Jaaa! Spannend he!! Wellicht lukt een gewone echo ook wel bij 8 weken, maar als t ff kan voor de inwendige gaan zo pril in de zwangerschap! Die zijn zo veel duidelijker!! Heel spannend! Mijn uitgerekende datum is trouwens na de termijnecho toch weer een dag terug gezet: 29 november 2016.
Op weg naar de eerste! : Miesy 24 jaar Nienke87 29 jaar Woman1987 28 jaar Gizmo332 33 jaar Spannend03 24 jaar Zwanger! Marisje89 27 jaar, uitgerekende datum 20-06-2016 ❤ een jongetje! Hay Lin 25 jaar, uitgerekende datum 11-10-2016 ❤️ een meisje! Averna 28 jaar, uitgerekende datum 24-10-2016 ❤️ een meisje! Annalise 31 jaar, uitgerekende datum 29-11-2016 ❤️ Regenboog86 29 jaar, uitgerekende datum 06-12-2016 ❤️❤️ Lieverdje007 27 jaar, uitgerekende datum ... Geboren! Taylor1989, 22-3-2016 ❤ een dochter! Kelly84 25-3-2016 ❤ een dochter! Vlindertje9389 24-5-2016 ❤ een dochter! Emsy 27-5-2016 ❤ een zoon! Manna 25-5-2016 ❤ een dochter! Lievemandie 30-5-2016 ❤ een zoon!
Annalise heb um aangepast voor je. Lieverdje de definitieve uitgerekende datum hoor je idd bij de termijn echo. Daarvoor is het gokken vanaf de eerste dag van menstruatie. Spannend de eerste echo. Ik heb de mijne ook inwendig gehad. Eerst uitwendig maar daar zagen ze niet veel op derna inwendig. Snap dat je het niet helemaal kan geloven.
Spannend hoor Lieverdje, de eerste echo! Bij mij hebben ze het eerst uitwendig gedaan, ging redelijk. Toen ze vroegen of ik zelf ook een inwendige echo wilde, heb ik dat wel gedaan. En inderdaad: veel duidelijker! Annalise, fijn dat je een goede uitslag van de combinatietest hebt gekregen. Ik ben benieuwd of het nou een jongetje of meisje is! Wij dachten ook allebei wat anders en ik had het al die tijd goed. Ze zeggen dat veel moeders het aanvoelen. Ben benieuwd of jij ook gelijk had. Ik zie trouwens dat mijn gegevens al een hele tijd niet zijn aangepast op het lijstje.. ik ben inmiddels al een tijdje 29 jaar en de uitgerekende datum was naar 22-10 gezet.
Op weg naar de eerste! : Miesy 24 jaar Nienke87 29 jaar Woman1987 28 jaar Gizmo332 33 jaar Spannend03 24 jaar Zwanger! Marisje89 27 jaar, uitgerekende datum 20-06-2016 ❤ een jongetje! Hay Lin 25 jaar, uitgerekende datum 11-10-2016 ❤️ een meisje! Averna 29 jaar, uitgerekende datum 22-10-2016 ❤️ een meisje! Annalise 31 jaar, uitgerekende datum 29-11-2016 ❤️ Regenboog86 29 jaar, uitgerekende datum 06-12-2016 ❤️❤️ Lieverdje007 27 jaar, uitgerekende datum ... Geboren! Taylor1989, 22-3-2016 ❤ een dochter! Kelly84 25-3-2016 ❤ een dochter! Vlindertje9389 24-5-2016 ❤ een dochter! Emsy 27-5-2016 ❤ een zoon! Manna 25-5-2016 ❤ een dochter! Lievemandie 30-5-2016 ❤ een zoon!
Gister voor de tweede echo geweest, folikkel was toen 12mm, dus netjes 4mm gegroeid in 2 dagen tijd. Vandaag weer terug geweest, was die maar 12.5mm Dat was ff balen! Eigenlijk wilde ze me morgen weer laten komen, maar dan kan ik echt niet ivm de vrijgezellendag. Nu mag ik zondag weer. Wel raadde ze me aan om ovu testen te gebruiken komende dagen, en dan niet die van de kruidvat, want die schenen niet goed te zijn zei ze.. Dus dan maar voor 1x de dure van de clearblue kopen.. Naja tis voor een goed doel laten we maar zeggen! Wat wel apart is, is dat mn bms vandaag wat dunner was dan gister.. Paar mm dunner geworden. Vorige maand op dag 12 was die 13mm dik, nu maar 6,4.. Maargoed, toen was mn eitje ook al gesprongen, nu nog niet.. Hopelijk zorgt dat voor het verschil. Dus, zondag weer terug komen en dan misschien maandag de samenlevingstest, afhankelijk natuurlijk van wat er zondag uit komt.. Blijft nog spannend dus allemaal!
Succes Nienke, valt niet mee zo denk ik al die metingen en testen! Hopelijk heb je net als mij (nooit verwacht toch gebeurd) snel een positieve test! Knuffel
Nienke wat spannend. Nu hopen dat ie goed groeit het eitje en je bmmslijm dikker word als die gesprongen is. En idd de clearblue is voor een goed doel. Ik heb toen mijn ovulatie testen bij zwanger en kids gekocht. Zijn dipsticks en je kan er meerdere tegelijk gebruiken. Ik heb er toendertijd maar 4 gebruikt van een stapeltje. Misschien ook een idee voor jou nienke.
Dank jullie wel!! Vandaag weer geweest. Gistermiddag was Ovu test positief. Vanmorgen zat eitje tussen de 16 en 17mm. Gaat de goede kant op! Had vrijdag en vandaag flinke steken rondom eierstok. Morgenvroeg nog een afspraak staan en dan ook de samenlevingstest. Bms was vandaag al weer gegroeid richting de 10mm.
Spannend hoor Nienke! Ga voor je duimen.. En Maris hij heeft nog geen zin om zich te laten zien? Lieverdje hoe voel jij je? De klachtjes al een beetje begonnen? Hier gaat het allemaal goed.. De kleine dame is aanstaande vrijdag alweer 12 weken oud en het vliegt voorbij! Ze slaap nu sinds een week eigenlijk echt goed 6 uurtjes door en dat is toch wel echt even lekker! Borstvoeding zijn we nu aan het afbouwen omdat ik toch ook wel wat meer vrijheid wil. Dus we zitten nu op ongeveer 4 flesvoedingen per dag en wisselend dan de borst. Toch ook een dingetje om mee te stoppen hoor, is niet ff zo van zo en nu klaar. Hoe is het met de rest van de ukkies en moeders?
Nienke dat klinkt heel mooi. Hopelijk is de test ook goed. Succes in iedergeval. Kelly jeetje wat gaat dat hard zeg. Fijn dat ze doorslaapt heb je denk ik ook wat meer rust snachts of niet? De kleine hier maakt nog niet echt haast om te komen. Vrijdag en afgelopen nacht wel voorweeen gehad maar niks doorgezet. Mocht ie volgende week er nog niet zijn dan gaan ze inleiden omdat ik last heb van zwangerschapsjeuk sinds een tijdje en mijn huid steeds openbarst soort van blaren doordat smeren even verlicht maar derna weer jeukt en je automatisch krabt. Dachten eerst zwangerschapscholestase. We wachten af van mij mag die komen.
Hoi allemaal. Ik ben op deze pagina aan het zoeken geweest naar een forum waar ik me bij aan zou kunnen sluiten. Hopelijk is dit hem. Mijn man en ik hebben begin dit jaar besloten voor ons eerste kindje te willen gaan en gestopt met de nuvaring. Gelukkig direct een hele stabile cyclus van 28 dagen, altijd op vrijdag wordt ik ongesteld. Maar nu is dit niet het geval. Wel op vrijdag een heel klein beetje heel donker bloed, maar verder tot op heden niets. Wel klachten die ik normaal bij de ongesteldheid ook ervaar als buik, rug, hoofdpijn en vermoeidheid. En sinds een week of 2 gevoeligere borsten, wat nieuw is voor me. Eerste test was vanmorgen was negatief. Iemand dit herkend? Ik hoop natuurlijk dat het raak is, maar heb zelf sterk het gevoel dat het niet zo is... Iemand tips? Help!
Welkom Imikke! Spannend hoor, op weg naar een eerste kindje! Ik had zelf ook wel een beetje bloedverlies voordat ik positief testte, maar juist heel licht roze. Als je afgelopen vrijdag al ongesteld had moeten worden, zou ik verwachten dat een test vandaag wel positief zou zijn. Maar je weet natuurlijk maar nooit, misschien overmorgen nog een keer testen? Hier alles goed met Ukkie. Ze is echt heel erg actief, voel haar elke dag wel bewegen. Mijn man heeft haar ook al twee keer gevoeld, en vrijdagavond kon ik er niet van slapen. Best wel lastig op dat moment, maar zo'n mooi gevoel!
Met mij gaat het wel goed hoor! Slaap alleen heel slecht en voel me net Kim Holland qua borsten haha.. Met vlagen misselijk en alles wat ik lekker vond smaakt niet meer als voorheen! Maar ik mag niet klagen Fijn dat bij jullie alles goed gaat Kelly! Lijkt me zo vreemd ineens niet meer met zijn tweeën te zijn. Maar ze zeggen dat je je meteen moeder voelt.. Welkom Immike! Ik was ook eens 6 dagen over tijd en geen positieve testen en brak later menstruatie toch door. Ik heb na anderhalf jaar geleerd dat een positieve test op je NOD de enige zekerheid is
Lieverdje fijn dat het goed gaat met je. Wanneer had je ook alweer je eerste echo? Averna heerlijk gevoel als je ze voelt. Bij mij was die s avonds ook altijd heel actief. Maar genoot er ook zo van. Imikke welkom. Kan dat je een keer een latere menstruatie heb. Zal over paar dagen weer testen en anders gewoon even afwachten.
Marisje, spannend meid! Hoop voor je dat je kleintje snel komt.. Succes nog even! Vanmorgen weer naar ziekenhuis geweest. Gister bleek de gyn toen wij weg waren ook al gekeken te hebben of er levende zaadcellen in mijn slijm te vinden waren. Hij heeft toen niets kunnen vinden. (gemeenschap was nog geen 12u daarvoor geweest) Bij de samenlevingstest kijken ze of de zaadcellen in mijn cervixslijm kunnen overleven. Gister was er dus niets te zien in mijn slijm. Maargoed, omdat we dit niet wisten, gisteravond weer gemeenschap gehad. Vanmorgen zagen we op de echo dat ik de eisprong gisteravond of vannacht heb gehad. Aangezien ik gister tot begin van de avond nog wat lichte steken heb gehad, verwacht ik dat die ergens in de nacht gesprongen is. Vanmorgen heeft de fertiliteitsarts ook nog wat slijm weggenomen. Na heel lang zoeken vond ze 1 zaadcel, maar die was al dood.. Toen meteen ook even de resultaten erbij gezocht van het zaadonderzoek van mn vriend en dat was godzijdank prima! Veel zaadcellen en goed beweeglijk. Daar lag het dus niet aan. (aantallen weet ik niet) De pH van mn cervixslijm was niet goed. Ik zat op 3, wat echt veel te zuur is Aangezien het zaad nog geen 12u overleeft in mn slijm, verwachten ze nu dat dat de oorzaak is waarom het niet wil lukken. 4 juli moeten we weer naar de gyn. Daar gaan we alle resultaten bespreken. De fertiliteitsarts verwacht dat we IUI behandelingen gaan krijgen. Hier hebben we nu ook een foldertje van mee gekregen.
Nienke dat is idd rot dat het niet overleefd maar als dat de oorzaak is dan kan je in iedergeval IUI doen. Ik heb ook ooit zn test gehad met mijn ex maar wij zaten toen op het verkeerde moment. Ik hoop dat dit voor jullie door oorzaak is en dat jullie verder kunnen.
Hoi, bedankt voor de reacties. Voor mij is het allemaal de eerste keer dat je dit soort dingen ervaart. Fijn om daar zo snel reactie op te hebben van jullie. Gisteren had ik een drupje in m'n inlegkruisje zitten. Verder tot op heden wéér niets. Raar... Zou ik er dan toch van uit kunnen gaan dat ik toch ongesteld ben? Nogmaal gesproken komt het direct goed op gang. Ik zie trouwens dat jullie in verschillende stadia van zwanger worden/ zwanger zijn zitten, spannend!
Imikke misschien morgen even een test doen als je het voor jezelf zeker wilt weten. Maar je menstruatie kan echt een keer later komen doordat je eisprong later is geweest. Sinds wanneer ben je gestopt met de nuvaring?