Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou eig maandag echo hebben gehad. Had vandaag gebeld, omdat de afgelopen dagen mn bloedingen meer zijn geworden. Verloskundige snapte mijn onzekerheid goed en mocht vandaag komen. Het was allemaal goed! Het hartje klopt! en wurmpie is 6,5 mm groot <3
    Bloedingen horen er waarschijnlijk bij en die pijn in mn buik ook

2. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Wat fijn, Miesy, dat je al langs mocht komen en alles in orde is! Vervelend van het bloedverlies en de krampen, maar dat hoeft dus helemaal niets te betekenen.

Fijn weekend allemaal. Nog leuke plannen?

3. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Gelukkig is alles goed miesy! Goed dat je gebeld hebt.

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Oh ik wil graag het huis goed schoonmaken en beetje verandering in de decoratie..
    Nee ik moet 3 dagen echt rustig doen...

5. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Is voor een goed doel Woman! ;) Ik ken het gevoel wel. Wij zijn ook nog net verhuisd, hebben het huis nog niet helemaal klaar, mijn man werkt soms méér dan 40 uur per week en dan krijg je van de vk te horen dat je wat vaker een uurtje moet gaan rusten. Ik kan dat dus echt niet goed (hoewel mijn lichaam me steeds meer dwingt het wel te doen).

Vandaag weer leuke cadeautjes gekregen voor ons meisje. En ik heb al vast wat kleertjes in de kast gelegd. Zo leuk om alles uit de verhuisdozen te halen! :)

6. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Wat super fijn Miesy!! Moest nog aan je denken vandaag en lees nu je berichtje van gisteravond!
    Hopelijk kan je nu iets meer genieten :)

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel vooor jullie lieve reacties :)
    @lieverdje wat lief, ja kan nu wel meer genieten ja!
    ik word ook steeds meer misselijk haha das weer een beetje jammer, maar wel een goed teken

8. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Averna : Haha ben niet de enigste dus! &#128512;
    Maar het gaat goed...
    ik hoop zo dat dit onze ronde is!!!

9. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    woman dat hoop ik ook voor je!!! ik gun het je zo
    klinkt zo gunstig, ik duim zo hard!

10. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Woman ik duim voor je!!

Miesy wat fijn dat alles goed is.. Geniet ervan, al voel je je meestal de eerste paar weken het beroerdst!

Hier gaat alles z'n gangetje, kleine dame wordt alweer erg groot en is volgende week alweer 4 maanden oud! Bizar.
    Gelukkig achter mijn verlof nog vakantie geplakt dus ik heb nu nog vakantie tot half augustus en dat is toch wel heerlijk!
    Hoef je ook je kindje als ze zo klein zijn nog niet weg te brengen naar opa of oma of de opvang!

Ik lees af en toe is even bij hoor maar heb het verder ook lekker druk met de kleine en ons gezinnetje..

11. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    Kelly: wat fijn dat het zo goed gaat! Lekker genieten!

Woman: ik duim ook heel hard voor je! Spannend!

Miesy: ben ook zo blij voor je dat alles goed is!

Wij hebben morgen de 20 wkn echo, tijd gaat hard! toch wel weer spannend na alles wat er gebeurd is..

12. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miesy,Regenboog,Kelly : ah lief tnx meiden.
    hoe gaat het verder miesy?

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel kelly en regenboog!

Kelly jeetje wat gaat dat hard zeg alweer 4 maanden! Lekker dat je zo lang nog vrij hebt!

@regenboog spannend morgen! Duim voor je dat alles goed is

@woman hier gaat het wel.. begin elke dag meer misselijk te worden en over te geven door geuren die ik niet verdraag haha. Goed teken. Kramprn heb ik nog veel. Bloedverlies ook nog, maar wordt minder nu. Kan niet wachten tot mn vriend weer thuis is haha. Mn hondje is er ook weer en het is flink aanpoten want ik ben zooo moe. Kan heel de dag wel slapen haha

14. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    En vrijdag komt moeders voor moeders langs :) durfde me eindelijk op te geven, haha. Was eerst zo bang dat het mis ging, kan nog steeds natuurlijk, maar dat sterke gevoel heb ik nu niet. Dus dacht wordt eens tijd haha

15. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Miesy: Ja dat is idd een goed teken ! Niet leuk maar het hoort erbij zeggen ze..
    Hoelang duurt het nog voordat je vriend komt?
    Ik ben ook moe..terwijl ik wel genoeg slaap. Kan het door de urogestan komen? Ben daar ook wel klaar mee maja dat duurt nog even!! &#128563;
    Ik moet zeggen dat ik er niet teveel over nadenk..maar ben blij dat ik nog geen bloedverlies heb...
    Wel soms hele lichte krampjes...

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Duuet nog twee weken voordat ie thuis komt.. veel te lang haha
    morgen mag ik even naar hem toe voor paar uurtjes heb er zo veel zin in om hem even te zien

En dior utrogestan ik heb geen idee eigenlijk.. heb ik nooit gehad
    zou kunnen denk ik plus de warmte enzo

17. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ben hier heeeeeel lang niet geweest maar af en toe nog wel gespiekt. Maar wil je toch even feliciteren miesy, wat geweldig om te zien dat je nu een kleintje in je buik hebt :)

18. Kelly84

Kelly84 Fanatiek lid

16 jul 2015
    1.217
    352
    83
    Vrouw
    Regenboog succes vandaag 20 weken echo is zo ie zo spannend maar voor jullie nu extra, hoop dat alles goed zit!

Ik heb echt stiekem toch het voordeel gehad dat ik 4 weken te vroeg ben bevallen waardoor ik de volle 16 weken verlof samen heb gehad en dan nog is extra vakantie er achteraan waardoor onze dochter pas naar de opvang en opa en oma gaat als ze bijna 5 maanden is..
    Toch anders als je een kleintje van net 3 maanden weg moet brengen..

Woman spannende tijden zo hoor.. Het is je ook echt gegund!!

Hoe is het met de andere dames die bevallen zijn?
    Maris al hersteld van je bevalling ?

19. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaah woozl super lief dank je wel :D
    hoe gaat het met jou?

20. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Weer even tijd om te reageren.. Heb niet alles terug gelezen..

Miesy wat fijn dat het meevielt en vervelend van de bloedingen en krampen maar denk dat het iets gerust stelt als je kleintje het goed doet. Wat fijn dat je je vriend weer even kan zien.

Woman spannende tijd voor jou. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Ik ga duimen voor jou.

Regenboog hoe is je 20 weken echo gegaan?

Kelly jeetje alweer 4 maanden. Gaat hard zeg. Hier is Devin ook alweer 1 maand oud. Wel lekker dat je zo lang vrij heb zeg. De kleine gaat met 3 maanden naar de oma's. Heb geen opvang.

Ben redelijk hersteld van de bevalling. Maar had wel een grote impact.. lichamelijk gaat het herstel snel. Voel me goed en zodra mn lichaam stop roep dan neem ik rust.

Deel Deze Pagina