Woman het schiet al op voor jullie. Hopelijk hebben jullie goed weer en heel veel plezier en geniet ervan Manna ik hoop voor je dat de kleine zich gauw meld. hier is het bed niet makkelijk op klossen te zetten maar ik heb gewoon een oud matras die eigenlijk weg moest.
Woman heeeeel veel plezier!! Update hier: nog steeds geen uitslag combinatietest. Allerlei excuses die steeds verschilden en uiteindelijk gisteren besloten opnieuw bloed af te laten nemen. Niet ideaal in week 13 maar ik vertrouwde het niet meer. Nu de keus aan mij of ik een officiële klacht tegen het RIVM ga indienen....grrr! Zenuwslopend!!
Woman ontzettend veel plezier!! Heel veel geluk samen en hopelijk hebben jullie een stralende dag! Manna 40 weken! Je heb het volgehouden meid, super knap. Al wegen de laatste loodjes echt heel zwaar over niet al te lange tijd heb je je zoon/dochter in je armen. Ik word echt moe van de mensen die zeggen: Meid geniet er nog lekker van, dat leven in je buik. Nu heb je nog rust bla bla bla. Heb al maanden genoten, ben nu gewoon benieuwd naar de baby . En dat rusten zit er ook niet in, slaap niet lekker, zit niet lekker meer. Nouja klaag klaag hoop gewoon dat baby niet meer te lang op zich laat wachten Jeetje annalise wat een gedoe! Ook behoorlijk stressvol rondom zoiets belangrijks.
Women heel veel plezier!! Annelise wat een zooitje hebben ze ervan gemaakt zeg. Nu gewoon maar hopen dat je snel een goeie uitslag krijgt. Manna is de kleine al onderweg of is het nog lekker rustig. Emsy klinkt herkenbaar hoor dat mensen het tegen je zeggen maar nu ben ik 2 maanden moeder en ondanks je niet lekker slaapt en de rest van de klachten die je hebt op t einde hebben ze echt gelijk.. Straks ben je blij als je ff kan stofzuigen of ff de was kan doen want dan komt de kleine weer, alles draait om hem/haar en dit is geen geklaag hoor want ik geniet er enorm van en zit nog steeds op een grote roze wolk maar ze hebben wel gelijk met geniet nog van je rust haha
Lieverdje, ik heb het nu net iets minder, alleen nog gevoelige tepels. Maar het heeft wel een aantal weken pijn gedaan. Niet leuk, maar hopelijk gaat het snel weer over. Woman, heel veel ple vrijdag! Geniet er van!
In het begin ja tot je 12 wkn bent neemt dat af. Wacht maar tot je van die vieze parfum ruikt van iemand anders. Ik had klanten in de winkel, nou wist niet hoe snel ik boven de wc hing.
Nou dames. Ik ben een paar dagen afwezig geweest want 24-05-2016 is onze kleine meid hayley geboren. Maandagavond had ik 2.5 uur regelmatige weeen. Helaas stopten deze na de 2.5 uur. Nog even geklust samen want wie weet is het zo voorbij en kan het 6 weken niet. Een kwartier hierna braken mijn vliezen en kreeg ik meteen weeen. Helaas werd de pijn zo erg dat ik toch naar het ziekenhuis ben gegaan. Ontsluiting ging te langzaam dus hebben ze weeenversnellers gegeven. Na een bevalling van 21 uur mocht ik eindelijk gaan persen. Ik was zo moe en uitgeput dat ik tussen het persen in slaap viel. Na een uur persen was er geen vooruitgang en na een second opinieonderzoek bleek dat ze van de spanning alsnogen in mijn buik had gepoept. Dus met spoed een keizersnede gehad. Man wat ben ik door een hel gegaan. De laatste personeel waren zook pijnlijk zelfs met de ruggenprik. Helaas weet ik nog niet wanneer we naar huis mogen. Ze werd op 3 a 3.5 kg geschat maar ze woog maar 2480 gram. Dus helaas liggen we beide nog in het ziekenhuis
Vlindertje als eerste van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam! En jeetje wat een bevalling zeg! Ik hoop dat het snel heel goed gaat en dat jullie lekker naar huis mogen. Spannend zeg. Ik kan me voorstellen dat je helemaal uitgeput bent. Dikke knuffel xx
Vlindertje. Gefeliciteerd met jullie dochter Hayley. Gave naam trouwens. Maar jeetje wat een bevalling. Hopelijk knap je snel op en komt de kleine meid lekker aan. Laat je goed verwennen meid.
Annalise rot dat die uitslag zo lang duurt. ik zou er ook niet gerust op zijn. Het is niet niks natuurlijk. Lieverdje dat neemt straks weer af maar vervelend is het wel. Emsy denk wel dat de meeste gelijk hebben met de rust maar idd je nieuwsgierigheid word ook steeds groter. Als je niet meer lekker slaapt en zit dan is dat ook niet erg fijn natuurlijk. Kelly doet de kleine meid het goed? Met jou ook alles goed? goed hersteld?
Gefeliciteerd Vlindertje! Jammer van de moeilijke bevalling, maar jullie hebben nu wel een mooie dochter! Hopelijk knappen jij en de kleine meid snel op en kunnen jullie lekker samen naar huis.
Gefeliciteerd vlindertje! Hopelijk komen jullie snel een beetje bij van de heftige bevalling. Ze zal het vast waard zijn! 😊
Gefeliciteerd vlindertje, en wat ontzettend balen dat ook jij zo'n zware bevalling hebt gehad.. Maar geniet nu ondanks dat je nog in t ziekenhuis ligt wel van jullie dochter! En een erg leuke naam trouwens! Maris ja het gaat hier echt goed, en ben goed hersteld van de bevalling. Geef nog steeds borstvoeding en ook dat gaat heel goed, probeer nu wel langzaam af te bouwen. Maar dat is 1 voeding per week mindere omdat anders ik enorme stuwing krijg. En ik wacht op het moment dat Tess snachts door gaat slapen want om de 3/4 uur voeding geven breekt je snachts wel op. Trek jij het nog een beetje Maris ?