Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Miesy succes morgen.

@taylor jeetje wat is het hard gegaan bij jou zeg. Lekker van je verlof aan het genieten?

@Kelly wat leuk een babyshower.

@lievemandie wat leuk dat je het kamertje al bijna af heb.

Hier gister weer na de kleine man mogen spieken. Was dit keer lekker rustig ipv constant bewegen. Zagen een mooi alle wervels van de rug omdat ie zo lekker lag.

Over 4 weken weer terug en dan bloedprikken. Vanwege Rhesusfactor aangezien ik a negatief ben.

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje marisje.
    Wat leuk dat je de kleine weer heb gezien!

3. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Miesy: Ja klopt.
    Ik ken dat van jou niet.
    Alleen de pregnyl! 😆

4. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik zit in de 1e ronde nu, sinds deze maand gestopt met de pil na 10 jaar pilgebruik. Heb ook gelijk ovulatietesten gehaald, om mijn cyclus te kunnen achterhalen. Op papier zou ik nu mijn vruchtbare dagen in moeten gaan, maar daar ga ik niet vanuit;)
    Dus we testen lekker door, in de hoop snel een positieve ovulatietest te gaan zien!

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @woman bij mij doet puregon hetzelfde. Ook voor de follikels te laten groeien. Maar niet te veel. Haha

@mikjeee welkom. Hoop dat het snel gegund is bij jullie

@hier net weer voor de echo geweest. Mn cyste is zo goed als weg en mn follikel is maar een heel klein beetje gegroeid. Was nu 14. Vrijdag terug komen

6. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hallo dames,

Mag ik me ook aansluiten?
    Ik zit in de derde ronde van 'proberen maar wat'. En uiteraard voor ond eerste kindje. Ben nog niet bezig met ovulatietesten Etc. Dit omdat we het eerst nog even leuk willen houden en gewoon een beetje in de gaten houden wanneer we ongeveer gezelligheid moeten creëeren ;)

Als het goed is was mijn meest vruchtbare periode tussen 10 en 16 februari. In die periode 3x geklust.

Mijn gemiddelde cyclus is 31 dagen, dus ik zou de 28ste mijn NOD hebben. Vind het maar spannend!

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom teardrops! Ook voor jullie hoop ik snel een positieve test

8. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Hoop nieuwe namen weer, welkom dames!

Fijn dat de cyste weg is miesy, hopelijk springt er straks een mooi eitje.

Beetje teveel om overal op te reageren, wat een verhalen zeg! Gezellig.

Die waardes klinken helemaal netjes Vlindertje, hopelijk is er niks geks waarom je baarmoeder zo groot is.

Hier bezig met het kamertje schilderen en daarna lekker inrichten, heerlijk!
    Hier gaat het gelukkig allemaal goed op het moment. Weinig klachten alleen de gebruikelijke kwaaltjes, werken gaat nog goed. Baby is heel druk aan het bewegen dus ben lekker aan het genieten.

Jeetje Taylor wat is de tijd snel gegaan zeg! Heerlijk nu genieten van je verlof!

Hay Lin, gefeliciteerd!! Ik ben de eerste 14 weken ontzettend beroerd geweest. Hele dag misselijk/ellendig, 's nachts er wakker van worden. Ik moest ook de hele dag door eten, iets lege maag en het werd nog erger. Goed dat je meteen die pillen heb gehaald bij de huisarts. En niet te lang wachten met weer bellen als het niet gaat, ze hebben dan nog een sterker middel.

9. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Het helpt! Wat een opluchting, kan tenminste weer wat doen op een dag. :D Het is niet helemaal weg, maar het is tenminste dragelijk!!

10. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Vandaag extra groeiecho gehad ivm te grote baarmoeder. Maar alles is gelukkig in orde en ze loopt mooi op schema. Ze weegt nu 914 gram en word geschat op 3500 gram.

11. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @emsy wat leuk kamertje schilderrn enzo! Gelukkig gaat alles goed

@hay lin wat fijn dat het helpt!

@vlindertje wat goed dat alles goed is zeg! Lekker genieten

12. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    #2432 Regenboog86, 25 feb 2016
    Laatst bewerkt: 25 feb 2016
    Hoi meiden,

Tijdje geleden dat ik hier gepost heb, even voor mezelf wat meer afstand genomen. Zoals in mijn onderschrift te zien is is mijn cyclus steeds korter geworden. Goed teken dacht ik, en in mijn ticker Ben ik dan ook uitgegaan van mijn kortste cyclus, dus wellicht klopt deze niet helemaal.
    Maar nu vond ik het toch wel erg Lang duren.. Helemaal omdat ik al vanaf zondag buikkrampen heb. Dus vanmorgen een testje er tegen aan gegooid, welke negatief was.. Buikkrampen komen en gaan, ook niet echt menstruatiekrampen, lijken meer de darmen te zijn, daarnaast ook geen last van rug en hoofed pijn wat ik wel heb als ik ongesteld moet worden.(andere pijn dan paar dagen terug, toen had ik juist steeds het gevoel dat ik elk moment ongesteld kon worden..) nu ook vaak steken in borsten en buik. Vooral snachts heb ik er last van..

Hebben jullie hier misschien ervaring mee?

13. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Klinkt spannend regenboogje. Misschien toch een wat langere cyclus deze keer dan je sticker en is het nog te vroeg om te testen, over 2 dagen nog eens proberen. Ik had ook veel steken in mijn buik, maar ik heb eigenlijk nooit een vaste cyclus gehad omdat ik de pil gebruikte dus wil je geen valse hoop geven. Maar klinkt hoopgevend, zeker omdat je nu andere klachten hebt dan dat je ongesteld zou moeten worden. Ik duim voor je

14. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Marisje89 ) Leuk dat je jullie zoon weer heb gezien!

Mikjeee89 ) Hopelijk is je cyclus snel op orde!

Miesy ) Fijn dat de cyste zo goed als weg is! Hopelijk is je follikel vrijdag gegroeid.

Teardrops ) Welkom!

Emsy ) Bedankt voor de welkom! Leuk dat jullie het kamertje aan het schilderen zijn! Weet je het geslacht al?

Vlindertje9389 ) Fijn dat alles goed is en ze netjes op schema loopt!

Regenboog86 ) Spannend! Misschien toch een langere cyclus deze keer? Mijn cyclussen lopen ook eigenlijk altijd netjes, alleen had ik tussendoor ineens een cyclus van 64 (!!!!! :$) dagen.

Het begint toch allemaal wel spannend te worden hier! Laatste ronde en dan gaan we echt starten! Verwacht over een dag of 5 mijn eisprong te hebben. Het kriebelt wel enorm om er al voor te gaan! ;)

15. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Regenboog ik zat nog aan je te denken hoe het met je ging. Spannend. Miss dat je idd nu een langere cyclus hebt en dat je over paar dagen positief test!

Livoli spannend! Duim dat het je snel gegund is

16. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep

Spannend meid.
    Ik ga zo naar de kliniek!
    Hoop echt dat ik een datum mee krijg voor de punctie!

17. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Miesy wat fijn dat de cyste zo goed als weg was! Geeft weer hoop :)

Woman, succes in de kliniek. Hopelijk goed nieuws voor je :)

Livoli, hoe houdt je het toch vol :p Wij zouden eigenlijk pas in feb dit jaar starten, toen al vervroegd naar na de zomer vorig jaar, en toen op vakantie hield ik het niet meer.. Toen maar direct gestopt zodra de pilstrip op was en er ook voor gegaan. Helaas nog zonder resultaat tot op heden :(

Regenboog, wat spanend! Hoop voor je dat je ei iets later was en dat dit alles goed nieuws betekent. Heb zelf geen ervaring, maar ik zal denk ik als ik jou was van t weekend nog eens testen..

Emsy, lekker genieten van het schilderen en inrichten van het kamertje :)

Hier ondertussen in afwachting van mn ei. Dit keer zonder ovu testen.
    Ik wil eigenlijk een afspraak maken bij de huisarts voor een verwijzing naar de gyn, maar eigenlijk ben ik daar ook nog niet helemaal klaar voor. Ik ben het echt aan t uitstellen.. :)

18. Taylor1989

Taylor1989 Actief lid

31 aug 2015
    227
    25
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #2438 Taylor1989, 26 feb 2016
    Laatst bewerkt: 26 feb 2016
    Marisje Nou genieten van mijn verlof doe ik zeker. Echt zo fijn om even tot rust te komen en gewoon lekker te kunnen doen wat je wilt. ( En de dingen die je niet wilt, gewoon lekker niet doen hihi:D)
    Hoe gaat het met jou en je zwangerschap? Weinig kwaaltjes? Hoeveel weken voor de datum ga jij stoppen met werken?

Vlindertje super fijn en goed nieuws dat alles in orde is!

Regenboog Super spannend!! Ik hoop op goed nieuws voor je.

Emsy Wat fijn dat het zo goed met je gaat. Leuk he, beginnen aan het kamertje en het helemaal naar je zin maken. Ik vond dat ook zoooo fijn. Mijn moeder en schoonmoeder zijn nu bezig alle kleertjes maat 50/56 wassen ( wat een luxe) en kan niet wachten tot ik het terug heb zodat ik het weer lekker kan inrichten en kan beginnen aan mijn vluchtkoffer haha. Fijn ook dat je baby zo actief is.

Woman1987 Succes vandaag bij de kliniek.

Miesy Waaaa, wat spannend!!! Super goed nieuws.

Ik zou vanavond even gaan kijken op de 9 maanden beurs. Maar ga toch maar niet. Heb gehoord dat het onwijs druk is. Daardoor weinig, zit, rust mogelijkheid. Geloof dat mijn rug dat op dit moment niet zo leuk zou vinden haha.

Ik moet zeggen dat ik het best lastig vind het forum bij te houden en te onthouden wat er bij iedereen speelt. Kunnen we niet een FB pagina (gesloten) aanmaken? Als iemand dan een status update post, dan kun je daar zo makkelijk op reageren. Of zijn er veel mensen tegen? Wat ik me ook voor zou kunnen stellen hoor.

19. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaa heb zon goed nieuws! :D
    Mn ei was gegroeid naar 18/19 mm. Vandaag pregnyl spuit zetten en dan weer op het wachtbankje zooo spannend ben zo blij

@woman heel veel succes!

@nienke snap dat je het uitstelt het is nooit leuk. Maar misschien kunnen ze je dan wel goed helpen! Succes met je keuze

Hoe is het eigenlijk met jullie lieverdje en annalise?

20. Taylor1989

Taylor1989 Actief lid

31 aug 2015
    227
    25
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik haal even de lijst weer wat naar voren.

Op weg naar de eerste! :D:
    Miesy 24 jaar
    Lieverdje007 27 jaar
    Wens86 29 jaar
    Nienke87 28 jaar
    It's me 22 jaar
    Hay Lin 25 jaar
    Regenboog86 29 jaar
    Annalise 30 jaar
    Averna
    Woman1987

Zwanger!
    Taylor1989 25 jaar, uitgerekende datum 29-03-2016 ❤ een meisje!
    Kelly84 31 jaar, uitgerekende datum 19-04-2016 ❤ een meisje!
    Woozl 27 jaar, uitgerekende datum 21-04-2016 ❤ een meisje!
    Manna 27 jaar, uitgerekende datum 25-05-2016 ❤ een verrassing!
    Vlindertje9389 22 jaar, uitgerekende datum 01-06-2016 ❤ een meisje!
    Emsy 26 jaar, uitgerekende datum 02-06-2016❤️ een verrassing!
    Marisje89 26 jaar, uitgerekende datum 20-06-2016❤ een jongetje!
    Lievemandie28 jaar, uitgerekende datum 21-06-2016❤️ een jongetje!

Echo's & afspraken

Deel Deze Pagina