Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Zit nog wel voor mijn nod. Dit weekend maar een test doen. Heb veel kramp in de buik en rugpijn normaal nooit zo erg al paar dagen. Vreemd maar kom er vanzelf wel achter geduld moet ik hebben

2. Dodo92

Dodo92 Lid

26 jul 2015
    9
    0
    0
    Werkloos
    Spijkenisse
    Helaas hier gewoon ongesteld geworden...

3. Sajoli

Sajoli Lid

29 mei 2015
    91
    0
    0
    eindhoven
    Vlindertje ik heb precies hetzelfde gehad als jou paar dagen terug! Wil er eigenlijk een apart onderwerp over maken want snap er niks meer van! Temperaturen is ook in de soep gelopen.

Manna je ovtest kan ook reageren op hcg! Spannend!!
    Als je zwanger bent knalt ovtest namelijk ook!

4. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Sajoli, oke dan, ja ben er allemaal nog maar net mee begonnen dus is allemaal nog nieuw enzo voor mij. Eergisteren was temp 36,4 gisteren 37,9 en vandaag 37,7 temperatuur werd.Inderdaad hoger na die verschrikkelijke steken. Sindsdien af en toe wat krampjes en heel.snel duizelig. En dat heb ik nooit gehad. En ik zou best de hele dag willen slapen.

5. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Klopt sajoli maar zie nog niks op zwangerschaptest... Maar ook nog paar dagen voor nod dus wie weet ;)

6. lot89

lot89 Lid

27 jun 2015
    57
    0
    6
    Spannend allemaal, zal voor jullie duimen!

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb even een vraagje over ovulatietesten.
    Hoe doen jullie dat, vangen jullie het op en dan telkens in een schoon bakje?

8. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ja ik van het op in een plastic bakje en dan spoel ik hem naderhand om. Test in urinestraal houden heb ik 2x gedaan maar was geen succes ;)

9. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Hahahaha zo herkenbaar. Ik ben ook meer van het opvangen. Dat gaat me iets beter af!

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh oke, je kan dus gewoon omspoelen en dan is het goed? ik dacht nou als ik dan iedere keer nieuwe bakjes nodig heb.. hahaha

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Volgens mij is dat geen probleem miesy als je het bakje direct om spoelt.... Ik gebruik er wel meerdere zodat ze kunnen drogen...heb gewoon stapeltje op toilet staan

12. lot89

lot89 Lid

27 jun 2015
    57
    0
    6
    Ik vang het idd ook op. Eerst met een glas maar die liet ik in de wc pot vallen, lekker handig haha.:D Nu doe ik het dus maar met een plastic bekertje.

Volgens mij had ik gister positieve ovu test, gister 'geklust' Nu maar afwachten of het gelukt is. :)
    Is het aan te raden vandaag dan ook nog een ovu test te doen?

13. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    @manna spannend hoor! Hoezo had je weer een ovulatie test gedaan? Maak je jezelf niet helemaal gek met al die testen nu al in de eerste ronde?

Spannend lot! Hopen dat het gelukt is. Zou rondom je vruchtbare periode het gewoon elke 2 dagen gezellig maken. Dan weet je zeker dat je goed zit

14. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Ik ben ook pas gaan testen na 8 rondes.. Anders word het vanaf het begin al zo dat je 'moet' klussen. ;)
    Heb besloten dat ik me er nu minder mee bezig ga houden, maak mezelf gek en verdrietig.. Op naar ronde 10 :)

15. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Nee hoor, ik ben ze blijven doen omdat ik nog niet geheel overtuigd was hoe ze werkten hahaha. Ik heb er verder geen last van behalve nu even omdat hij nu vlak voor mijn nod positief is. Ben ze gaan doen omdat ik wou weten hoe mijn cyclus was. Wij hebben niet echt last van verplicht klussen anders zou ik het ook om de dag willen om de ovulatie niet te missen dusja wat is dan verplicht hihi. Volgende keer stop ik wel met de ovulatietesten na mijn piek hahaha

16. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Manna, Hoe is het nu? Gister Ovulatietest gedaan? Succes net testen dit weekend!

Miesy, heeft de menstruatie doorgezet?

Hier gister een positieve ovulatie test :)

17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Gisteren ook positief maar wel iets minder fel. Misschien toch mijn ovulatie met 2 pieken in 1 periode? Heel vaag, op de zwangerschapstest van gisteren was een vage schaduw te zien. Morgen ga ik weer :)

Jij mag het dus lekker gezellig gaan maken, veel plezier!

18. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Een vage schaduw zou ik slecht trekken :/ sterkte met wachten! hoop dat ik je morgen mag feliciteren :)

19. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Uhm het is niet fijn nee, maar ga er maar vanuit dat het niets is. Vanochtend niet testen was moeilijk... Ik ook en dat ik jou over den paar weken mag feliciteren :D

20. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Spannend zeg!! Ik heb een heel groot vermoeden dat ik afgelopen week m'n eisprong heb gehad. Nu nog 2 weekjes wachten arghh

Deel Deze Pagina