Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh Miesy! Toch weer spannend! Hoop doet leven en heee! Ineens zo'n positief bericht. Hopelijk kunnen vriendlief en jij nog even de tijd nuttig gebruiken! Ik gun het je zo!!!

Ik heb me ingeschreven bij een verloskundigenpraktijk en morgen ga ik ze bellen voor een afspraak. Ook de afspraak voor Moeders voor Moeders staat al! :)

2. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Hi meiden, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest ivm verandering van baan en toch weer twijfels en onzekerheden maar juist ben ik er klaar voor. Morgen ga ik bellen om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Mag ik weer met jullie mee schrijven?

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Miesy wat spannend, ik ben blij dat het er zo goed uit ziet. Wat lijkt het mij een Rollercoaster waar jullie inzitten.

Averna heftig he die misselijkheid, ik hoop dat je er snel vanaf bent.

Gizmo welkom terug :)

4. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Miesy, meid, wat vervelend allemaal zeg! Hoop echt dat je je ei optijd gaat vinden.. Hebben ze het er nooit over gehad om evt sperma van je vriend in te vriezen oid aangezien hij zoveel weg is? Is toch wel echt vervelend, gaat alles al zo moeilijk, en is hij ook nog eens heel veel weg..? Hopelijk krijg je de MS gauw weer een beetje onder conrole! Probeer nog een beetje te genieten van de laatste dagen voor je mannetje weer weg gaat, hoe moeilijk dat ook is :( Blij dat je follikkels nu wel goed aan t groeien zijn.. Hoop zo voor je dat het gaat lukken allemaal!

Kelly, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een leuke naam!!

Vlindertje, gefeliciteerd met jullie huwelijk! Zo te lezen een fantastische dag gehad :D

Gizmo, welkom terug! Tuurlijk mag je je aansluiten!

Hier opzoek naar mn ei.. Gekeken naar de laatste cyclussen zal die vandaag moeten komen. Maar ik hoop eigenlijk morgen of het liefste zelfs donderdag..
    Hebben het dit weekend maar 1x gezellig kunnen maken, en de hele week heeft vriendlief late diensten. Hoop dat hij het vanavond op kan brengen om na zn dienst mij nog even wakker te maken, anders ben ik bang dat deze maand de kans wel heel klein wordt.. Donderdag is hij vrij, dus hoop eigenlijk dat mn ei nog heel even op zich laat wachten.
    Temp was tijdens/na menstruatie nog niet echt goed gezakt, maar gister is die eindelijk naar beneden gegaan, en vanmorgen was die ook laag.. Weet niet waar mn lichaam last van heeft maar laatste tijd gaat het allemaal niet helemaal meer zoals verwacht..

Vorige week een huisje bezichtigd en morgen ga ik met mn vader nog eens voor een tweede bezichtiging.. Ben echt verliefd! Hoop zo dat mn vader geen gekke dingen vindt! Dan gaan we zeer waarschijnlijk voor het weekend nog een bod uitbrengen.. Zo spannend..!!

5. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Op weg naar de eerste! :D:
    Miesy 24 jaar
    Lieverdje007 27 jaar
    Nienke87 28 jaar
    Regenboog86 29 jaar
    Woman1987 28 jaar

Zwanger!
    Woozl 27 jaar, uitgerekende datum 21-04-2016 ❤ een meisje!
    Manna 27 jaar, uitgerekende datum 25-05-2016 ❤ een verrassing!
    Vlindertje9389 22 jaar, uitgerekende datum 01-06-2016 ❤ een meisje!
    Emsy 26 jaar, uitgerekende datum 02-06-2016 ❤️ een verrassing!
    Marisje89 26 jaar, uitgerekende datum 20-06-2016 ❤ een jongetje!
    Lievemandie 28 jaar, uitgerekende datum 21-06-2016 ❤️ een jongetje!
    Hay Lin 25 jaar, uitgerekende datum 11-10-2016 ❤️
    Averna 28 jaar, uitgerekende datum 24-10-2016 ❤️
    Annalise 30 jaar, uitgerekende datum ...

Geboren!
    Taylor1989, 22-3-2016 ❤ een dochter!
    Kelly84 25-3-2016 ❤ een dochter!

6. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Wauw kelly van harte gefeliciteerd!! Mooie naam en wat fijn dat alles goed gaat! Mogen jullie al naar huis toe?

Vlindertje wat fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad! Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Miesy wat rot dat je er helemaal doorheen zat, maar wat een goed nieuws nu van je ei! Hopelijk mag het nog lukken voor je vriend weer op pad gaat.

En Nienke hopelijk komt je ei mooi op de tijd dat het jullie uitkomt ;). Super leuk op zoek naar een huisje en spannend!!

Gizmo welkom terug, spannende tijd komt eraan!

Leuk Annalise al die afspraken, word het steeds echter!

En Averna wat vervelend dat je je zo rot voelt, ik herken je gevoel helemaal! Op tijd aan de bel trekken bij de huisarts want er is echt een mooi protocol met medicijnen die je mag hebben.

7. gizmo332

gizmo332 Actief lid

29 aug 2013
    173
    0
    16
    NULL
    Spijkenisse
    Dank jullie wel meiden! Gefeliciteerd met alle zwangerschappen, Vlindertje met je huwelijk en volgens mij is de eerste baby ook al geboren. Gefeliciteerd! Ik ben inmiddels bij pagina 151 met bijlezen, wat kletsen jullie nog steeds gezellig veel! Ik heb as donderdag, op mijn verjaardag :), een afspraak om mijn spiraaltje te laten verwijderen dus het gaat nu echt gebeuren!!! Vind het heel spannend.

8. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Welkom terug gizmo!

Nienke, zwaar vervelend he dat je lichaam soms zo onvoorspelbaar is.

Vlindertje wat super dat je zo'n mooie dag hebt gehad en wat heb je het lang volgehouden!

Wij zijn sinds zondagmiddag weer heerlijk thuis. En wat is dit toch genieten.. Ondanks de mega heftige bevalling gaat het hier nu super! Kleine Tess doet het fantastisch en ik geef borstvoeding en ook dat gaat super. Ze ligt nu heerlijk naast me te slapen..
    Ik zit echt op een grote roze wolk!

9. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Gisteren weer op controle geweest en ons meisje is begonnen met indalen. Dat verklaart dus alle pijn die ik heb. Ook heb ik nu heel leuk tunnelsyndroom in mijn rechter hand. Dit had ik al maar een hele tijd geen last van gehad. Alleen nu door het extra vocht weer erger geworden. Ook tabletten gehad voor vitamine d. Dit was te laag en dat verklaarde mijn vermoeidheid. Dus heb nu een extra dosis voor de rest van de zwangerschap en hopelijk gaat het snel helpen.

10. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Gizmo welkom terug.

Kelly wat fijn dat jullie thuis van de kleine meid kunnen genieten.

Miesy en Nienke jeetje meiden ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn.

11. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Kelly : Fijn dat jullie thuis zijn en dat het voeden goed gaat..
    Ik ben eindelijk ongesteld geworden en de pijn valt mee op het moment! 😊
    En ik heb geen platte buik,maar ik hij staat niet meer bol van het vocht!
    Jeej !! 😄

12. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gizmo, spannende dag morgen! Hopelijk valt de behandeling mee en daarna natuurlijk superveel succes gewenst!!

Woman, wat fijn, eindelijk de lang verwachte menstruatie en hij lijkt vooralsnog wat mee te vallen. Fijn fijn!! Ik hoop dat het gewoon voorspoedig verloopt nu.

Vlindertje, spannend! Indalen, komt natuurlijk door die waanzinnige bruiloft ;) die meid is van al dat dansen in beweging gekomen ;) dat tunnelsyndroom, dat is slapende arm/handen hè? Dat had mijn moeder vroeger ook al, drama, tot ze zich liet opereren. Maar volgens mij kan het net zo goed na de bevalling verdwijnen! En onthou, de laatste loodjes wegen het zwaarst hè!

Nienke, hoe is het met het opsporen van je ei? Beetje gunstig uitgekomen??

En miesy, hoe is het bij jou? :) ei op tijd? Of vriend een potje in de koelkast achtergelaten ;)

Kelly, heerlijk, alleen maar positief nieuws! Wat fijn! Geniet van die enorme roze wolk!!

Ik heb sinds 3 dagen enooooormmm buikkramp, precies achter m'n schaambot. Ik ben al 2 nachten wakker geworden van de kramp en zat dubbelgevouwen op het toilet. Ik weet niet goed of het nou mijn darmen zijn of niet. Het komt en gaat na zo'n 5-10 minuten weer over. Als ik vannacht weer wakker word, bel ik morgen de verloskundigenpraktijk nogmaals. Ik heb voor nu op 20 april de eerst afspraak staan. Ik gok dat m'n uitgerekende datum zo rond 29-11-2016 is...spannend!

13. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Annalise : Vandaag een rot nacht gehad..
    Bijwerking vd medicijnen is hoofdpijn..
    Nou de linkerkant van mijn hoofd deed zoveel pijn..
    En nu nog bah.
    Hoe gaat het met jou?

14. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Analyse, klopt precies dat. Ik had het voor mijn zwangerschap al alleen aangezien ik toen nog geen vast contract had en al aan mijn knie was geopereerd kon ik het niet laten opereren zonder de kans om mijn werk te verliezen. Dus voorlopig leef ik er maar mee totdat de kleine groot genoeg is om mijn hand te laten opereren.
    En wat vervelend je pijn. Zou inderdaad even bellen als het niet over gaat. Al is het maar voor geruststelling

15. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Echt heel overtuigend is mn ei nog niet. Heb iig niets gevoeld tot nu toe. Het slijm (kleine hoeveelheid) lijkt ook weer weg te trekken en plaats te maken voor wat waterige afscheiding. (had ik vorige cyclus ook na mn ei)

Als morgen mn temp nog iets verder stijgt heb ik waarschijnlijk dinsdag mn ei gehad. Vind het wel een moeilijk kaartje deze keer, gezien mn hoge basale temp en temp drop net voor mn ei.. :(

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2636 Miesy, 31 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2016
    @nienke wat vervelend dat je er niet zo'n peil op kunt trekken. hoop dat jullie nog wel de tijd hebben gehad om te klussen

@annalise lijkt m erg pijnlijk! misschien zijn het wel e darmen hoor die plaats maken. hoop dat t snel over is. haha moest wel lachen om je opmerking potje in de koelkast whaha

@vlindertje ooh tunnelsyndroom heeft mn moeder ook zo veel. hopelijk wordt t snel minder na de bevalling.

@woman was zo blij voor je dat t nu wat beter met je ging.. hopelijk heb je niet veel pijn meer

@hier nou zo zag ik t weer positief in en zo ziet het er weer donker uit :( gister bij de gyn geweest. ei was maar 1 mm gegroeid dus geen pregnyl kunnen zetten :( dus 1 dezer dagen is mn eisprong uit mezelf, maar ja das te laat pfff baal zo enorm weer he :( en vandaag klap op de vuurpijl zei n meisje die ik ken dat ze zwanger is . heel leuk voor haar maar weer zo'n klap in mn gezicht :(

En ik heb ook niet zo'n fijnn gesprek met de gyn gehad.iedere keer zei ze dat t niet echt handige timing was nu dat mn vriend weg ging en zo ik zei ja dat weet ik ook wel, maar tis niet anders. en dacht ook ja jullie hogen zo laat op... pff ik vroeg hoe nu verder over twee weken wanneer ik ongesteld word. zegt ze ja heeft geen nut om hormonen te blijven gebruiken wanneer je partner er niet is. ik zei snap ik, maar daarna? ja zegt ze wacht maar gewoon je volgende cyclus af (pff daar gaat t nou om, die heb ik niet uit mezelf) en ze deed zo van ' zoek het maar uit' was echt niet fijn :(

dus ik ga n afspraak maken met de gyn die er over gaat en die mijn 'hoofdbehandelaar' is. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en niet afwachten. wacht al genoeg af

sorry voor mijn lange bericht en hopelijk snappen jullie t n beetje

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miesy: Nou begrijp je wel dat je dat gevoel van die gyn kreeg! Vind dat ook totaal niet netjes 😕!
    Hoop dat je hoofdbehandelaar je kan helpen meid!

Met mij gaat het niet goed..loop krom vd pijn. Hoofdpijn gaat wel weer,maja ben door die medicijnen aan de diaree 😦..Sorry voor de details 😳

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh niet leuk voor je woman! Pff gaat allemaal niet lekker he. Hoop echt voor je dat t heel snel beter gaat!

19. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miesy..het ergste is dat ik haast geen bloedverlies had en heel veel pijn!
    Maja en nu ,veel bloedverlies en stolsels en de pijn word erger. Ik haat dit zo,word er zo depri van 😢😢😢

20. Annalise

Annalise Lid

3 jan 2016
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Miesy, wat een onvriendelijke arts zeg...ze mogen op z'n minst meelevend zijn.op of met andere opties aankomen. Je zit daar niet omdat het je allemaal zo lekker aan komt waaien :( hopelijk kan de hoofdbehandelaar je gewoon verder helpen en in ieder geval hoop geven want hoop doet leven!! En wellicht is dat 'potje in de koelkast idee' niet je meest romantische idee en vooral ook niet waar je voorkeur naar uit gaat, maar het maakt de timing wellicht een stuk eenvoudiger voor jou? Wel eens serieus je gedachten laten passeren? Weet je en wellicht zeg je NEE, nou dan is ook dat jouw keuze!

Woman, bah bah, ook al van die nare berichten. Ik duim gewoon dat het snel beter mag gaan en geef je denkbeeldig een dikke knuffel...

Vlindertje, pff ja moet dan naar zijn dat stomme tunnelsyndroom. Mijn moeder heeft er jaaaaaaren mee rondgelopen, omdat het 'houdbaar' was, maar uiteindelijk een jaar of 13-14 geleden laten opereren. Fluitje van een cent, poliklinisch en daarna aantal weken inderdaad in de ziektewet, want je bent wel ineens gehandicapt zo met een wond aan je hand. Zij liet zich begin juli helpen...en dan 6 weken ziektewet ;) maar ja...een vaste baan helpt dan wel ja!

Hier vannacht weer diverse keren dubbelgevouwen m'n bed uit geklauterd en vanochtend om 11.00 de verloskundigenpraktijk gebeld en moest toch de dienstdoende verloskundige bellen. Zij wilde me direct zien om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten, dus om 12.15 lag ik op de tafel voor m'n eerste echo...pff wat een spanning ineens (en wat zeg je op je werk als je ineens dus met spoed weg moet...!). Maar goed, het zegt niets over de zwangerschap of die gied gaat verlopen, maar het vruchtje zit keurig in de baarmoeder! :) en het is er gelukkig gewoon 1, niet nog ergens een verdwaalde 2e ofzo! Verder was mini dus precies even groot als een flinke rijstkorrel ;) de kramp houdt vooralsnog niet op, dus als het nog lang blijft even langs de huisarts. Maar voor nu gooien we het op hormonen. Voor een goed doel, dus ik kan er mee leven!

Zo sorry voor het lange verhaal ;)

Deel Deze Pagina