Even heel kort: helemaal met Averna eens, ik had eerst van kruidvat de zwanger tabletten of hoe die ook heten, en die zijn groot smerig en stinken en nu heb ik Davitamon mama compleet, stukken kleiner gladder en geur/smaaklozer. Ik heb ze bij Etos gekocht, ze hebben af en toe 2 halen 1 betalen of inderdaad 2e halve prijs.
@vlindertje spannend zeg. gaat zo hard he! @annalise. nee is niet zo simpel dat invriezen haha. kan je niet met huis tuin en keuken spulletjes doen. Moet om speciale -graden bijna -200 dacht ik zoiets en met speciale rietjes enzo. En eigen risico ben ik sowieso al kwijt met die hormoonspuiten en mijn vriend zn eigen risico wordt afgekocht. Dus dat hebben we niet meer. Mja we moeten het er nog maar eens over hebben hoe en wat en of we het echt willen enzo. Omdat het hier ook niet mogelijk is. En wat betreft die ovulatietesten. door die pregnyl idd geeft dat vals positief, ook bij zwangerschapstesten. en door de pregnyl weet je zeker dat je eisprong heb binnen 36 uur zoiets. maar nu heb ik dat niet gehad en ik heb het geprobeerd met die testen, maar kan dr niet mee uit de voeten whahaha en het vreemde is.. altijd als ik eisprong heb gehad dan kreeg ik bloedverlies, vaak oud bloed, maar soms ook helder rood (sorry voor details) en dat duurde totdat ik ongesteld werd. En nu helemaal niks, dus twijfel heel erg om dus mn eitje wel gesprongen is.. naja we gaan t allemaal wel zien
Op weg naar de eerste! : Miesy 24 jaar Lieverdje007 27 jaar Nienke87 28 jaar Woman1987 28 jaar Gizmo332 33 jaar Zwanger! Woozl 27 jaar, uitgerekende datum 21-04-2016 ❤ een meisje! Manna 27 jaar, uitgerekende datum 25-05-2016 ❤ een verrassing! Vlindertje9389 22 jaar, uitgerekende datum 01-06-2016 ❤ een meisje! Emsy 26 jaar, uitgerekende datum 02-06-2016 ❤️ een verrassing! Marisje89 26 jaar, uitgerekende datum 20-06-2016 ❤ een jongetje! Lievemandie 28 jaar, uitgerekende datum 21-06-2016 ❤️ een jongetje! Hay Lin 25 jaar, uitgerekende datum 11-10-2016 ❤️ Averna 28 jaar, uitgerekende datum 24-10-2016 ❤️ Annalise 30 jaar, uitgerekende datum ... ❤️ Regenboog86 29 jaar, uitgerekende datum ... Geboren! Taylor1989, 22-3-2016 ❤ een dochter! Kelly84 25-3-2016 ❤ een dochter!
Zo hier ook weer even een berichtje van mij. Op mega maagzuur en wat last van m'n rug gaat hier alles gelukkig nog goed! Nog 5 diensten werken en dan lekker verlof, kijk er echt naar uit @Miesy, wat lastig dat dat niet overal kan zeg! Hopelijk kan er een oplossing gevonden worden. En de dames die een huis hebben gekocht, gefeliciteerd!! Spannend om alles rond te krijgen en straks heerlijk in te gaan richten. @Annalise hoe is het met jou, nog erg veel pijn? @Averna, wat een mooie echo's! Heerlijk om zo'n klein mensje te zien groeien. @Regenboog, heb jij je echo al gehad? Was er al een kloppend hartje te zien of nog te vroeg. @Vlindertje, fijn dat je je wat beter voelt! Hier ook het meeste klaar maar nog niet helemaal . Bevalling lijkt nog ver weg maar misschien als m'n verlof straks begonnen is dat het opeens dichtbij komt.
@emsy, wat lekker zeg, bijna verlof! Maandag ben ik bij de gyn geweest en daar ook Echo gehad, het hartje van mini klopt! Goed nieuws dus! 6 mei termijnecho, kan niet wachten haha!
Oh Emsy, wat lekker lijkt me dat, als je straks verlof hebt. Het blijft bijzonder om zo'n mensje te zien groeien! Verder nog niet veel aan mij te zien en ik kan de kleine natuurlijk nog niet voelen, dus als je dan op zo'n echo ziet wat er toch allemaal gaande is in je buik is dat heel speciaal! Regenboog, spannend hè, die echo's!
Hier gister weer ongesteld geworden.. Het zat er al wel weer aan te komen.. Begin de moed echt te verliezen.. Nog 1 ronde te gaan (nr 11 alweer).. Een paar dagen na mn NOD heb ik afspraak bij de gyn voor het intake gesprek. Kan me ondertussen al bijna niet meer voorstellen dat ik nog zwanger zal raken.. Stom eigenlijk he? De eerste tijd ben je zo enthousiast en "wat als dit", "wat als dat".. Je bent er dan echt mee bezig en denkt er over na.. Ondertussen wil het maar niet lukken. Temp wijst erop dat ik gewoon mn eisprong heb, we hebben (volgens mij) op de goede momenten seks, maar toch keer op keer weer die ongesteldheid.. Wordt er gewoon moedeloos van! Is het dan misschien wel mn overgewicht? Zit er iets anders bij mij niet goed, of misschien zelfs bij mn vriend niet? Ik hoop dat we hier gauw antwoorden op gaan krijgen.. Ben al zover dat ik geen ovu testen meer gebruik, dat ik ook niet meer test 1 of 2 dagen voor NOD, ik laat het allemaal wel over me heen komen. Temp hou ik wel nog bij, maar verder heb ik er niet echt heel veel zin meer in.. :x (sorry voor het zeuren tussendoor, moest t ff van me afschrijven..)
Heel veel sterkte Nienke! Het lijkt mij heel moeilijk om elke keer weer te zitten met de teleurstelling en onzekerheid. Ik hoop voor je dat je toch snel zwanger kunt worden. Het is je zo gegund!
Averna: echt wel spannend en bijzonder! Nienke, dikke knuffel voor jou meis! En je zeurt niet! Probeer je niet te druk te maken en de afspraak met de gyn even af te wachten! Mijn duimen blijven draaien voor jou!
@nienke ooh nee hele dikke knuffel. . Pff ik begrijp zo je gevoelens ook al zijn wij minder lang bezig dan jullie... ik gun het je zo. Hoop dat je je ei kwijt kan bij de gyn en dat ze jullie goed kunnen helpen. Sterkte @emsy wat fijn bijna verlof!
Nienke wat ontzettend balen. Het is geen zeuren zwanger worden en zijn is een emotionele achtbaan en als het dan nog steeds niet gelukt is dan is het toch logisch dat je die gevoelens hebt. Ik hoop dat de afspraak met de gynaecoloog niet nodig is. Dikke knuffel
Nienke, je mag best zeuren, want t is niet niets als je ongesteld wordt terwijl je zo vurig hoopt het niet te worden. Ik duim voor je en eens ben je ook zwanger!! Ik was er van overtuigd dat ik nooit zwanger zou raken, en toch gelukt. Maar ik heb nooit iets aan m'n eierstokken gehad (niet dat ik weet natuurlijk).. Ik heb 2 cycli ovulatietesten gebruikt en toen merkte ik dat mijn timing niet helemaal juist was. Die temperatuur meten vertrouw ik allemaal niet zo Regenboogje, leuk hè als je het hartje ziet kloppen!! Bij mij zag ik dat vrijdag ook, maar was allemaal superkort omdat het laat op vrijdagmiddag een spoedecho was. Volgende week woensdag hebben we onze intake en 4 mei de termijnecho! Ik vind het zo spannend. En hier gaat het ineens stukken beter! Zaterdag op zondag nog megaveel kramp en pijn en vanaf zondag ineens totaal geen last meer. Wat een verademing als je dan heerlijk door kunt slapen zeg!! Al merk ik toch dat ik wel af en toe tegen een muur van vermoeidheid op loop. Maar nauwelijks misselijk, af en toe kort, maar een klein hapje eten of wat drinken doet dan wonderen! Averna, hoe gaat het met je buik, groeit ie al wel of ook nog niet? Want zo lang die niet groeit, kan ik me nog weinig voorstellen van een groeiend wezentje!! emsy, aftellen, nog 5 dienstjes, heerlijk idee! Mag je rennies eten tegen het maagzuur?
Annalise, nee, nog weinig te zien. Ik merk dat mijn buik vooral 's avonds wat opzet, maar de ochtend er na is dat weer weg.
Ahh Nienke wat balen zeg!! Kan me het gevoel alleen maar voorstellen maar weet niet hoe het echt is, vreselijk lijkt me elke keer weer die teleurstelling. Dikke knuffel! Fijn Annalise dat je je wat beter voelt. Ik verslind hier aan de lopende band rennies ga de deur niet uit zonder. Ben ook al aan m'n 2e fles antagel bezig
Annalise vind heel fijn voor je dat t weer beter gaat met je. Zal zeker een verademing zijn! Hoop dat het zo blijft!
Hoi dames, Ik ben gister verrast met mijn vrijgezellenfeest 🙈 Wist niet dat ik zo rood kon worden 😂