Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei Kelly!!! Heel veel succes dan de komende tijd...kunnen ze haar dan nog 'tegenhouden' een tijdje??

Ik duim voor jullie! Dikke knuffel!!

2. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Wat spannend kelly! Sterkte met alles & de bevalling!
    Ongeduldige dame hebben jullie zeg ;)

3. Taylor1989

Taylor1989 Actief lid

31 aug 2015
    227
    25
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wowwww Kelly!!! Heel veel succes. Hoop op een mooie bevalling voor je!
    Bedankt voor jullie lieve berichten meiden. We zijn vandaag lekker thuis gekomen. Oh wat heerlijk. Lekker ons eigen huis en bed. Love it!

4. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Wow kelly. Je hoef nog maar zn korte tijd. Ik voor jou dat ze haar nog even binnen kunnen houden.

Taylor wat fijn dat jullie thuis zijn nu kunnen jullie lekker gaan genieten.

Vlindertje ik hoop dat je een hele mooie dag heb.

5. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Spannend Kelly..
    Hoop dat je snel mag bevallen!

6. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @taylor van harte gefeliciteerd met jullie dochter! mooie naam! :D

@annalise jij ook gefeliciteerd! :D geniet ervan

@vlindertje hoop dat je een mooie dag hebt gehad.

@kelly wat spannend zeg!

@hier lieve meiden, ik ben er even tussenuit geweest. Het gaat niet zo goed met mij. Heb er deze ronde zo moeilijk mee. Ben verdrietig, down en het is maar de vraag of we de eisprong gaan halen voordat mn vriend weer weg moet. Dat is a.s. donderdag al. Gister op 16e cd nog niks te zien, dus moet gaan ophogen..

Ook heb ik erg veel last van mijn MS. Heb weer ontzettende pijn in mijn nek, aantal keer weer tintelingen in mn handen gehad en had weer wat stroomstoten wanneer ik mn nek naar voren boog :( betekent rustig aan doen..

En ik heb mijn medische keuring gehad.. ik was daar zo zenuwachtig voor. Nu hoor ik voor 15 april pas hoeveel procent ik afgekeurd ben.

Dus het spijt me dat ik niet zo veel aanwezig ben. Maar vind ik het nu gewoon ontzettend moeilijk even :(

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miesy: He bah meid..snap dat je dan even geen zin hebt.
    En dat je MS weer erger word is ook niks,begrijp ik.
    Dikke knuff meid!

8. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Ik meld me weer even..

We zijn gister na een bevalling van 20 uur, de trotse ouders geworden van onze dochter Tess.. Het was echt wel heel zwaar maar ze is kerngezond en doet het super.. We liggen nog wel even in t ziekenhuis omdat ze toch echt te vroeg was.. Maar ze ligt heerlijk naast me..

En ik wilde geen pijnstillers tijdens de bevalling maar jeetje wat ben ik blij dat ik een ruggenprik heb gehad..

Miesy: heel veel sterkte!! Beetje dubbel nu mijn berichtje..

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks woman en kelly
    En kelly van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hele leuke naam. Geniet ervan :D

10. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Kelly gefeliciteerd met de geboorte van Tess.

Miesy vervelend dat je ms erger is geworden.

11. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Twee heel verschillende berichten zeg. Miesy wat ontzettend naar dat je na opspeelt en het zo spannend is of he eisprong wel op tijd is. Logisch dat he soms wat afstand neemt, dikke knuffel

Kelly wat een mooi nieuws, gelukkig is alles verder goed gegaan! Gefeliciteerd met jullie dochter en Tess ook al zo'n mooie leuke naam!

12. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Wauw ik ben even een paar dagen niet hier geweest en al zoveel nieuws.
    Gewoon al 2 dames bevallen zeg. Gefeliciteerd Taylor en Kelly. Oeh wat komt het zo toch dichtbij zeg.

Nou wij hebben een geweldige dag gehad hoor. Echt ver boven onze verwachtingen. Werkelijk een dag om nooit te vergeten. Wel erg vermoeiend maar we hebben het volgehouden. Welgeteld tot half 5 snachts hihi.

13. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Kelly: Gefeliciteerd,hele leuke naam!
    Geniet ervan..

14. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Vlindertje wat fijn dat je een mooie dag heb gehad.

Hier vandaag de kamer afgemaakt en alles staat op z'n plek. Alleen nog even aankleden met spulletjes.
    Foto's staan in een album. Wel gedraaid kreeg ze niet goed

15. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een tegenstrijdige berichten zeg..

Miesy, wat een nare periode ga jij doorheen zeg...Pfff, hopelijk red je nog een ei voor manlief vertrekt. Ik snap dat jij je moedeloos en rot voelt...dikke knuffel en sterkte, ik duim.

Kelly! Gefeliciteerd! Hopelijk kun je lekker bijkomen en vooral genieten! Leuke naam, Tess!! :)

Marisje, leuk!! Kamer af, fijn gevoel? Kunnen wij dat album ook zien?

Hier alles ok, slaap helaas heeeeeel slecht maar verder helemaal geen symptomen, behalve gevoelige borsten maar dat had ik al. Geen symptomen hebben maakt wel erg onzeker...!

16. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Annalise ik had ook geen sympthomen in het begin maar die komen vanzelf

Ja de foto's zijn zichtbaar

17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wauw marisje wat is het kamertje mooi geworden! Hij is al meer aangekleed dan bij ons ;)

Annalise ik had de eerste weken ook niet veel klachten maar heb het dubbel en dwars ingehaald ;) :D

Vlindertje fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad, je hebt het goed volgehouden zeg!

18. Taylor1989

Taylor1989 Actief lid

31 aug 2015
    227
    25
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Kelly van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tess. Die naam stond ook in ons favorieten lijstje! Wat fijn dat het goed gegaan is. Kan me voorstellen dat een ruggeprik als opluchting voelt. Doe rustig aan en geniet van je gezin. Het is zo heerlijk.

Miesy ik vind het echt heel verdrietig en rot voor je. Heel veel sterkte. Snap dat het je een beetje teveel wordt. Hoop zo onwijs dat jullie snel zwanger zullen worden.

Marisje prachtig kamertje! Echt heel mooi.

19. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ik ben 28 jaar en mijn uitgerekende datum is 24 oktober. :)

Gefeliciteerd Taylor en Kelly!

Ik was even een paar dagen niet online geweest. Zo moe en misselijk de afgelopen dagen. Bah, het is dat ik weet waar ik het voor Doe, want echt genieten kan ik nog niet. :)

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2620 Miesy, 28 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2016
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Doet mij echt goed <3
    Vandaag eindelijk eens positiefs nieuws gehad!!
    Drie dagen terug op cd 16 nog niks te zien van groeiende follikels. Dus moest ophogen en vandaag cd 19, terug komen. en er zat gewoon een follikel van 16.3 mm!!! :O :D had ik zo niet verwacht haha
    Nu woensdag terug komen en dan waarschijnlijk de pregnyl zetten. Vriend moet donderdag weer varen, dus hopelijk is dat nog genoeg hihi, de gyn zei tegen hem dat ie nog even een lading moest geven hahaha was zo grappig. ooh ben zo blij, eindelijk zie ik t weer een beetje zitten

@vlindertje fijn dat je een leuke dag hebt gehad! gefeliciteerd met jullie huwelijk

@marisje wat leuk dat t kamertje al af is! heb gekeken en wat een mooi kamertje en zoo lief die kleertjes die hangen!

@averna wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg! hopelijk wordt dat snel minder

Deel Deze Pagina