Jeetje lievemandie wat een spanning om niks dan uiteindelijk! Ze zitten er zo vaak naast met groeiecho's. Hopelijk lukt het toch met die ene kans miesy! Vervelend hé manna, dan zeggen mensen geniet nog even van je rust en slaap! Dan denk ik welke slaap Spannend annalise de termijnecho! En misselijkheid is echt zo naar, ik kon me van te voren ook niet voorstellen hoe misselijk/beroerd je je echt de hele dag kan voelen. Hier gaat alles nog goed! Dingen beginnen wat zwaarder te worden maar geniet er eigenlijk nog steeds wel van. Ben lekker het hele huis aan het opruimen + schoonmaken. Over 3 weken wordt de hele tuin nog gedaan, nieuwe schutting, tuin helemaal leeg en opnieuw aangelegd dus baby moet nog even blijven zitten
Leuk om hier ook weer eens wat te lezen. Zelf heb ik niet zo veel te melden. Gaat hier allemaal goed, mijn buik begint langzaam te komen. Ik kan zelf niet wachten tot ik de baby kan voelen. Volgende week woensdag hebben we een echo voor de geslachtsbepaling. Spannend! En twee dagen daarna krijgen we eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis! Dus ik ben nu vooral bezig met inpakken en de keuken ontwerpen.
Zo, ik heb weer alles bij kunnen lezen. Lievemandie gelukkig is alles in orde. Wat betreft zulke metingen moet je je niet meteen te druk maken. Bij onze echo met 34 weken was ons meisje ook aan de kleine kant namelijk 2 kg. En ze werd geschat op 3 kg met de geboorte. En toen kwam ik bij de verloskundige en die dacht 3,5 kg. Dus we zullen af moeten wachten. Maar zelf zijn we beide ook niet zo groot dus dat scheelt. Ik ben er klaar mee dames. Van mij mag ze over een week komen anders word ik nog gek. Ik slaap niet meer door het plassen en bekkeninstabiliteit. Vannacht zelfs constant huilend wakker geworden van de pijn. Ben echt gewoon op. Dus op zoek naar alle bakerpraatjes om het eerder op gang te krijgen haha. Alleen kan ik niet geloven dat we alweer 36 weken zijn vandaag. Wat gaat het toch snel zeg. Onvoorstelbaar hoe snel die 9 maanden voorbij vliegen.
Lievermandie wat heftig als je dat in eerste instantie te horen krijgt zeg, naar wat fijn dat alles goed is nu! Vlindertje nog heel even, en ik heb geen tips waardoor het eerder komt, bij mij kwam ze gewoon met 36 weken en 3 dagen.. Onze uk is inmiddels alweer bijna 6 weken oud echt ongelofelijk. Averna spannend hoor de geslachtsbepaling maar super leuk! Kan je gericht gaan shoppen. Manna het schiet nu echt op he! Succes met de laatste loodjes! En ook de bevalling.. Emsy nou hoop dat de uk dan nog even blijft zitten. Maar zo stond ik er ook in wij hadden natuurlijk ook een nieuw huis Gekocht en we zouden het weekend gaan verhuizen maar uiteindelijk heeft de hele familie alles voor ons staan verhuizen en ben ik weg gegaan uit ons oude huis om te bevallen en 2 dagen later terug gekomen in ons nieuwe huis.. Heel bizar! Maris hoe gaat het bij jou?
Lievemandie gelukkig is alles goed zeg, toch best schrikken. Annalise hoe is de termijnecho gegaan? Averna wat spannend, heb je een voorgevoel? Gaat snel he vlindertje? Ik snap je helemaal voor, kam hier ook niet wachten tot de kleine er is. Ik heb naast al het andere sinds een paar dagen elke keer harde buiken als ik ook maar iets doe, heel vervelend. Bv als ik opsta of een paar minuten gewoon ergens sta. Maar stiekem hoop ik dat het de eerste tekenen zijn van een naderende bevalling Kelly wat gaat dat snel 6 weken alweer, hoe gaat het? Kan je wennen aan het nieuwe ritme?
Manna, ik hoop het ook voor je en dan gelijk voor mezelf haha. Ik heb dan helaas niet echt harde buiken maar wel verschrikkelijke steken. Hoop voor je dat het ook snel komt
Ik denk dat er een meisje in mijn buik groeit. Maar mijn man denkt een jongetje... Hoe dan ook zal ik heel blij zijn!
Ik had de vk nog gesproken zeg maar en die zei als hij niet aankomt of groeit dat ze mij hadden ingeleid en dat de baby wel eerder moest komen. Gelukkig zijn de afspraken voor de komende week allemaal geannuleerd. Ik mag wss weer terug naar de 1e lijn zorg. Gisteravond met vriendlief die matrasbeschermer op de matras gedaan. (Bang dat ik met dit termijn vruchtwater verliest vriendlief dan he). Ze zeggen dat ook wel eens als je de bevalling wilt opwekken dat je pittig moet gaan eten. (Weet niet of dat helpt). Of gemeenschap moet hebben. Aan de laatste zou ik niet snel denken met dit termijn. Geniet van het weertje, want voordat je het weet heb je een kleintje in je armen.
Lievemandie, ja ik heb ze allemaal al opgezocht haha. Alleen ananas, wonderolie en bitter lemon ga ik niet proberen want dit blijkbaar verhoogt dan de kans dat ze in het vruchtwater poepen en dat wil ik niet. En inderdaad ik zit niet echt op gemeenschap te wachten maar ach op een gegeven moment doe je alles om het op te wekken haha. Manlief ziet het in ieder geval al helemaal zitten hahaha
Hahahahaha..dan gun je man nog wat voordat beneden een slachtveld word Ik zou voor pittig eten gaan. Maar dat zou voor mij niet werken Ik had ergens gelezen dat iemand een voetreflexmassage had gedaan en toen is haar bevalling opgewekt. Ach vlindertje, geniet nog maar van het wondertje in je buik en het getrappel. Voordat je het weet is het allemaal voorbij.
Hier een tijdje meegelezen had geen energie meer om te reageren. Lievemandie ik las natuurlijk ook mee in de bevallingslijst en wat fijn dat je weer je terug mag naar de vk. En wat een grove fout hebben ze gemaakt. Manna hopelijk komt de kleine bij jou ook heel snel. Vervelend van je bekkenklachten. Succes met de laatste loodjes. Vlindertje ook voor jou succes met de laatste loodjes. Averna ben benieuwd wie er gelijk krijgt van jullie. Wij hadden ook pas rond de 16 weken de geslachtsbepaling. Annalise hoe is je termijn echo gegaan? Miesy ik hoop dat die ene kans is gelukt. Kelly jeetje alweer 6 weken. Wat gaat de tijd hard dan he.] Emsy voor jou schiet het ook al lekker op succes met de laatste loodjes. Hier is de vermoeidheid weer terug dankzij dat ik snachts gewoon niet slaap. Vaak eruit om te plassen en een heerlijke gekneusde rib die nog niet met rust gelaten word. dus ik al op 1 zij niet meer kan liggen zonder dat het zeer doet. Wel is meneer al aan het indalen. Waardoor hij heerlijk op mijn banden druk. Maandag nog 1 dagje werken en dan heb ik verlof. Jeetje wat is de tijd hard gegaan zeg.
Haha vlindertje! Had een keer een artikel gelezen over gemeenschap om de bevalling op te wekken maar dat is ook weer achterhaald maar wel gezellig haha. Volgens mij helpt het wel wanneer je zelf zo ontspannen mogelijk bent. Heb van de week een zwangerschap massage gehad, heeeerlijk! Echt een aanrader dus misschien is dat nog wat, in ieder geval geen straf Maar volgens mij komen baby's wanneer ze daar zelf klaar voor zijn. Nog max. 5-6 weken in ieder geval! Wat vervelend die vermoeidheid marisje! Gelukkig heb je bijna verlof en dan heerlijk met je benen omhoog genieten, uitrusten en je lekker laten verwennen. Jeetje kelly wat gaat de tijd snel! Heerlijk genieten zo met dit mooie weer! Ik zit heerlijk met m'n benen de lucht in van het zonnetje te genieten.
Ja Marisje. Ik vind het ook gewoon echt een grove fout. Gelukkig heeft gisteren de vk eindelijk een antwoord gegeven op mijn vraag. Dat ze het fout hebben gemeten. Gelukkig is alles goed en ik ga weer verder met mijn leven.
Hoi dames! Tijdje geleden dat ik een berichtje had achtergelaten. Een lang en gek verhaal maar was flauw gevallen op mijn werk. Hierdoor waren allerlei testen gedaan en bleek ik zwanger te zijn.. Waren ontzettend blij maar helaas gisteren een miskraam gekregen... Nu nog veel buikpijn en bloedverlies.. Dit is de reden dat ik hier dus eventjes iets minder actief was. Toch wel fijn om hier weer even lekker mee te lezen!
Zoo hele late reactie van mij voor de dames die vroegen hoe t met me gaat, sorry.. zoo druk afgelopen dagen en aankomende week pfff om gek van te worden. @annalise en manna met mij gaat het op zich wel goed. Doordat mijn vriend weer weg is (komt donderdag thuis) ff minder aandacht aan besteed. heeft me wel even goed gedaan. Psycholoog heb ik nog steeds niks van gehoord, duurt erg lang. Ik ben vandaag weer begonnen met spuiten . en annalise, je vroeg of het er gunstig uit ziet. Ik weet het niet. Ik heb met puregon en pregnyl altijd n eisprong, maar ze kunnen niks zeggen wanneer ik zwanger wordt of dat het natuurlijk uberhaupt lukt. Maar ja we gaan ervoor! Wat vervelend dat je zo misselijk bent! Hopelijk wordt het snel minder. En manna wat vliegt de tijd zeg!! Succes nog eventjes @marisje nou die ene kans moet nog komen hihi.. vervelend dat je z moe bent en niet kunt slapen. dat breekt echt op. hopelijk dat je tussendoor toch een beetje je slaap kunt pakken. @lieve mandie jeetje dat was even schrikken zeg! maar gelukkig dat alles er goed uit ziet! @spannend jeetje wat heftig voor je. Wens je heel veel sterkte xx
Hoi dames! Ook al een tijdje niet meer hier geweest.. We zijn erg druk met dingen voor het huisje en het regelen van de hypotheek. Ben ondertussen op medische keruing geweest en nu moet mn gyn nog wat info doorspelen voor de overlijdensrisico verzekering. Vorige week al gebeld om aan te geven dat het spoed is, maar het is nog niet gebeurd. Druk druk druk dus, en ook best wel zenuwslopend! Morgen gaan we naar de gyn voor ons intakegesprek voor de MMM. Ben afgelopen weekend weer ongesteld geworden, en we gaan nu ondertussen ronde 12 in. Ben benieuwd hoe het gesprek morgen gaan verlopen.
Emsy, massages krijg ik iedere dag van manlief haha. En gemeenschap gaat hem niet worden. Gisteren geprobeerd na lange tijd maar het lukte gewoon niet. Zelf te gespannen denk ik. Haha. Sinds een paar dagen flink last van voorweeën. Sinds vandaag het gevoel alsof ze der eigen naar beneden eruit wil duwen.. Veel last van buik en rugpijn en of ik heb het gevoel dat ik snel naar de wc moet rennen en er niks komt of gewoon zwaar aan de diarree (sorry hihi) hopelijk laat ze ons niet lang meer wachten
Nienke, idd druk druk druk. Ik hoop dat jullie morgen een fijn gesprek hebben. Vlindertje oh dat klinkt niet fijn die voorweeen. Hopelijk komt ze snel. Miesy, ik dacht dat die ene kans al was geweest. Hopelijk lukt het. Woman, Jullie trouwdag komt snel dichterbij. Hoe is het nu met de endo? beetje onder controle? Spannend jeetje wat heftig. Hoe gaat het nu? Hier eindelijk verlof. Ofja ik kwam op het werk kreeg mn nieuwe contract onder me neus geschoven die per 1 september na mijn verlof ingaat. Helaas had ik echt pijn in mn voeten omdat ik zoveel vocht vasthou en met moeite mijn werkschoenen aan heb gekregen dat ze zoiets hadden van ga lekker van je verlof genieten en tot september.
Marisje: Ja,endo blijft rustig. De pil helpt gelukkig goed.. Ja het trouwen komt idd dichterbij,heb er echt zin in. Van de week wel weer te horen gekregen dat er iemand zwanger is..nogmaals niet dat ik het hun niet gun,maar ik moest afvallen terwijl ik 'normaal' ben en zij eet alles wat los en vast zit en zo dik is 🙊🙊🙊🙊🤔😳