Lastig is dat he? Je wil niet weten wat ik heb gevoeld allemaal afgelopen week.... Blijkbaar was dat om mijn eisprong, moeilijk om dan rustig te blijven...
Ja ik weet het dat had ik die vrijdag ook daarom wacht ik nu ook tot vrijdag. Die misselijkheid was duidelijk even aanwezig maar dat kan ook van de overgang van dienst zijn. Wel af en toe dat ik mijn tepels voel maar meer ook niet. Ben er tot nu toe vrij nuchter onder geen positieve test dan is er niks. Ik zie het deze week wel
Precies, dat is het ook. Ik ga pas over twee weken testen. Eerder heeft toch geen zin. Je leest ook vaak dagen voor nod, wel lucht streepje en dan gaat het alsnog mis...
Balen Manna! Moet je weer "opnieuw" beginnen met aftellen. Tuurlijk na ongi zoiezo maar dit is wel even een tegenvaller! Ik had vorige ronde ook een tuurstreepje voor nod, helaas toch ongesteld geworden!
Ja het is altijd balen als je opnieuw moet tellen of ongesteld wordt... Maarja ronde 1 zou ook wel heel snel zijn natuurlijk
Nu kan het zijn dat als je zwanger bent de ovutest hierop kan reageren. Is dit dat met een duidelijk of lichte streep? En kan dit al voor je nod?
Dat verschilt vlindertje, maar het kan zeker! Ik heb altijd een lichte streep op de ovulatietesten... Wanneer dat gebeurt verschilt per persoon net als met de zwangerschapstesten
Ik wil het ook niet als betrouwbaar gebruiken. Maar voor mijn ovulatie was deze compleet wit en sinds ik mij ei heb gehad blijft er een licht streepje staan. Ik ga er niet op hopen. Heb me er bijna bij neergelegd datik zal moeten wachten tot nod
Vlindertje. Lichte streepjes kunnen altijd op een ovulatie test staan. Zeggen echt vlak voor NOD of op je NOD een knaller kan het een zwangerschap zijn. Maar of dat dat waar is weet ik niet. Hier is het een keer hartstikke misselijk. Bah word er naar van. Wil ook nog niet testen als m'n ei pas op 24 juli is geweest. Aangezien ik al 2 negatieve testen heb gehad. Geduld geduld geduld alleen dat heb ik niet. Gelukkig geen testen in huis dus kan niet te vroeg testen
Ik wacht het wel gewoon af. Ga ook geen testen meer doen. Ben wel flink moe af en toe misselijk niet meer zo veel honger als vorige week haha. Af en toe jeukende tepels. Maar goed kan natuurlijk ook van het ontpillen zijn. Nog een week wachten...
Ben trouwens nog steeds bezig met tempen. Dag voor mijn ovulatie was mijn temperatuur 36,9 toen schoot hij de dag erna naar 37,9 en nu blijft het schommelen rond de 37,2 37,3. Had gelezen dat dit aan zou kunnen tonen op een zwangerschap. Oeioei ik maak me steeds hoopvoller hier.. wil eigenlijk niet zoveel op zoeken maar ja..
Spannend he dames, je gaat ineens van alles voelen en zien. Maar het kan natuurlijk maar zo ook wel wat zijn...
Heel spannend. Ja ik ga er maar vanuit dat ik voel wat ik wil voelen maar inderdaad wie weet is het wel echt zo. Hoop dat iedereen snel goed nieuws heeft
sorry voor degene die aan hun lunch zitten aar een raag. Hebben jullie ook last van klonterige witte afscheiding? Zit nu een week na mijn ei en heb sinds 2 dagen (viel gisteren pas op) flink veel witte klonterige afscheiding. Verder geen jeuk of branderig gevoel en stinkt ook niet echt.. sorry,, wat klinkt het toch weer smakelijk.
Denk dat de meeste dat wel hebben vlindertje tenminste ik heb na mn ei (al weet ik mn ei niet precies maar laatste week ook meer afscheiding dan normaal)