Annalise wat leuk gefeliciteerd de eerste weken zijn inderdaad onwerkelijk. De digitale test helpt inderdaad haha
Jajajaja! De digitale CB test was het met de andere tests eens: ZWANGER! 2-3 weken, dus zoals al bedacht, in week 5 nu....de ovulatietest was dacht ik 7 maart positief! 😀😀😀 Nienke...jaaa maar dat 'stoppen' ivm met die malaria medicijnen had ik geluk mee, want ik moest m'n menstruatie afwachten na einde van die kuur en het geluk wil dat ik nog ongesteld was toen ik m'n laatste malarone slikte! Anders had ik deze maand nog moeten wachten!!! Gisteren met een vriendin uit eten geweest en normaal neem ik altijd carpaccio en nu met een smoes 'nee ik ga eens voor iets wat ik nog nooit genomen heb'!! Haha!
Gefeliciteerd Annalise! Moeilijk te geloven in het begin hè... Hier geloofde ik het pas echt na de eerste echo. Dat buiten adem zijn had ik trouwens ook heel erg. Dat wordt nu gelukkig iets minder.
Hoi meiden, Hier even een berichtje van mij. Op 22 maart is onze dochter om 09:15u geboren. Helaas heeft de bevalling plaats moeten vinden door middel van een spoed keizersnede omdat de navelstreng naast het hoofdje gezakt was en hierdoor werd de navelstreng afgekneld tijdens een wee. Morgen mogen we naar huis dus dat is heel erg fijn. Met ons gaat het naar omstandigheden dus weer goed. Sorry dat ik niet zoveel mee schrijf maar het zijn zulke drukke en gekke weken en dagen geweest. Maar ik lees wel nog steeds met jullie mee en als ik tijd heb dan zal ik zeker wat schrijven. Hoe gaat alles hier op het forum in ons leuke clubje? Hoe is het met met de zwangeren dames onder ons? Hopelijk snel allemaal positieve zwangerschapstesten. Liefs van Taylor
Hoi Taylor!! Gefeliciteerd!!!! Wellicht niet zoals gehoopt/gepland maar je bent vast zo trots als een pauw op je kleine meid! Hoe heet ze? Groetjes!
Super bedankt!! Ik ben onwijs trots. Jij van harte gefeliciteerd met je positieve test. Wat een leuk nieuws. Je gaat een spannende en leuke tijd tegemoet, geniet er van want geloof me, de tijd vliegt voorbij. Onze dochter heet Evi Sophie.
Vlindertje heel veel plezier morgen dat het een mooie dag mag worden. Annalise gefeliciteerd het begin is ook onwerkelijk. Taylor gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Misschien de bevalling niet zoals gepland maar ik weet zeker dat jullie trots zijn. Fijn dat het goed met jullie gaat
Tayler gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En wat een leuke naam.. Wel ff pittig zeg zo'n bevalling.. Maar gelukkig gaat nu alles goed.. Doe lekker rustig aan en geniet ervan..
Wauw Taylor wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!! Heftige bevalling zo, hopelijk herstel je snel. Nu heerlijk genieten van jullie prachtige meisje, mooie naam! Lijkt me zo'n wonderlijk moment als je dan eindelijk je kleintje in je armen hebt. Vlindertje heel veel plezier op jullie grote dag morgen!
Op weg naar de eerste! : Miesy 24 jaar Lieverdje007 27 jaar Nienke87 28 jaar Regenboog86 29 jaar Woman1987 Zwanger! Kelly84 31 jaar, uitgerekende datum 19-04-2016 ❤ een meisje! Woozl 27 jaar, uitgerekende datum 21-04-2016 ❤ een meisje! Manna 27 jaar, uitgerekende datum 25-05-2016 ❤ een verrassing! Vlindertje9389 22 jaar, uitgerekende datum 01-06-2016 ❤ een meisje! Emsy 26 jaar, uitgerekende datum 02-06-2016❤️ een verrassing! Marisje89 26 jaar, uitgerekende datum 20-06-2016❤ een jongetje! Lievemandie 28 jaar, uitgerekende datum 21-06-2016❤️ een jongetje! Hay Lin 25 jaar, uitgerekende datum 11-10-2016 ❤️ Averna .. jaar, uitgerekende datum ... ❤️ Annalise 30 jaar, uitgerekende datum ... Geboren! Taylor1989, 22-3-2016❤ een dochter!
Taylor wat een mooi nieuw, gefeliciteerd met jullie dochter en een prachtige naam! Wel heel heftig hoe de bevalling is gegaan, maar gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen.
@Annalise: Gefeliciteerd!!! @Taylor: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een prachtige naam Nu lekker genieten!
Taylor gefeliciteerd met jullie dochter!! Succes met het herstel en nu lekker genieten van jullie kleine meid! Vlindertje, hele fijne dag vandaag! Geniet ervan!
Even een kleine snelle update vannacht om half 4 zijn m'n vliezen gebroken.. En moest ook daarna gelijk naar t ziekenhuis en daar lig ik nu nog steeds.. Ontsluiting zet nog niet echt door maar de weeën wordt je niet vrolijk van.. Ze willen haar ook het liefst zo lang mogelijk laten zitten.. Jullie horen het wel!!
Kelly wat spannend! Ja je bent erg op tijd natuurlijk. Ik hoop dat het een beetje mee zal vallen en je de weeën goed kan opvangen.