Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dames lijkt me verschrikkelijk wanneer je moet wachten, inderdaad lijkt het ook net of iedereen zwanger is wanneer je zwanger wil worden en je dat nog niet bent. Hele dikke knuffel dames, het is jullie gegund!

2. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Regenboog ik herken je gevoel erg goed hoor! Heel vervelend.. Tuurlijk gun je het anderen ook, maar als je zelf ook al een aantal maanden bezig bent ga je je toch afvragen waarom het bij jezelf niet wil lukken.. Zit er zelf ook best mee hoor! Sterkte en succes meid, onze tijd komt ook nog wel..!!

Heb deze maand voor het eerst wel besloten "iets meer afstand ervan te nemen" voor zover mogelijk is. Ben iets minder op t forum te vinden hier, focus me iets meer op het afvallen waar ik mee bezig ben, en gebruik geen ovu testen.

Heb mn vriend gezegd dat ik deze week, misschien volgend weekend mn ei verwacht en ik hoop dat we het redden om het om de dag gewoon even gezellig te maken.. Tempen doe ik nog wel, maar das een kleine moeite voor me, ben ik al wel achter.. We zullen wel weer zien. Ik ga ergens deze week wel even met de huisarts bellen om te kijken of ik volgende week woensdag langs mag komen. Kan ik nog net even 1 extra ronde meepakken, voor ik echt een afspraak bij de gyn maak.

3. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Miesy: Ik heb hele erge overstimulatie.
    Heb bloed laten prikken.
    Vanmiddag hoor ik of ik moet stoppen of niet :(

4. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Wat een hoop vervelend nieuws hier dames. Houd de moed en geef niet op. Een digitale knuffel voor jullie.

Hier een zware verkoudheid te pakken en het vervelende is dat je zo goed als niets kunt gebruiken. Dus dan maar thee met citroen en honing, een ui naast mijn bed, goed warm aankleden onder de dekens en hete douches om alles eruit te zweten en een paracetamol. Nu zijn wij zowiezo al niet van de medicijnen dus ben het redelijk gewend.
    Paar dagen mijn bericht Gepost over hoe ik zo in de knoop zat. En ik heb heel goed met mijn vriend kunnen praten. Zaterdag dan ook samen een dagje gaan zwemmen en savonds veel plezier gehad hihi. Gelukkig wil hij meehelpen aan het probleem en dat doet me wel goed.

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Woman wat vervelend zeg voor je. Heb je al verdere informatie nu? Misschien verklaart dit ook de pijn die je hebt/had? Xx

@vlindertje wat vervelend van je verkoudheid! Wat fijn dat je met je vriend zo goed heb kunnen praten en dat hij je wilt helpen! Fijn dat je een leuke dag hebt gehsd

6. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Oh Dames, ik vind het ook zo niet leuk voor jullie, ik heb ook een goeie vriendin die al 2 jaar bezig is, en ik vond het zo moeilijk om het haar te vertellen, tuurlijk gunde ze het ons maar het voelt zo oneerlijk.
    Ik hoop ook echt dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben.

En door dit soort verhalen besef ik en ik denk alle zwangere onder ons des te meer hoe groot het wonder is als het lukt en het allemaal maar goed gaat!

@vlindertje, fijn dat je even goed gepraat hebt, dat is ook belangrijk om dat te blijven doen.

Zo ik mag nog 3 weken werken en dan MOET ik met verlof ik denk toch dat ik het gewoon vol ga houden..
    En anders mag ik volgende week al, maar voel me te goed om al thuis te gaan zitten.

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @nienke ik hoop je nog wel veel te zien hier hoor! Hopelijk is het snel raak bij jullie

@kelly wat fijn dat je je zo goed voelt! Gwn lekker verlof nemen voor je het weet ishet zo voorbij je verlof!

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miesy: Ik moet stoppen. Per direct.
    Alleen Decapeptyl blijven spuiten en per Zondag de pil weer slikken.
    Ook 3 maand verplichte rust! 😢😢😢😢😢😢

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee woman wat erg voor je! Drie maanden verplicht rust is niet niks :( heel veel sterkte

10. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Wat erg woman. Hoop dat de tijd snel gaat voor je. Probeer je ergens mee bezig te houden al geloof ik dat dat niet makkelijk is.

Ik vind ook dat wij zwangere dames erg dankbaar mogen zijn. Ik gun het iedereen net zo veel en het is allemaal erg oneerlijk.

Wauw ik bedenk me net, nog even en een paar dames zullen deze pagina verlaten omdat ze gaan bevallen. Wat gaat de tijd toch snel zeg en wat praten de meeste hier al een tijd met elkaar.

11. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest! Vond het een beetje moeilijk om mee te praten met de vele dames hier die moeilijk zwanger worden.
    Maar ik ben dus inmiddels 5 weken 5 dagen zwanger. Het heeft een hele tijd geduurd voordat ik het echt kon geloven. Had geen kwaaltjes (oké, af en toe wat krampjes, sneller moe en wat vlugger geïrriteerd;) ) maar dat leek zo veel op alles wat ik voel voordat ik ongesteld werd, dus ik kon het gewoon niet geloven.
    Sinds afgelopen donderdag word ik wel af en toe misselijk. Vandaag had ik er heel veel last van, zelfs moeten overgeven. Maar ja, dat maakt het wel wat geloofwaardiger. ;)
    En nu is het afwachten tot 16 maart, dan is mijn eerste echo.:)

Heel veel succes voor alle dames die nog hard aan het proberen zijn. Ik lees hier nog wel vaker mee, omdat ik hier zo veel steun vond toen wij nog aan het proberen waren.

12. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Averna: Dat geeft toch niet! Ik vind het ook soms best lastig. En door de beroerdheid en daarna het ziek zijn, heb ik ook niet heel veel tijd achter de laptop besteed, haha..

Fijn dat het nu wat geloofwaardiger word! Ik heb ook mijn echo op 16 maar trouwens, toevallig. :)

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @vlindertje toch hoop ik dat de dames die binnenkort gaan bevallen ook wel eens komen kletsen hoe het gaat met ze hihi

@averna van harte gefeliciteerd! :D mij maakt het echt niet uit hoor dat je komt kletsen omdat je zwanger bent oid daar is dit forum voor en dit topic ook! Kom lekker vaak langs en als ik moeite heb met t niet zwanger kunnen worden dan pak ik gewoon wat meer afstand. Geniet ervan van het zeanger zijn en ik gun het jou ook van harte!

14. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Averna: Gefeliciteerd!
    Miesy en Vlindertje : Ik ga 27 mei Trouwen dus kan me daar goed op gaan focussen ;)..
    Geen goede nacht gehad. Veel pijn..

15. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Vanmorgen geprobeerd te werken.
    Ik moest bukken,kon door pijn niet meer in de benen komen..
    Was gelukkig met een collega mee,die heeft me teruggebracht. Autorijden lukt niet eens. 😢

16. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Woman wat verschrikkelijk zo'n lange pauze :(:( gelukkig heb je wel iets moois om je op te richten de komende maanden.

Ik moet nog 6 weken tot mijn verlof en zal blij zijn wanneer het zover is mijn lichaam gaat steeds meer in protest ondanks mijn pogingen het goed te doen...

17. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

Wat vervelend woman, dat je zo'n pijn hebt en daardoor een pauze moet nemen. Nu maar even focussen op je bruiloft!

HayLin, toevallig dat hij om de 16e een echo hebt. Jij hebt de eerste al gehad, of niet? Ik ben best wel zenuwachtig, hoop dat alles goed gaat. :)

18. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Manna en Averna : Ja baal enorm van de lange pauze..
    Moet wel zeggen dat het wel beter is voor mijn lichaam. Even rust.. heb idd iets anders om naar uit te kijken..

19. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Averna: Ja, ik heb al twee echo's gehad, maar was niet zo'n leuke ervaring! Ik liep bij de gyneacoloog voor andere klachten en toen ik vertelde dat ik zwanger was, wilde ze even kijken. Maar ik was nog zo vroeg in de zwangerschap dat ze nog niks kon zien. Dus een week in de piepzak gezeten en na die week heeft ze weer gekeken. Toen zagen we pas een klein boontje met een kloppend hartje!

Ik had liever gehad dat ze het niet had gedaan. Dat we gewoon hadden kunnen wachten tot de eerste echte echo.

Het komt vast allemaal goed met jouw echo! Voor je het weet is het zover!

20. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Woman, jeetje wat een naar nieuws! Gelukkig heb je de bruiloft om naar uit te kijken.. En hoop voor je dat je dan lekker in je vel zit! Kun je na je bruiloft weer aan de gang, en hopelijk dan gauw een positieve test..!! Sterkte meid, maar natuurlijk ook veel plezier met alle voorbereidingen!

Miesy, ik kom zeker nog wel geregeld langs hoor, maar niet meer zoveel als vorige rondes :) Ben tenslotte ook zo erg benieuwd hoe het met jou verder gaat..!!

Hay Lin en Averna, hopelijk gaan jullie een fijne zwangerschap tegemoed :) Geniet ervan!!

Manna, succes meid! Nog even vol houden en dan kun je lekker met verlof.. Hopelijk hou je het vol tot die tijd!

Kelly fijn dat het bij jou goed vol te houden is.. Straks lekker genieten :)

Deel Deze Pagina