Ooh vlindertje je maakt het wel spannend hoor. Manna ja dat had ik ook al gehoord. Het is echt een schatting al kunnen ze die bij mij al niet meer goed doen ivm dat hij al zover na beneden ligt. Heb nu nog 3 controle's staan. Dus hoop eigenlijk dat ik er nog maar 1 of 2 hoef.. Ben er namelijk zo klaar mee. Ik waggel heb steken in mijn lies en gigantische druk op mijn blaas. En mijn bijnaam is tegenwoordig vochtvreter omdat ik vocht vast hou. Ach ik kan er wel om lachen.
Oehhh zonder dat ik het door heb klinkt goed haha. Nee je hebt gelijk je kan er niks van na vertellen. Marisje zwaar die laatste weken he? Vervelend dat jezoveel vocht vasthoudt. Ik had dat met warme dagen ook en ben meer water gaan drinken en brandnetelthee. Dit icm hoog leggen hielp wel enigzinn, wanneer mijn benen hoog lagen zakte het wel aardig snel weer af.
Haha vochtvreter is ook een goede. Ik heet tegenwoordig el bundy vanwege mijn buik die onder mijn shirtjes vandaan komt haha
Manna oh die warme dagen waren een drama hier. Hier ook de beentjes omhoog en veel water maar zakt niet weg. Ik ben echt gezegend als vochtvreter. Ja die laatste loodjes jeetje maar goed moet nog een poos geduld hebben. Vlindertje haha dat is ook een goeie el bundy.
Wat spannend, verschillende kleintjes op komst de komende tijd! Succes allemaal! Hier druk met ons nieuwe huis, ben 's avonds echt kapot. Ook nog gewerkt afgelopen week. Gelukkig heb ik nu twee weken vrij. En volgens mij begin ik de kleine te voelen, maar ik weet niet zeker of zij het is...
@ Vlindertje! Spannend zeg. Toch echt helemaal de laatste loodjes. Super spannend.! @ Averna. Leuk en bijzonder zeg! Lijkt mij zo gaaf.! Gelukkig ben je nu eventjes vrij en kun je hopelijk weer iets meer rust er om heen pakken. Ik heb gisterenavond en vanavond goed geklust dus nu maar duimen dat het helemaal goed gaat zo! De pijn in mijn buik wordt nu ook weer minder dus hoop dat het inderdaad voorbij is nu en we precies goed geklust hebben. Het klussen doet tijdens mijn eisprong vaak ook zoveel pijn bij mijn baarmoeder. Herkennen jullie dit?
Met de kleine gaat het super.. Ze is vandaag alweer 8 weken oud, het gaat zo bizar snel allemaal en ze groeit zo hard! Maar echt als jullie ukkies er zijn, geniet er zo van want het vliegt! En alle cliché s zijn waar.. Tijdens de bevalling denk wel 20x geroepen ik doe dit nooit meer en ze blijft enigskind maar echt als je zo'n hummeltje in armen hebt en zoals het nu gaat zeg ik oh ik doe het zo nog een keer want het is fantastisch! Meiden jullie kunnen het!!! En de laatste weken zijn zeker zwaar en pak echt je rust nu het nog kan.. Want straks heb je geen tijd meer om ff relax te gaan liggen..
Ooh kelly is dat alweer 8 weken geleden. Wat gaat het snel zeg. Pff de kleine heel de dag niet gevoeld en nu isbhet alsof ze der eigen gewoon naar buitwn aan het duwen is. Al een uur dat ik steken heb beneden en alsof ik constant in me kruis geschopt word... tis dat mijn man me voor gek zou verklaren anders zou ik een stuk gaan lopen in de hoop dat me vliezen breken
@spannend ja ik herken dat wel! Dan ligt ie lager ofzo voor mijn gevoel en komt mn vriend er ook makkelijker tegenaan wat pijn doet haha. @kelly wat fijn dat alles goed gaat!
Jeetje kelly dat het alweer 8 weken geleden alweer. Spannend het kan idd dat het de eisprong is geweest. Vlindertje hopelijk zet het gauw door voor je.
Bleh wanneer zet het nou door sinds vanmiddag weer veel krampen. Maar houd helaas niet aan. Het langste was 40 min.. om de 4 minuten een ?wee? Die gemiddeld 2 minuten duurde. Dus helaas nog niet zoals het hoort te zijn. Vannacht ook veel last gehad veel steken beneden en gevoel alsof ze zich naar buiten duwde.. Kleintjeeeee kom nouuuu
Zooo! Ik ben alweer een hele tijd niet hier geweest, maar wat mooi om alle ontwikkelingen te lezen. Allereerst: Vlindertje, heeeeeeel veel succes, ik duim dat het vannacht flink doorzet en je morgen prachtnieuws kunt delen met ons!! Lieverdje, hoe is het met jou nu?? Gefeliciteerd!! Ik zag een streepje hoor! En die Cb, nu moet je het wel geloven hè!! Miesy, hoe gaat het met het eitje? Klussen? Volgens mij heb je echt een supergoede timing ineens! Ik duim zooooo hard voor je! lievemandie, goed te horen dat het gewicht wel goed is, wel rot dat ze die fout überhaupt gemaakt hebben...je hebt ineens onnodig zorgen. Averna, wat wist jij vroeg dat het een meisje is!! Gaaf hoor!! Ik ben ook superbenieuw bij mij! Gave echo foto!! Spannend03, jij houdt het nog ff spannend ik deed de testen vaak 's avonds. Meestal een dag of 3 positief-positiever-meest positief en dan bleef ik testen tot hij afnam! En de maand waarin het raak was, hadden we de dag voor, de dag zelf en de dag erna geklust. Werkte blijkbaar prima!! Nienke, hoe zijn de onderzoeken bij je vriend gegaan, of nog geen uitslagen? Woman, bijna 27 mei!,!!! Regenboog!! 2!!!! Wauw! Dat is schrikken en wennen! Maar nu waarschijnlijk helemaal gaaf of niet?? Marisje, geniet van je verlof! Rust pakken waar nodig hoor! Hier is het wel oké. De termijnecho was prima, ik ben een paar dagen terug gezet in de planning en de uitgerekende datum is 30-11-2016 geworden. Afgelopen week de nekplooimeting gehad. De nekplooimeting was goed, maar de uitslag van de combinatie test heb ik dus nog steeds niet, want eerst dachten ze te weinig bloed te hebben en vrijdag bleek het apparaat die de nekplooimeting en de resultaten van het bloedonderzoek moet combineren en een kans moet berekenen stuk te zijn....dus ik hoor op zijn vroegst maandagmiddag meer....best spannend! Ik ben nog steeds misselijk, en op z'n tijd keert m'n maag zich ook lekker om...bah. Ik hoop dat dat heel snel beter wordt. Weet je wat ik steeds heb, ik ben het allemaal gewoon zat, de gewone normale dingen worden me teveel. Zoals een boodschap doen, met de hond naar buiten gaan, iets regelen voor de verbouwing. Helemaal geen spectaculaire dingen, maar ineens wordt alles zwart voor m'n ogen en lukt niets meer. Alsof ik tegen een muur op loop. Zo ken ik mezelf helemaal niet. Herkennen jullie dat? Ik heb vandaag een klein wiegje gekocht en van de week de eerste positiebroeken gekocht. Je ziet niet heel veel nog, maar ik ga over 2 weken 2 weken op vakantie en ze zeggen dat zo rond week 14 je echt begint te groeien. Dus toch voor de zekerheid ingeslagen!! Langzaamaan beginnen we iedereen in te lichten! Twee weken teug de onze ouders en broers. Mijn broer sprong bijna bovenop me van blijdschap!! Schoonmoeder begon gelijk over een wiegje waar ze zelf ook nog in gelegen heeft...nou dat heb ik superbot afgeslagen. Mijn lontje is trouwens erg kort hahahaha ik kan slechter tegen onrecht, dus als ik iets zie gebeuren ga ik als een idioot in discussie hahaha super agressief ben ik ineens...lekker die hormonen! Haha
@ Annalise: Haha ja, ik kon bij de verloskundige gratis een geslachtsbepalende echo laten maken met 16 weken, dus dat sla ik niet af! Wat vervelend lijkt me dat, dat wachten op de uitslag van de combinatietest! Wij hebben geen test laten doen, maar ik vind de 20 weken echo nu wel heel spannend. Nog 10 dagen wachten.. Misselijk ben ik tot ongeveer 14 weken geweest, hoop dat jij ook snel verbetering voel. Ik heb wel lang gehad dat ik echt nergens aan toe kwam, maar echt zwart voor m'n ogen herken ik niet. Misschien een teken dat je een beetje meer rust moet nemen? Mijn buik begon trouwens inderdaad rond de 14 weken ineens flink te groeien, dus ik kan echt niet meer zonder de zwangerschapsbroeken. En ja, die hormonen... ik word er meer emotioneel van dan agressief. Gisteren mijn man laten schrikken toen ik huilend thuis kwam, omdat ik over een slak gefietst was. Ik denk nu trouwens echt mijn meisje te voelen! Ben nog niet 100% zeker maar voelde gisteravond al iets, en vanochtend nog een keer en vanavond weer. Elke keer maar een paar "bubbels", dus moeilijk om echt goed te voelen. Maar wel heel bijzonder als dat de baby is! 😊
Jaa! Haha die hormonen! Je hebt een slak vermoord ik werd helemaal emotioneel toen ik op 4 mei de herdenking op tv keek...zo niets voor mij! Zit ik de website van de kraamzorg te lezen, staat er 'wij zorgen voor jou, je man, je andere kinderen en de huisdieren' - zit ik met een brok in m'n keel omdat ze zorgen voor je huisdier hahahaha! Je lijf neemt je zo in de maling!!
In het begin waren bij mij plopjes (bubbels) voelen. Nu met dit zwangerschap zijn het alleen plopjes geworden. Mijn placenta zit gelukkig aan de voorkant. Dus ik voel niks van die karateschoppen. Wat je tegen misselijk kan doen is germberthee drinken of die speciale sushi gember eten. Het helpt. Met 14 wkn had ik niks. Bij 30 wkn begon je mijn buik te zien. Nu heb ik een dikke toeter..wel vervelend met slapen en draaien. Heb bloeddruk verlagers gekregen en ben zo suf als een hond 🙊
Hahaha annalise ik moest eig wel een beetje lachen om je laatste berichtje hihi Spannend voor je dat je zo lang moet wachten. Succes daarmee! Gelukkig is het nu al zondag. Hoe het met mn eitje gaat.. ik heb donderdag de pregnyl gehad dus hij zou wel gesprongen moeten zijn ondertussen! We hebben gwn iedere dag geklust haha @hier gisteren hebben mijn vriend en ik een puppy uitgezocht! Ik kreeg een hondje voor mijnn verjaardag alvast ookal is mn verjaardag pas eind juni haha. Had ik echt nooooiit verwacht van hem! Kan niet wachten om haar op te halen 2 juni ongeveer!
@ miesy wat leuk zeg! Wst voor een hond is het? Helemaal een compleet gezinnetje straks hihi! Hier zit ik ook op het wachtbankje. In denk steeds steekjes te voelen links in mijn onderbuik. Maar zo snel kan dat toch nooit? Het is 4 dagen na mijn eisprong ..