@daantjuh welkom! Hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie @woozl fijn dat alles goed gaat! @woman hoe was je weekendje adam? Volgens nij wel heerlijk met bubbelbad enzo! Hoe is het nog gegaan met de utro? Wanneer kan jij eig testen? @averna ooh wat leuk zeg!! Sowieso de kinderkamer en alles en ook je babyshowerr super leuk!! En leuk van je man dat hij er zo bij betrokken was! @hier vandaag weer echo gehad. Heb het hartje gehord en wauw wat bijzonder om te horen is dat. En was goed gegroeid. Nu 1.3 cm.
Hee meiden.. Ja was super. Heerlijk genoten..ook na de musical van Anne Frank geweest..erg indrukwekkend! 29e mag ik testen...
Jaa..krijg toch wel wat meer last spanning nu.. Pff,hoop ook dat ik jullie goed nieuws kan melden Miesy!
Averna wat lief en fijn dat je genoten hebt! Marisje hier alles goed, het gaat met mijn bekken klachten steeds beter. Hoe is het met jou? Ik heb het idee dat ze nu wel aan de warmte gewend is. Heb elke keer ook alleen naar rompers aan meer niet... Miesy wat bijzonder is dat he. Kan je al meer genieten? Woman ik duim heel hard voor je, spannend weer!
Manna vervelend van je bekkenklachten. Gelukkig dat het iets beter gaat. Woman word spannend nu.. Hier gaat het goed ik herstel wonder boven wonder heel snel en goed.. Ben alweer bezig om het hardlopen op te pakken. pas alweer m'n paardrijbroeken en hopelijk heb ik binnenkort de moed om op het paard te stappen. Vind nog een eng idee vanwege de knip die ik heb gehad. Al heb ik daar totaal geen last van.
@manna zeker bijzonder. Ja kan al wel meer genieten en mn vriend had ook pas door geloof ik na de laatste echo dat ie papa wordt haha. Mn bloedverlies is ook over al een pawr dagen. Was uit t niets over. Gelukkig dat t al wat beter gaat met je bekken @marisje fijn dat je zo snel opknapt! Hopelijk durf je snel weer op je paard! @woman ik duim zooooo hard voor je!
Miesy bij mijn vriend moest het ook even doordringen en bij de echo kwam het besef.. Helaas is het niet mijn paard maar van iemand anders vandaar dat ik moed ervoor moet hebben. Was het die van mezelf geweest dan had ik er denk ik al opgezeten
Jaa denk ook idd omdat hij ook het hartje heeft gehoord op die video dat het echter is. Vind soms ook nog moeilijk om t te geloven hoor haha Ooh zo met het paard. Ja snap ik wel hoor dat je er moed voor moet hebben voor iemand anders zn paard. Maar gaat denk ik helemaal goed komen!
Miesy bijzonder he om dat procesbij die mannen te zien? Vond het echt prachtigte zien hoe dat gaat bij mijn man. Marisje wow ik ben gestopt met rijden (alhoewel het blijft kriebelen) maar eropgaan is helaas nog een ver van mijn bed show. Snap dat je het spannend vind, kan je niet afspreken dat je eerst alleen en rondje uitstapt en desnoods een paar rondjes draaft, ligt de lat wat minder hoog voor jezelf...
Manna dat zou ik echt niet kunnen maar soms is het niet anders. Uitstappen is het plan maar het is meer het gevoel van de knip je zit toch anders. Vond het stoppen met 16/17 weken al erg. Vanavond moet ik na de vk voor de laatste keer. Vorige week nacontrole in het ziekenhuis gehad en dat was goed. Morgen gaat de kleine boef logeren bij mijn moeder een heel weekend. Maar omdat hij nog zo klein is ga ik ook lekker een weekend mee. Wat zou dat fijn zijn een heel weekend even hulp bij sommige dingen. En zelf verwend worden door m'n moeder.
Maris pas doen als je er echt klaar voor bent. Ik stap volgende week vrijdag er voor t eerst weer op.. Ga ik met vriendinnen een strandrit maken. Ook pas sinds 3 weken aan het hardlopen.. Ze zeggen niet voor niks 9 maanden op en 9 maanden af.. Nog 2,5 week en dan moet ik weer aan t werk.. Toch een klein voordeeltje van te vroeg bevallen.. 16 weken met m'n ukkie thuis gezeten + nog 4 weken vakantie.. Gelukkig had de kleine hier totaal geen last van de warmte.. Na 3 maanden worden wij nu al weken verwend met tot minimaal 9 uur uitslapen.. Woman bijna! Ik duim nog hoor!
Ooh leuk een strandrit.. Hardlopen ben ik al aan het opbouwen dat voelt goed. Ze zeggen het 9 maanden op 9 maanden af. Op paard stappen doe ik pas als ik het durf. Ik hoef pas over 7 weken te werken. Maar als ik de verhalen van collega's hoor ben ik blij dat ik niet aan het werk ben. Fijn die summerdeals bij Kruidvat topdrukte bij het DC. Maar jij heb idd een heerlijke lange tijd met je meisje gehad.
Ja precies doen wanneer je het aandurft.. Oh heerlijk zeg nog 7 weken vrij! En geniet ervan het vliegt voorbij.. Ja als ik aan het werk ga is Tess bijna 5 maanden dus heerlijk lang thuis geweest en is ze ook niet meer zo mini om achter te laten.. Ze zeggen dat het lekker is om Weer te werken dus ben benieuwd!! Nog heeeeeeel eventjes niet aan denken..
Als ik ga werken is Devin 3 maanden. Ben benieuwd hoe je het vind om weer aan het werk te gaan. Woman hoe gaat het nu?
Hey hey, Ik zou graag mee babbelen in dit groepje. Ben 24 jaar en 25juni mijn laatste pil genomen. Ben nu aan't wachten op menstruatie, bij een "normale" cyclus zou dit gisteren moeten geweest zijn. Hoe lang heeft het bij jullie geduurt voor jullie eerst echte menstruatie is gekomen en welke symptomen hebben jullie voor een aankomende menstruatie.
Hoi liezlse, Ik was vorig jaar op 26 juni gestopt met de pil en ook na 4 weken niet ongesteld en na 5 weken nog niet uiteindelijk de 6de week had ik een positieve zwangerschapstest in m'n handen. Dus nooit "natuurlijk" ongesteld geweest. Dit is wel een uitzondering, maar het kan weken soms maanden duren voordat je ongesteldheid weer gaat zoals het hoort maar bij de andere is het in 1x weer normaal. Staat zoveel over op internet: Menstruatiecyclus na pilgebruik - mamaplein Ik hoop voor je dat het snel op gang komt of dat je een positieve test hebt natuurlijk!! Maris ik heb eerlijk gezegd nog niet veel Zin om te werken, dat thuis zijn bevalt me super haha.. Maar zodra het zo ver is zal ik het hier laten weten of het me mee valt of niet.