Nienke wat spannend zeg!! Ik begin het aardig beu te worden. Sinds een week extreme vermoeidheid. Veel nachtmerries, steeds vroeger wakker.. Gisteren samen een filmpje gekeken en ik was in slaap gevallen ik zeg ik ga slapen dus geen filmpje meer.. Wat denk je.. Klaar wakker. Vandaag ook flink spierpijn in mijn bovenbenen zomaar uit het niets. Dus wat mij betreft wil ik niet tot week 40 blijven lopen het enige waar ik nu nog van geniet is als ze beweegt.. Maar niet te hard want heb ook al een gekneusde rib. Maar verder is zwanger zijn heel leuk hoor haha. Oh en niet te vergeten mijn jeuk en bultjes. Heb een zalfje gekregen maar het helpt niet. Hoop dat dat snel weg trekt.
Spannend nienke... Duimen draaien voor jou! Kelly groot gelijk ik zou ook al graag nu stoppen haha. Vlindertje wat vervelend maar snap wat je bedoeld, denk dat verlof straks een verademing is.... Hier steeds meer last van mijn bekken, voelt zo machteloos. Maar inderdaad als de baby lekker aan het trappelen is dan is het echt genieten. Kamertje is ook zo goed als klaar
Och ja dat klopt. Sorry vergeetachtigheid is bij mij ook optimaal haha. Nou dan jezelf maar zoveel mogelijk (laten) verwennen
Vlindertje, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt.. En dan moet je nog best een tijdje..!! Manna, ook voor jou erg vervelend, die bekkeninstabiliteit.. Het zit jullie wat dat betreft niet echt mee he? Annalise, succes vandaag bij de dokter.. Hopelijk niets aan de hand..!! Hay Lin, wat een leuk vooruitzicht zo naar Pasen toe..! Nog even volhouden.. Het is bijna zover! Kelly, heerlijk verlof! Geniet er lekker van meid! Succes met de laatste loodjes!!
Hoi meiden, Vandaag naar de kliniek geweest. Echo gehad uiteraard..en mijn eierstokken zijn weer richting het normale formaat.. Duurt nog ff (2weekjes) en dan zijn ze weer helemaal zoals het moet..moet toch straks als mn pilstrip op is 4 dagen stoppen met slikken de pil..
Woman, wat goed te horen dat je weer 'de goede kant' op gaat! Die stopdagen, is dat wel prettig voor je? Of komen juist dan de klachten ook in alle hevigheid terug? Nienke, spannend!!! Hoe is het nu? Misschien nog weinig hormoon waardoor je negatief test? Ik duim hoor! Het was ok bij de dokter, ik hou duidelijk vocht vast zei ze, maar vooralsnog dacht ze dat het echt hormonaal was, en er dus eigenlijk niets aan te doen is (ja de pil doet wonderen maar ja, dat is nou net de enige optie die uitgesloten is...we moesten er samen om lachen). Maar voor de zekerheid wilde ze me wel terug zien als m'n borsten na m'n menstruatie (die hopelijk uitblijft komend weekend haha) 'zo zacht als mogelijk' zijn.. Die menstruatie gaat denk ik wel komen, want ik heb de hele dag al licht krampjes zo links en rechts en een partij lucht in m'n maag en darmen, het zit me echt dwars.
Gelukkig Annalise! Hormonen kunnen inderdaad veel met je lichaam doen.. Ik moet ook dit weekend ongesteld worden, nu al wat krampjes en ook heel veel last van lucht in m'n darmen haha Als m'n menstruatie komt kan ik wel een afspraak gaan maken voor een hsg onderzoek.. Zie ik heel erg tegenop maar dan heb ik echt alle onderzoeken gehad
Ondertussen 4 dagen overtijd, nog steeds geen bloed te bekennen.. Heb me voorgenomen op zn vroegst morgen pas weer te testen en misschien zelfs pas zaterdag.. Denk alleen dat het niet meer nodig zal zijn. Vanmorgen is mn temp weer flink gedaald namelijk.. Dus of hij moet morgen ineens weer stijgen, of ik ga mn ongi krijgen.. Ga uit van het laatste..
Women, fijn dat het de goede kant op gaat! Hopelijk is het gauw weer helemaal zoals vanouds en kunnen jullie over een tijdje weer veilig verder.. (of naja, onveilig eigenlijk ) Annalise fijn dat ze je voor nu heeft kunnen geruststellen! Hopelijk blijkt idd alles gewoon goed te zijn wanneer je ongesteld bent geworden.. (al zou t mooiste natuurlijk zijn dat je zwanger blijkt )
Ik heb gisteren mijn echo gehad, wat een super bijzonder moment! Mini-baby was mooi aan het draaien en zwaaien. Echt leuk en bijzonder om te zien! Elke keer als ze hem wilden opmeten en een goede hoek hadden gevonden, draaide ie zich weer om, haha. ^^ Mooie echo foto's meegekregen, echt super trots! Kan niet wachten dat ik die foto's aan iedereen kan laten zien!
Vrijwel zeker dat menstruatie in aantocht is. Wat rozige afscheiding nu, en gezien mn temp daling kan het eigenlijk al niet meer missen.. Op naar ronde 10, nog 2 te gaan en dan naar de gyn! Wat een mooie echo Hay Lin Lekker genieten!!
Wat jammer nienke Pff hier zit het echt niet mee. Sinds zondag veel menstruatiepijn en pijn in mijn onderrug. Gisteren een poging gedaan tot een gipsbuik maken.. Helaas moest mijn vriend halverwege alles er snel af trekken omdat ik op het punt stond flauw te vallen savonds ook weer veel pijn gehad en vandaag ook weer erg duizelig moe en wat pijn.
Wow Wat een mooie echo HayLin! Ik heb gisteren de eerste echo gehad. Werd geschat op 8w2d. Op 6 april de volgende, ik hoop dan ook zo'n mooi plaatje als jij te zien! Jammer Nienke! Nu hopen dat je snel ongesteld word en in ieder geval verder kan! Hogelijk volgende ronde met succes!