Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Het houd maar niet op haha!
    Vandaag de test streep stukken donkerder dan de controle streep.

Maar weer volop klussen vanavond .
    We kunnen hem zeker niet gemist hebben haha!
    Dan maar duimen. Maar nu mag hij van mij wel een keer afnemen hoor.
    Anders blijven we net de gedachte zitten dat we elke avond weer moeten klussen haha.

Hopelijk wordt het niet teveel en blijft het zaad nog wel sterk! Hihi

2. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Miesy wat spannend weer allemaal!

Hier alles nog rustig. Wel wat vaker harde buiken maar nog geen actie;)

3. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Sinds een paar uur delen van mijn slijmprop aan het verliezen en sinds een uur pijnlijke harde buiken. Is nu weer wat aan het afzakken maar nu begint het in mijn rug en benen. Mijn gevoel zegt al een maand dat ze zaterdag zal komen, maar is natuurlijk afwachten. Vraagt mijn schoonmoeder of we morgen mee uit eten gaan. Heb nog niks gezegd over de pijn en slijmprop want kan net zo goed niks zijn. Aan de ene kant ga ik heel graag uit eten morgen en hoop ik dat ze nog eventjes blijft zitten maar aan de andere kant denk ik natuurlijk van kom maar op hihi. In ieder geval erg spannend. Morgen ook weer op controle bij de verloskundige dus vind het nu nog geen reden om te bellen

4. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik ben vandaag naar de vk gegaan in het ziekenhuis. Sinds gisteren twinkelende flitsen en pijn in de buik. Ze vonden eiwitten in mijn urine. Bloeddruk was aan de hoge kant. Ze hebben mij aan bloeddrukverlagers gezet. Morgen gaan ze weer kijken. En ze hebben uit voorzorg gesproken wss een inleiding.

Ik ga nu genieten van mijn dutje.

5. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Spannend hé vlindertje! Hier ook al gister en vanmorgen (delen van) m'n slijmprop verloren. Vind dat echt zo'n vies woord haha.

Zegt nog helemaal niks, kan alsnog een tijd duren maar er is in ieder geval wat bezig van binnen.

Wat vervelend lievemandie! Hopelijk zakt je bloeddruk met de medicatie.

Spannend Miesy!! In ieder geval een goede ronde te pakken nu je vriend thuis is. Duim heel hard voor jullie!

6. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ spannend deze test vind ik wel duidelijker dan die andere! Veel plezier met klussen haha

@lievemandie hopelijk wordt je bloeddruk lager!

Ben zoo benieuwd he wie als eerste van jullie gaat bevallen. Echt spannend allemaal

7. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal bij jullie zeg!

Ik heb toch nog even 1 vraagje.

Hoe voeren jullie de ovu testen eigenlijk uit?
    Ik heb het nu elke ochtend gedaan en lees vandaag pas dat ochtend urine helemaal niet goed zou zijn?
    Maar het is netjes elke dag een stukje opgelopen heb niet heel gek ineens een mega streep elke dag ofzo.
    Kan ik hier nu nog wel van uit gaan?

8. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb geen idee spannend. Ik kan er niet mee uit de voeten met die ovu testen haha

9. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend dat ben ik echt even kwijt. Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?

Hier al twee nachten slecht slapen. Oftewel nog slechter dan ik al deed. Voel me echt uitgeput. Gisterenavond een uur lang voorweeen maar niks wat doorzet helaas. Pas volgende week weer naar de verloskundige als er dan nog niks gebeurd is waarschijnlijk strippen. Als jet vandaag begint weet ik echt niet waar ik de energie nog vandaan moet halen maarja we wachten weer rustig af. Op zich vind ik het wel fijn dat het lekker aan het rommelen is

10. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Manna, vervelend he die vermoeidheid. Heb er nu al sinds dinsdag erg last van en word alleen maar erger.

Straks weer op controle, als ik meld van de krampen gisteren en mogelijk delen slijmprop hoop ik eigenlijk dat ze even een controle doet. Maar dat zal wel niet. Aangezien alles aan de kant geschoven word wat ik te melden heb.

11. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Spannend hoor Manna en vlindertje!
    Wel mooi om zo die voorbereiding te horen.

Bij mij was ze ingedaald maar geen voor wee gehad
    Of slijmprop verloren. Hop vliezen gebroken en dat was het.
    En geloof me hoe moe je ook bent je krijgt energie om
    Die bevalling te doorstaan!

Ik hoop voor jullie allemaal dat het een voorspoedige en vlotte bevalling wordt!
    En ook al was die bij mij echt niet voorspoedig en fijn ik zou het zo nog een keertje doen als je ziet wat je ervoor terug krijgt!

12. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Heb inderdaad vaker gelezen dat je dan die energie wel krijgt. Ik hoop het haha.
    Hopelijk zegt die voorbereiding ook wat en duurt dit niet nog weken hihi
    Hoe gaat het met de kleine?

13. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Spannend hoor hier meiden! Ben heel benieuwd voor jullie allemaal! Hoop op een goede bevalling voor jullie allen!

Spannend03, ze geven inderdaad aan dat het beter is niet met de ochtendurine te testen, maar dit is voornamelijk omdat het LH hormoon pas in de loop van de ochtend toeneemt (heb ik ergens gelezen op internet toen). Op het moment dat je een positieve test hebt (test streep even donker of donkerder als controlestreep) zal je ei +- 24-48 later springen. Door blijven testen heeft op dat moment geen nut meer, want die testen zeggen verder niets meer over het wel of niet hebben van een eisprong. Het gaat echt om het begin van de piek.. Heb je de testen bewaard zodat je evt kunt vergelijken? Zoja, zou je eens een foto kunnen maken en hier kunnen plaatsen, dan kijk ik met je mee :)

14. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @ nienke .

Dat heb ik zeker .
    Ik zou als eerste de test even plaatsen die positief was.
    Was ook eeg duidelijk hoor.
    gisterochtend was duidelijk de piek want de controle streep was nog donkerder dan de test streep.

De dag ervoor was het streepje lichter.
    Vanmorgen nog weer getest voor de zekerheid maar hij id nu weet exact als de dag voor de piek!

dus gisterenochtend de piek gevonden. Gisterenavond geklust . Dat is dsn goed toch? Vanavond voor de zekerheid maar nog een keertje klussen denk ikhaha!

15. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan er maar 1 uploaden sorry!
    In dit berichtje de positieve !

16. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Als gisterochtend idd je piek was (die test ziet er wel mooi positief uit) dan zal waarschijnlijk ergens tussen afgelopen nacht en komende nacht je ei springen. Gisteravond was je er dus mooi optijd bij. Evt vanavond nog een keertje, en dan zit je wat dat betreft sowieso goed hoor!

En dan gaan die verschrikkelijke wachtweken in ;) Succes hoor! Duim voor je!

17. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Miesy spannend hoor.

Oh manna en vlindertje spannende tijden voor jullie. Emsy zag ik ook dat die al delen was verloren van de slijmprop.

Hier ligt de kleine man zo diep in mijn bekken dat ze zijn hoofdje niet meer konden meten. Met duwen kregen we het niet voor mekaar en als ik zelf iets draaide ook niet dus weet niet wat zn geschatte gewicht nu is. Bovenbeentje en maagje lagen trouwens wel mooi op groei.

Spannend ik zou als ik jou was vanavond nog 1 keer klussen.
    Over je vraag over het gebruik smiddags is het beste rond hetzelfde tijdstip. Dat is wat ik nog weet aangezien ik er maar 2 heb gebruikt om te proberen en die beide positief waren en derna niet meer nodig heb gehad.

18. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Nou dames, ik heb mijn slijmprop verloren. Zojuist op controle geweest. En omdat ik veel krampen heb sinds gisteren vroeg de verloskundige of dat we er eventueel klaar voor zijn dat ze vandaag of morgen komt. Spannend.

19. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh wat spannend vlindertje!! :)

20. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend vlindertje, ben stiekem wel beetje jaloers *schaam*. Komt dichtbij zo! Ik hoop voor je dat het dan nu doorzet.

Marisje ik vond die meting voor gewicht een beetje een aanfluiting met de liggingsecho. Ten eerste maakt een paar millimeter al heel veel uit en onze baby had geen perfect rond hoofdje of buik waardoor de meetlijnen soms naar binnen vielen en soms naar buiten . Daarnaast zeiden ze dat de baby net iets zwaarder is dan normaal en nog geen week later in het ziekenhuis zou het maar een klein babytje zijn? Iemand die ik kende zou een grote baby krijgen en die bleek juist heel klein en dun. Ik hecht er dus maar niet te veel waarde aan ;)

Deel Deze Pagina