al heel veel van vriendinnen.
Duimpje gefeliciteerd! Iets bloedverlies kan vaak geen kwaad maar snap dat het spannend is... Nienke beterschap. Ik had een dag voor nod ook een grieperig gevoel met verhoging (geen koorts) en dag later dus positieve test. Ik hoop het van harte dat het bij ook raak is. Haylin vervelend van jr misselijkheid. In derdaad wat Kelly zegt blijven eten. Ik moest elke 1,5-2 uur wat eten en ook in de ochtend direct in bed dan ging het het beste. Niet eten werd ik ook misselijk van. Marisje veel plezier. Heb jij alles al in huis dan? Wij nog niet haha
Duimpje jeetje wat naar. Sterkte. Manna ja maar we hebben ook niet alles wat er op die lijst stond. Dat vond ik z'n onzin. Mochten we iets missen dan en we hebben het nodig dan kunnen we het nog halen. Hebben ook 2 fanatieke oma to be en mijn oma die heel veel hebben gekocht. Anders had het langer geduurd. Sommige dingen heb ik nu wel dubbel en sommige dingen waar we zelf nog hebben in gelegen
Duimpje wat erg klinkt een beetje als mijn ronde 1, ronde 2 was het raak... Hoop dat het voor jou ook zo mag zijn, maar nu eerst maar flink balen. Marisje op die manier haha. Wij gaan ook niet alles vd lijstjes kopen. De lijsten van de winkels vind ik toch al erg uitgebreid, denk voor hun eigen verkoop. Ik hou die van de kraamzorg enigszins aan
@Hay Lin, ik heb 16 maart de intake en eerste echo. Die doen zij eigenlijk altijd meteen als je ongeveer 8 weken zwanger bent. Als het goedis, ben ik dat die dag ook precies. Ze gaven aan normaal gesproken niet eerder een echo te maken, omdat je rond die tijd zeker het hartje zou moeten zien kloppen en dat voor veel vrouwen natuurlijk een grote geruststelling is. @Duimpje: Sterkte! Niet leuk als je net zo blij bent en dat meteen omslaat!
@duimpje niet leuk sterkte @hier net terug van de echo. Het is een cyste aan de rechterkant. Ongeveer 3cm groot wel klein genoeg zodat ze de rest van de eierstok kon zien. Gaat meestal vanzelf weg. Aan de linkerkant groeide er wel een eitje was nu bijna 13 mm dus woensdag terug komen
Vanmorgen ongesteld geworden, tot nu toe alleen bruin maar zo begint t vaker bij mij.. Gisteravond nog weer flink koorts (39.8) maar vanmorgen was die gezakt naar 37.1 gelukkig. Ben nog erg slap. Opvallend vind ik ook dat ik zowel gister als vandaag direct na t warm eten moet rennen naar de wc erg vervelend!! Morgen maar ff dagje ziek thuis blijven nog, zien dat ik beetje aansterk.. Duimpje wat ontzettend vervelend!! Sterkte meid en hopelijk gauw een positieve test van een beebje dat wel lekker bij je blijft zitten..!! Miesy wat dat er aan de andere kant een eitje groeit! Hoop zo voor je dat deze behandeling jullie aan een positieve test helpt..!! Hay Lin valt mee hoor.. Heb niet het idee dat ik mezelf gek maak, tis meer dat ik benieuwd was gezien de pijnlijke borsten die ik jd. Afgelopen paar dagen niet eens meer getest en vandaag Nod afgewacht. Tis ook niet dat ik dure testjes gebruik ofzo.. bedankt voor je bezorgdheid iig! Zit er zelfs over te denken om komende maand de Ovu testen achterwege te laten aangezien ik toch een stabiele cyclus heb vN 24-25 dagen (toevallig deze keer 23 maar das ook niet zo erg natuurlijk..) wil t daar iig wel ff met m'n vriend nog over hebben
Neee nienke had zo gehoopt dat je niet ongesteld werd hopelijk volgende ronde wel raak! Heel veel beterschap Tot nu toe slaat dezee behandeling aan en ben ik blij dat ik niet op hoef te hogen
Hallo Allemaal, Ik ben nieue hier dus ik stel me even voor. Ik ben Audrey en ben 28 jaar en mijn man en ik zijn al ongeveer 2 jaar bezig om een kindje te krijgen. Helaas kan dit niet helemaal natuurlijk. Met behulp van gonal f en ovitrelle zijn we half jaar geleden zwanger geworden. Helaas is het een miskraam geworden. In januari zijn we weer het traject ingestapt en zitten nu in de wacht dagen... Iemand hier uit het zuiden van limburg met soort gelijke behandeling?? Liefs
Heej zou ik me hier ook mogen melden? Wij zijn officieel nog niet begonnen met zwanger worden, maar ben al wel een klein half jaartje geleden gestopt met de pil!
Hoi meiden, Daar ben ik eindelijk weer. Ben goed ziek geweest. Griep en door het spuiten... Ook weer goed ongi geweest met veel pijn.. Vrijdagochtend echo en dan horen we als alles goed is wanneer ik de punctie krijg! Hoe is het met jullie?