Pff, gisterochtend wakker geworden met een misselijk gevoel. Constant last van krampjes en steekjes. Mijn datmen zijn compleet van slag. Kan heel de dag nirt naar de wc of het komt er met vlagen uit... sorry voor de woorden haha. Net wat gegeten en nu last van maagzuur en misselijk.. kan dit allemaal te maken hebben met ontpillen? Of is het toch wat anders. Volgens ovulatie testen ong 5 dagen geleden mijn piek gehad. Dagen erna ook getest en waren blanco.
Dat is wel vreemd vlindertje! Na 7-10 dagen is de innesteling dus vanaf dan ga je ook hormonen produceren waar je ook zwangerschap verschijnselen van krijgt. Na 5 dagen zou wel snel zijn. Hopelijk wordt je niet ziek
Voel me verder prima. Temperatuur is sinds 5 dagen wat hoger dan normaal maar geen koorts. Darmen zijn nu weer wat rustiger. Maar mijn buik blijft hard en opgezet ook nog steeds krampjes en steekjes.
Helaas is afwachten het enige wat je kan doen vlindertje, probeer jezelf niet te gek te maken. Emsy wanneer is jou NOD en wanneer ga je testen?
Maak mezelf niet gek. Ja probeer te denken dat het niet zo is maar dan ga ik de ergste dingen indenken.wat er wel kan zijn.. even afwachten tot mijn nod
Nouja ronde is dus nog niet voorbij... Mijn eisprong heeft waarschijnlijk niet doorgezet en is nu alsnog gekomen, hierdoor verschuift mijn nod. Moet wel weer wachten en dat is juist zo moeilijk
Fijn miesy! Echt balen Manna, maar ronde is nog niet over. Heb je vaker een lange cyclus? Wanneer is nu je NOD? Denk dat we bijna tegelijk kunnen testen...
Mijn eerste echte cyclus na pil gebruik was 30 dagen. En dit is de volgende.... Ik heb de pil heel lang gebruikt en weet niet hoe het voordien was. Wanneer de vorige piek was doorgezet had ik nu op 31 gezeten, maar dat wordt nu dus ineens 44. Omdat ik niet goed weet hoe mijn cyclus loopt heb ik de ovulatietesten gebruikt zodat ik ongeveer wist wanneer ik kon testen. Maar dat schiet natuurlijk zo niet op
Vervelend manna! Nouja zit niks anders op dan afwachten. Al testte ik bij m'n zwangerschap na een week pas positief al denk ik dat mn eisprong toen wat later was dan normaal. Ik ga uit van de dag van m'n miskraam en dan zou ik met een normale cyclus 15 augustus m'n NOD hebben. Ik neem het nu wel wat ruimer gezien het 4-6 weken kan duren.
woozl heb gister en donderdag al getest alle 2 negatief. Dacht 2 weken terug dat het mijn eisprong was. Maar vorige week vrijdag menstruatie achtige krampen en de sex deed pijn die vrijdag derna niet meer gehad dat het zeer deed. Dus mijn NOD kan ook verschoven zijn naar volgende week vrijdag/zaterdag. Ik wacht even netjes af.
Hoiii Marisje jij ook hier, welkom! Ja dat wachten duurt lang, volgens mij zitten we wel met meerdere rond dezelfde test datum... Spannend ik ga het nu ook lekker op zijn beloop laten, we zien wel
Manna wel zo leuk allemaal beetje hetzelfde zitten. Ik wacht rustig af tot vrijdag. Is er dan niks ga ik testen. Wel was ik net even misselijk. Maar dat kan ook verbeelding zijn. Ritme weer even zoeken na een week late dienst en nu de vroege.