Oh bah! Dan zou ik ook onzeker worden hoor. Ik denk dat je pas rond 12 weken 'de magische grens' minder onzeker gaat worden helaas. Je baby moet gewoon lekker blijven zitten waar het zit, veilig en wel in je buik!
Miesy : Dat had mijn schoonzus ook.. Die raakte ook al half in paniek.. Nou mijn neefje was 13 Juni al een half jaar !! Lijkt mij ook eng meid.. 😳
Vervelend hoor Miesy! Ik heb dat zelf gelukkig helemaal niet gehad, maar ik maakte me weer zorgen om andere dingen. Hoort er een beetje bij in het begin denk ik. Gewoon positief blijven denken, komt vast helemaal goed. Bij mij was het moment dat ik me echt minder zorgen ging maken pas toen ik de kleine voelde bewegen. En zelfs daarna, als het dan eens een dagje rustig was, kwamen de zorgen weer. Nu wordt ze trouwens steeds actiever, ik voel haar echt vaak bewegen en zie soms mijn buik al een beetje bewegen.
@Woman, ja, dat is het ook. Ik voel me redelijk. We zijn net verhuisd, maar ons nieuwe huis is ook nog niet af. Dus ik ben ontzettend moe! Gisteren de sleutel van het oude appartement ingeleverd, dus hopelijk de komende weken iets meer rust! Heb ook al weken af en toe last van mijn bekken. Gelukkig de ene dag wel en de andere dag totaal niet, maar de vk vond toch dat ik beter wat vaker rust kon pakken zodat het niet erger wordt. Verder mag ik niet klagen! Zeker omdat ons meisje het prima doet! Heb afgelopen dinsdag met de vk de uitslagen van de 20weken echo nog doorgenomen en ze groeide echt precies volgens de gemiddelde lijn.
@Miesy dat hoort erbij, dat betekent dat een vaatje in je baarmoeder is gesprongen. Ben je onzeker, zou ik bellen om een vervroegde echo te doen om je zo gerust te stellen. Luke alweer een maandje oud :/ , gaat snel. In augustus gaan we de Chinese traditie vieren dat die 3 maanden oud is, normaal hoort dat bij één maand, maar omdat mijn moeder met spoed naar Hong Kong is vertrokken hebben we dat uitgesteld.
Averna : Ah fijn dat het goed gaat met jullie meisje,nu mama nog wat vaker haar rust pakken 😊! Ik heb steeds hoofdpijn door de spuiten.. Maar goed tot 7 Juli even wachten..eindelijk dan weer een echo....😆
Dames..ben bang dat ik weer overstimulatie heb.. heb weer een beetje druk in mijn zij.. Nu alleen rechts maja.. Weet de effecten ook niet vd menopur en puregon..
Dank jullie wel voor jullie geruststellende woorden! Ik vind t gwn spannend haha En lievemandie ik heb donderdag al echo gehad. Ik had gebeld dat ik positief had getest en moest die donderdag komen. Ik zeo das tg veel te vroeg dan zie je toch nog niks? En ik had gelijk haha zag idd nog niks. Mja was n vrouwtje vd algemene afsprakenbalie waar je al je afspraken moet maken dus ja wat weet zij ervan haha. Nu dus 19e terug komen. Kan niet snel genoeg gaan Als het goed is ben ik dan 7 weken @woman oh nee hoop t niet voor je! Ik herken dat niet echt met puregon. Wanneer heb je je echo om je cyclus te volgen?
Woman hoe gaat het nu? @ hier Ik heb het gisteren mijn ouders verteld. Dit ivm dat mijn vriend aan het varen is en mocht het toch mis gaan dat ik dan steun heb. Ook kan mijn moeder dan mee naar de eerste echo. Ik wou een taart doen en in de doos wat schrijven, maar natuurlijk was de ah niet meer open.. want het was zondag. haha Dus bij domino's allemaal lekkere taartjes enzo gehaald en in grote doos gedaan. Heb ik aan de binnenkant van de doos geschreven: 'Eet maar lekker alles op... want ik ... kan natuurlijk niet de enige zijn met een buikje straks'. En tussen de regels een test geplakt. Mn ouders hadden t niet door dat het een zwangerschapstest was haha, ze moesten gewoon lachen om dat buikje en duurde even voordat ze het door hadden haha
Wat leuk miesy!! En fijn om het met je ouders te kunnen delen Dat het onwerkelijk voelt heb ik nu nog na 11 weken haha Benieuwd wanneer je eerste echo is!
Miesy : Ja ik had gewoon buikgriep.. nu weer beter en geen druk in mijn zij. Morgen extra patroon voor de puregonpen en naalden ophalen bij de kliniek.. We hebben Vrijdag en Zondagmiddag nog geklust omdat ik nu vochtvrij ben en bezig met spuiten van hormonen dus je weet het nooit..😅 Maar gaaf idee hoe je het je ouders hebben verteld.. Wat was hun reactie nadat het was doorgedrongen? 🙄
@woman spannend zeg! Duim echt heel hard voor je Mn moeder zei 'ben je...?' Met grote ogen haha en ze moest huilen. Mn vader is nooit zo vd emoties, maar merkte dat hij het heel leuk vond. Stond op en klapte paar x snel in zn handen en knuffel haha
Miesy wat leuk en wat mooi de reactie van je vader! Hier gaat alles goed, we lijken de onrust een beetje door te zijn. We zijn stapelverliefd op onze kleine meid. Ze groeit als kool, morgen alweer 6 weken. Ik zie dat ik de topic een jaar geleden ben gestart, moet je zien wat er allemaal al is gebeurd in een jaar tijd!
Miesy : Ah leuk de reactie van je ouders.. Mijn moeder zal ook wel emo worden denk ik.. haha. Voel me nu goed. Bijna echo!! Manna : Tnx meid. We gaan duimen!!
@Miesy: Leuk om het je ouders op die manier te vertellen! Zo had ik het aan mijn dans- en yogagroepen verteld. @Woman1987: duimen voor een goede ronde! Zelf heb ik voor volgende week vrijdag een afspraak gemaakt om langs te gaan bij een kennis. Zij is illustrator en gaat voor ons een geboortekaartje ontwerpen. Heb er echt zin in! De kleine meid is nog altijd lekker actief. Had mijn man gisteren een filmpje gestuurd waarin je duidelijk mijn buik zag bewegen. Was zo grappig!