Tis echt doorgebroken nu pff voel me zo beroerd. Net twee x over gegeven van de koppijn. Ligge helpt niet bah
Miesy: Hopelijk voel je je gauw weer beter meid! Knuff!! Marisje: Nee maar mijn buik staat zo bol van het vocht dat ik wel weer 6mnd zwanger lijk.. En ik heb een zere rug en kan niet werken. Ben het thuis zitten zo zat..Ja als ik ongi word , dan word het vocht minder. Nou ongi word ik nog lange niet..bah!!
Woman heb je dit elke maand zo erg of is t dit keer extreem? Als t nu extreem is zou ik bij de huisarts een hormoon vragen om de ongi op te wekken? Dit is toch geen doen zo..? Als het wel elke maand is, dan pff... Verschrikkelijk! Veel sterkte ermee in ieder geval! Miesy, wat balen joh! Had het je zoo gegund..!! Het zag er weer hoopgevend uit.. Verdorie..!! Ik hoop echt voor je dat je gauw een positieve test zult hebben... Hier nog geen tekenen dat mn ongi er aan komt.. Daarentegen ook nog geen symptomen.. Wel erg veel witte afscheiding de laatste dagen, maar ook dat wil niet altijd wat zeggen.. We wachten nog maar even af.. Misschien morgen of zondag eens testen..? Weet t nog niet..
Nienke : Nee godzijdank niet elke maand! Komt nu door mijn overstimulatie..😱 Mijn arts belt zo en dan wil ik eigenlijk wel zeggen dat ik het vocht weg wil hebben..
Belachelijk eigenlijk he.. nog 1 nacht afwachten.. Je loopt er al een tijdje mee, alsof die ene nacht nou nog uitmaakt... Verbaast me trouwens nog meer, gezien het morgen weekend is.. Naja goed, even volhouden nog.. Anders inderdaad maar gauw weg laten halen..!! Sterkte nog even meid!
Goed te horen woman, vanzelf of toch een doktersingreep? Wat een narigheid hè...prachtig dat al die medicijnen bestaan, maar voor jou is het nu gewoon puur afzien...3 maanden moest je van die medicijnen af toch? Krijg je daarna een andere behandeling of wel weer hetzelfde?
Annalise: Moet alleen aan de pil blijven,geen stopweek. Voel me nu goed,wacht op mijn menstruatie nu..word mijn buik als goed is weer wat platter haha..
@Woman, maar geen stopweek en wel ongesteld worden, hoe dan? Als je geen stopweek hebt wordt je toch ook niet ongesteld. Zo ik heb besloten deze week donderdag en vrijdag toch ook lekker vrij te nemen! En dat betekend dat woensdag om 16:00 mijn Verlof in gaat.. Ben er ook echt klaar mee.. Ik weet hoe graag iedereen hier zwanger wil worden sorry hiervoor, maar het wordt nu echt heel zwaar met die dikke buik! Aankleden is al ongeveer een dagtaak, laat staan douche en afdrogen of je schoenen aantrekken.. Maar alles voor t goede doel..
Je heb helemaal gelijk Kelly, wat heerlijk zeg!! Alles thuis al helemaal klaar voor de baby? En wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ik ga door tot 34 weken dan vind ik het ook echt mooi geweest. Alles begint hier ook een tandje langzamer te gaan . Helemaal aan het eind van de dag dan loop ik bijna achteruit zo traag haha. Voel de baby echt sterker worden, begint echt harde trappen uit te delen gelukkig heeft die m'n ribben nog niet gevonden ligt steeds aardig laag. Vorige week groeiecho gehad voor de IRIS-studie. Alles was goed en hij/zij zat keurig op het gemiddelde. Hoe is het met jou Taylor lekker aan het genieten van je verlof? En vlindertje vermaak jij je nog een beetje?
heey ik ga voor de 1e ben nog niet zwanger nja denk ik ben 9 dagen over tijd maar test negatief, mn vriend heeft er al 2 van 8 en 5 dus voor hem de 3e. ben erg zenuwachtig weet niet wat ik ermee moet zoek mensen die hier ervaring mee hebben,,,,,, jij misschien ?
@Meid1990: Welkom! Succes! Hier dezelfde soort situatie; mijn vriend heeft al een zoontje, voor mij de eerste! @Kelly: Geniet van je verlof! En succes met de laatste loodjes..! Hier gaat alles goed. Alleen 's ochtends nog last van de misselijkheid. Nu 10 weken zwanger, en ik kan wat meer gaan genieten. Langzaam ben ik het een aantal mensen aan het vertellen. Tweede paasdag (dan zijn we beide vrij) gaan we het vertellen aan mijn opa's en oma's en mijn zusje. Ik krijg al echt een buikje. Ik kan mijn baarmoeder voelen en mijn buik lijkt al echt dikker. Anderen merken het nu ook op. Dus tot tweede paasdag nog even zoveel mogelijk wijde T-shirts dragen, hahaha.. Tweede paasdag ben ik twaalf weken. Woensdag weer een echo, ik vind dat echt leuk maar ook spannend. Bang dat er ineens geen hartslag meer is, of iets dergelijks. Ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden, en te blijven genieten.
Hay Lin, spannend! Alles zal vast goed zijn op je volgende echo. Ik ga woensdag voor de eerste... Vind het ook ontzettend spannend! Ben een hele week ontzettend misselijk geweest maar dat is al weer grotendeels over. En dat vond ik ook weer spannend. Vraag je je toch weer af of alles wel goed zit. Maar we moeten positief blijven hè. Kelly, geniet van je verlof! Meid1990, welkom! Spannend hoor, proberen zwanger te worden!
Hmm woman, als je geen stopweek hebt, wordt je toch ook niet echt ongesteld? Als ik m'n pil door slikte, werd ik na 9 weken vanzelf wel een beetje ongesteld maar niet voluit zeg maar... Kelly, heerlijk! Geniet er van! Emsy, ook jij schiet al op hè, gaat snel zeg! Spannend! Averna, juist, positief blijven!! Maar ik snap dat dat als je zwangerschap zo pril is, het heel moeilijk is om überhaupt te geloven dat je zwanger bent en het dan misschien inderdaad wel eng vind. Zolang je misselijk bent zit het goed zou ik denken Hay Lin, vind je het niet ontzetttttttenddddd moeilijk om het geheim te houden, zeker nu je het nog lastig moet gaan 'bedekken' ook? Wel wat om echt naar uit te kijken, Pasen!! superleuk! Ik heb een afspraak bij de dokter morgen ivm m'n borsten. Ben benieuwd...zal gelijk toch eens opgooien dat we wat ongeduldig zijn en m'n eisprong zo laat is. Ben benieuwd..
Hmm.. 2e dag overtijd vandaag (13dpo), maar vanmorgen de gevoelige dipstick van zwanger en kids negatief en gister kv2v5 ook negatief. Heb de kv testen op, kan morgen pas nieuwe halen.. Er is nog geen druppel rood gespot, terwijl ik normaal 1-2 dagen voor mn ongi al wat rood of oud bloed spot. Temp was van t weekend iets gedaald maar begint nu juist weer te stijgen sinds gister.. (zie temp kaartje in handtekening) Heb geen klachten, behalve iets pijnlijke borsten. Verder zit mn vagina behoorlijk dicht, terwijl die normaal behoorlijk open is als mn ongi komt. Gister wel hele dag last van maagzuur gehad, maarja dat kan ook door eten/drinken komen natuurlijk. Ik ga er vanuit dat vandaag of morgen mn ongi toch doorbreekt, maar eigenlijk hoop ik natuurlijk dat mn verwijsbrief gewoon de kliko in kan