Averna veel plezier morgen, ik ben benieuwd! Marisje fijn dat je verlof hebt dan kan je lekker rusten wanneer nodig! Spannend wat naar zeg, sterkte! Vlindertje naar he die voorweeen. Ik heb de afgelopen dagen 2 maal aan de ctg gelegen ivm dat ik de baby nauwelijks voelde. Gelukkig is alles goed en beweegt hij weer zoals voorheen. Waarschijnlijk minder gevoeld door voorweeen.
@marisje haha geeft niks hoor datje dacht dat t al geweest was. Heerlijk dat je nu verlof hebt! @woman ik herken je gevoel heel goed. Zo oneerlijk is dat he Gelukkig helpt de pil goed voor je endo.. hoop dat je toch snel weer door mag. @manna gelukkig dat alles goed gaat! nog eventjes spannend hoor
Gisteren bij de gyn geweest. We gaan nu starten met onderzoeken. Mn vriend en ik hebben gister bloed laten prikken om te kijken of we antistoffen in het bloed hebben van rode hond en bepaalde soa's. Daarnaast krijgt mn vriend een zaadonderzoek, en krijg ik vrijdag een HSG. Maandag mag ik weer langskomen voor een eerste cyclus echo.. Spannende tijd dus!
Wat spannend Nienke al die onderzoeken. Jammer dat het moet maar na zoveel rondes wel fijn dat er verder gekeken wordt.... Succes!
Wat spannend Nienke! Sterkte komende tijd met alle onderzoeken en uitslagen. Komt nu heel dichtbij hé Manna, spannend!! Hopelijk dient die kleine zich snel aan. Zelfde voor jou vlindertje, de laatste loodjes. Al kan het ook nog 4 weken duren dat klinkt opeens echt nog lang haha. Woman, fijn dat de endo onder controle is. En spannend je bruiloft! Hopelijk hebben jullie heerlijk weer. Het is zo leuk trouwen En spannend wat naar zeg! Miskraam is echt zo rot! Miesy sterkte deze ronde weer met prikken en gedoe. Hopelijk wordt dat ene kleine kansje goed benut!
Dank je wel emsy @nienke ik wil je even veel sterkte en veel succes wensen in dit traject. Hopelijk is het jullie snel gegund! Wij moesten helemaal niet daarvoor bloedprikken apart eigenlijk bij ons. Hopelijk gaat het zo zijn dat je niet lang in de mmm hoeft. Ik duim voor je
Dank jullie wel..!! We zullen nu iig eerst de onderzoeken af moeten wachten om te kijken hoe het verder gaat lopen en of we eerst nog weer naar huis gestuurd worden.. Miesy, voor jullie hoop ik ook dat deze ene kans die jullie nu hebben resultaat op gaat leveren.. Het is jullie zo gegund en het duurt allemaal al zo lang..!!
Nienke wat fijn dat er onderzoeken gestart worden en dat jullie gauw mogen starten met behandelingen. Emsy, Manna en Vlindertje. Heel veel succes met de laatste loodjes. Kelly hoe is het jou en de kleine meid? Woman wat fijn dat de pil goed zn werk doet. Hoe is het met de spanning voor de bruiloft? Hier echt al 2 nachten super goed geslapen lijkt wel of het verlof me echt rust geeft. De hele dag rustig aan dingen doen is heerlijk.
@ Nienke: spannende tijd voor jullie! Hoop dat het wel snel resultaat oplevert! @ Woman, wanneer is jullie bruiloft? Alles al geregeld, of zijn jullie nog druk bezig? Wij krijgen een meisje! Vanavond de echo gehad en alles zag er zo ver goed uit. Mevrouw was wel lekker eigenwijs, ze wilde niet goed laten zien wat wij wilden zien.maar na een hoop geduw van de vk op mijn buik draaide ze toch een beetje om. Ze lag ook de hele tijd met de handjes voor het gezicht, of ze keek recht "de camera" in. Dat had wel een leuk effect, mijn man heeft haar al de bijnaam Alien-baby gegeven. Zo kon je wel al de lenzen in de ogen zien! Ook een handje met 5 duidelijke vingertjes gezien. Zo mooi!
@nienke super lief van je! Duurt allemaal zo lang idd hopelijk is t t wachten waard snel @marisje fijn dat je goed hebt kunnen slapen! Kan zijn hoor dat verlof rust geeft! Ik heb nu ook veel meer rust omdat ik nu weet waar ik aan toe ben wat betreft werk. @averna gefeliciteerd leuk een meisje! Veel meisjes hier haha! Wat een leuke foto die onderste echt grappig om te zien. Zie je niet vaak zo.. althans ik niet haha
Averna : 27 Mei.. dus het duurt niet lang meer! 😁alles is geregeld.. Marisje: Spanning is er nog niet. Komt denk ik in de week van de bruiloft. Hihi 😄 Emsy: Heb er ook heel veel zin in! Had je ook een groot feest dan meid? Miesy: Ja voelt dan echt kl*te hé..
Averna wat een mooie echo fotos Wat fijn dat alles goed lijkt te zijn! Woman, 27 mei is al snel! Goed vooruitzicht Geniet nog maar van de laatste voorbereidingen Marisje, fijn dat je rust hebt nu.. Lekker van genieten zolang het nog gaat! Hopelijk kun je de komende tijd nog even van je nachtrust genieten
Spannend Woman, 27 mei komt al dichtbij! Hoop dat jullie een hele mooie dag zullen hebben! Lekker genieten van de voorpret en zeker ook van de dag zelf. Wat iedereen zegt is echt waar, voor je het weet is het voorbij!
Hoi Ik kom me ook maar even weer melden.. Afgelopen vrijdag termijnecho gehad en te horen gekregen dat we een tweeling verwachten! Wel ff schrikken en omschakelen, maar ook wel bijzonder!
Regenboog wow das idd even schrikken. Maar ook wel bijzonder. Averna wat leuk een meisje. Woman dat is zo de 27ste.
Averna gefeliciteerd! Kan je mooi shoppen haha. Fijn dat alles er goed uit zag. Woman spannend nog 2 weekjes! Balen van je ongesteldheid. Regenboog wauw een tweeling. Kan me voorstellen dat je dat even moet verwerken, maar ontzettend leuk gefeliciteerd! Hier alles nog rustig, we wachten rustig af en gaan lekker verder met de nesteldrang zover dat lukt
Regenboog waaauw, gefeliciteerd!! Manna, wat vervelend dat je minder beweging had. Gaat het nu wel weer gewoon goed? Hier is ze echt mega druk. Ik wil zo graag dat mijn meisje komt, al ben ik super zenuwachtig voor de bevalling. Wel steeds meer last van voorweeën, ben al flink bezig met bounchen op mijn fitnessbal, pittig eten, dansen maar tot nu toe vind ze het wel prima binnen haha. Wel veel meer druk beneden en mijn buik zakt steeds meer, ondanks dat ze met 34 weken al ingedaald was. Gisteren gemeenschap gehad na lang tijd haha. Moet wel zeggen dat het nu ontspannender was omdat ik nu niet meer bang ben dat er wat gebeurd, want nu mag ze wel komen haha. Maar tot nu toe nog geen verandering te merken, dus zal wel niet geholpen hebben. Ik weet het ze komt als ze er zelf klaar voor is, maar ben nog nooit zo ongeduldig geweest hihi.
Wat leuk averna een meisje!! En wauw regenboog een tweeling, wat bijzonder! Snap dat je dan even moet schakelen. Komen er tweelingen in de familie voor? Ja wij hadden een best groot feest Woman. Mijn man is van oorsprong Surinaams dus een groot surinaams buffet met 120 gasten en daarna feest! Kijk echt met veel plezier op die dag terug. Vieren jullie het groot? Fijn marisje dat je verlof goed bevalt nog even lekker genieten van je slaap zo lang dat gaat! Haha manna hier ook lekker nesteldrang, al gaat het allemaal heel langzaam want kan niet veel meer op een dag. Maargoed zo blijf ik wel bezig . Wil ook niet teveel gaan zitten wachten. Ga in ieder geval uit van de uitgerekende datum en hou er rekening mee dat het nog later kan worden, is immers de eerste. Haha vlindertje! Heb je nog wat leuke dingen op de planning staan? Anders duren de komende weken denk heel heel lang als ze nog zo lekker zit