Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Annalise: Bedankt meid.
    Ja veel mensen zeggen al..wat een geduld heb jij! 😳
    Maja als je graag wat wil...
    En wat rot voor je dat de ovulatietesten blanco blijven! Ik duim voor je!!

2. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    @Woman: vervelend hoor, om dat telkens te zien.. Je kunt ook instellen dat je berichten van die personen wat minder voorbij ziet komen.. Misschien dat dat ook wat helpt!

@Annalise: mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad!! Ik hoop dat je snel positief resultaat mag zien..!

Hier gaat het sinds twee dagen zienderogen beter. Ik zit beter in mijn vel en ben minder misselijk. Ik hoop dat dit mag aanhouden. En anders geniet ik gewoon van een goed weekend. :) Vandaag precies 9 weken zwanger. Ik hoop dat ik snel de 12 weken voorbij ben, waarna ik zeker weet dat ik me helemaal beter ga voelen (hopelijk) en dat ik dan ook mensen mag gaan vertellen dat ik zwanger ben.

3. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Annelise eventjes blijven door testen. Ik weet niet hoelang je cyclussen normaal zijn.

Even stil meegelezen omdat het hier zo gigantisch druk is.

Maar jeetje wat hebben sommige van jullie al een hoop moeten doorstaan. En dan is het idd heel vervelend als je heel veel dingen voorbij ziet komen wat met baby's of zwanger te maken heeft.

Woman wat vervelend dat je zn last heb van je endo. Helaas kan ik met je meepraten alleen niet zo heftig als jou.

Hay Lin wat fijn dat je je al iets beter voelt. Hopelijk word het straks nog veel beter.

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Haylin: Heb het op fb inmiddels aangepast.

Marisje: Tnx meid.. Morgen toch de kliniek weer bellen..endo word erger :(..

5. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Vanmorgen bij de huisarts geweest.. Oa vanwege het feit dat ik al 5 weken flink aan het hoesten ben.. Heb meteen ook een verwijzing gevraagd naar de gyn, die heb ik zonder moeite gekregen..

Helaas moest ik voor het hoesten röntgenfoto's laten maken om een longontsteking uit te sluiten, echter wilden ze in het ziekenhuis de fotos niet maken omdat ik 5 dagen na eisprong zit.. Moet volgende week maar terug komen als ik ongesteld ben. Vanmorgen eigenlijk op dat punt ook niet met de ha over gehad waar ik op t moment in de cyclus zit.. Zucht.. Baal gigantisch! Vannacht al paar uur op de bank gelegen omdat ik alsmaar aan het hoesten was en ik mn vriend niet wakker wilde houden.. :(

Nu lig maar een afspraak voor ergens na mn NOD maken bij de gyn.. Maar eens samen met vriendlief op gesprek gaan daar..

6. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Goed van je nienke! Zo'n gesprek bij de gynaecoloog lucht wel op.. Tenminste dat had ik wel :) vond het wel een grote stap, maar het moest toch gebeuren.
    Wel balen dat ze nu nog geen foto kunnen maken van je longen! Hoesten is doodvermoeiend..

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Oke,vandaag was ik er klaar mee.
    Weer teveel last van mijn buik.
    Mocht bij de kliniek komen,ze hebben een echo gemaakt.
    Mijn eierstokken zijn nog steeds 3x zo groot als normaal. En ja,waar ik bang voor was klopte ook..weer meer vocht in mijn buik.
    Maar toen vroeg de arts of we seks hebben gehad dit weekend..Mijn antwoord : Ja voor het zingen de kerk uit,hoezo?
    Ze zag een stipje en dat stipje zie je vaker bij vrouwen die pril zwanger zijn.. nu moet ik afwachten of ik helderrood bloedverlies krijg.. en bij donkerrood/bruin bloed moet ik een echo laten maken..Sorry voor de details..maja ze maken het spannend!!

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zooo ik ben er weer hoor! Heb wel stil meegelezen, maar had even wat afstand weer genomen om er niet te veel mee bezig te zijn.

@woman nog bedankt voor je uitleg waarom je zo lang moet wachten. Hoop dat je pijn snel over is en wat spannend zeg! Duim zo hard voor je! ik ken dat zo van mensen op fb met baby's enzo. Vind dat ook erg moeilijk. Een meisje is nu bijna uitgerekend en ik was eerder bezig dan haar en dan denk ik en ik ben gwn nog niet zwanger pff dat gevoel. en ik gun het haar hoor! en dat is wel makkelijk ja dat je het kan uit zetten. hopelijk geeft dat je meer rust

@nienke spannend voor jou ook! Hopelijk kunnen ze je goed helpen daar! succes! en wat vervelend van je hoesten zeg.

@annalise welkom terug van je vakantie! fijn dat je het leuk hebt gehad. Wat naar van die schijven zeg. zoals hier ook al aangegeven werd, als je je zorgen maakt, gewoon de dokter bellen. daar zijn ze voor. En heb je nog verdere ovulatietesten gedaan?

Lief dat je vraagt hoe het met me gaat.
    Ik zit nu op 10 dagen na pregnyl dus zeg maar 8(?) dpo. Had vier na dagen pregnyl roze bloedverlies wat daarna bruin werd en nog een dag erna helder rood. Daarna niet meer gehad. Dus misschien ovulatiebloeding? Ik ben er minder mee bezig, maar nu de tijd weer vordert wordt t weer spannend. zondag zou dan mn nod zijn.. mja heb ook vaak gelezen dat vrouwen toch nog positief van de pregnyl dan testen terwijl ze niet zwanger zijn, dus misschien dat ik het dan paar dagen later doe als ik het vol hou en natuurlijk niet ongesteld ben. Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes, soms krampjes onderin mn buik.

Ik ben woensdag naar belle en het beest musical geweest, wat een mooie musical!

@hay lin fijn dat je je al weer beetje beter voelt! hopelijk blijft het zo

@emsy fijn dat je zo je diensten kan werken. nog 7 weekjes gaat echt snel zeg

9. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nienke, wat rot zeg...heel veel beterschap!!

Woman...zoals je zelf al schrijft: 'never lose hope'!

Miesy, ik duim voor je, wat stom hè, dat je door die medicatie vals positief kunt testen, juist nu je nauwelijks kan wachten en vals positief niet kunt hebben!!

Jaja, ik test elke avond braaf...duur grapje haha, kunnen we vast wennen aan een extra kostenpost ;) vanavond zowaar een lichte streep binnen een paar minuten! Benieuwd of die morgen feller is, of minder fel. Vandaag dag 17 van m'n cyclus. Laatste maand cyclus van 32 dagen, maand ervoor 30 of 31 dacht ik...wordt elke maand ongeveer een dag langer :(

10. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ik meld me ook weer even, was even super druk met ons huis en alles er omheen, we gaan het paasweekend lekker over.
    In principe zou ik vandaag mijn laatste werkdag hebben maar werk nog lekker door. Wel wordt het nu echt zwaarder dus mocht ik na deze week het echt niet meer trekken ga ik toch ook lekker met verlof :)
    Maar we wachten rustig af..

@Woman jeetje wat heftig allemaal zeg, en zeker als je zoveel pijn hebt! Nou ik ga wel voor je duimen dat het nu raak zou Mogen zijn zeg, is dan toch een wonder!

@Annalise indd iedere avond zo'n test wordt een duur grapje maar is voor een goed doel ;)

@Miesy nou toch weer spannend als zondag je NOD is. Blijf duimen!!

@Nienke, jeetje wat vervelend van je Longen zeg! Hadden ze aan luisteren niet genoeg? Heb je wel medicijnen gehad?En wel spannend, maar wel goed dat je nu een afpsraak hebt bij de Gyn.

@Hay lin, fijn dat jij je nu beter voelt. Dat duurde bij mij wel tot week 14 en daarna knapte ik echt op, en vanaf week 28 dacht ik weer van oh daar is de vermoeidheid weer.

@Maris, hoe gaat het? Nog wel aan het werk?

11. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Nee de huisarts kon niets horen in mn longen. Vandaar dat hij de rontgen wilde laten maken.. Medicijnen heb ik niet gekregen. Ja ik mocht 1 specifiek drankje halen bij de apotheek (zonder recept) dat was eigenlijk de enige die mag, wanneer je zwanger bent, tegen het hoesten.. Heb wel het idee dat het al wat helpt trouwens.. Nu maar hopen dat ik er gewoon gauw vanaf ben, hoef ik volgende week ook niet meer terug :$

Miesy wat spannend weer! Ik heb maandag mn NOD, dus we kunnen samen uit kijken naar het weekend.. ;) Ik duim voor je meid!

Wat lekker Kelly dat jullie de overhuizing gepland hebben.. Lekker vooruitzicht :) Wij zijn gisteravond ook begonnen met bezichtigen van huisjes.. Helemaal leuk :D Succes nog even met werken!! Bijna verlof, schiet al mooi op!

Woman, kunnen ze dat echt nu al zien of je evt zwanger bent? Zo kort na bevruchting..?? Wauw.. Spannend meid! Zou toch wel erg leuk zijn..!! ;)

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Nienke: Ja dat 'stipje' kan zwangerschap betekenen.. Maja we gaan nergens vanuit!

Miesy : Geen dank..Ja je gunt ze het wel maar denkt dan idd,waarom jij wel en ik niet?

Annalise: Ik houd me aan die quote vast! ;)

Kelly: Ja het zal idd een wonder zijn,maar ben er bang voor.

De endo is weer te erg :(..word gek bah!

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @annalise spannend. Hoop dat de testen mooi op gaan lopen! En idd haha dtang begint weer te komen om te testen, maar hou me braaf in

@nienke oooh wat leuk samen bijna nod. Duim ook hard voor jou!

@woman jaa idd en voel me altijd zo schuldig wanneer ik dat gevoel heb. Alsof ik het een ander niet gun ofzo.. zo voelt t dan mja

En sterkte. Niet leuk dat je zo'n last blijft houden :( kunnen ze daar helemaal niets aan doen?

@hier vandaag klein btj roze afscheiding gehad bij afvegen en daarna niks meer. En zoveel krampjes onderin mn buik.. vanochtend hele pijnlijke borsten maar heb ik altijd een week voor nod en dan ook hele dagen door. Nu best laat en is ook weer weggetrokken. Pfffff wil dat t over n paar dagen issss

14. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Wauw wat word hét druk hier, kan het niet meer bijhouden hihi.
    Dames wat spannend weer.
    Hier sinds gisteren vreselijke jeuk en met het uur meer bultjes. Word er werkelijk gestoord van. Morgen weer een afspraak bij de vk dus maar even bespreken.

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ik heb echt nog helemaal geen symptomen. Zit nu op 7dpo. Vanmorgen een lichte daling in mn temp van 0.1 graad. Ben erg benieuwd wat mn temp morgen gaat doen :)

16. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nienke, miesy...spannend!!

Mijn test was gisteren weer heel licht...dus ik ga er vanuit dat die van eergisteren de positieve was. Test 1x pd dus zou kunnen..!

Gisteren op kraambezoek bij een kennis geweest. Als ik ze zo druk bezig zie, benijd ik ze even niet hoor! Die eerste weken lijken me een ware worsteling! Haha

17. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Wat vervelend Nienke! Hoop dat je je alweer wat beter voelt.

Spannend meiden die op het wachtbankje zitten, hopelijk is het snel raak!

Hier vandaag 28 weken, 3e trimester weer een mijlpaal! Ik begin echt mega vergeetachtig te worden zo ontzettend vervelend.
    Ik had een dienst geruild en moest daarvoor de tandarts & vk afspraak verzetten. Ik dat braaf gedaan kwam ik er net achter dat ik ze allebei gepland had op een dag waarop ik moet werken. Dus net maar wéér gebeld om het te verplaatsen :cool: ja hoi ben ik weer...

Morgen weer een echo, zo zin in!!

18. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Nienke en miesy jullie maken het weer heel spannend.

Emsy fijn het dat je dingen vergeet. Ik was altijd al goed in dingen vergeten maar nu nog beter. Gefeliciteerd met je 3de trimester.

Woman weet je al iets meer wanneer zou je je nod hebben? Hopelijk blijft de endo gewoon weg. Die pijn is af en toe niet te doen.

Kelly Ik had last van maagzuur waardoor ik halve dagen ben gaan werken en daar is de laatste tijd ook pijnlijke ribben bij gekomen na een poosje. Net alsof ze weg gedrukt worden.
    Sinds zaterdag een spierpijn gevoel in mijn liezen alsof ik een marathon heb gelopen. Opstaan van de bank of bed is na een dagje werken echt pijnlijk en lopen dan ook.
    Voor jou schiet het ook al lekker op. Wat fijn dat jullie al zo lekker snel overgaan in het nieuwe huis.

19. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke ik heb nu migraine en veel oud bloedverlies. Ik denk dat we door moeten naar de volgende ronde :(

Sorry ik reageer nog op jullie

20. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee miesy :( wat jammer hè...ik houd een laatste sprankje hoop voor je, maar jij kent je eigen lijf het beste en voor de gek houden heeft geen nut. Hele dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina