We zijn zo blij..😁😄😄😄😄!! 18 Augustus hebben we de 1e echo bij de kliniek.
Spannend woman! Hadden jullie ook al zo snel grotere borsten? Ik heb nu al 2 cupmaten groter en heb al grote borsten van mezelf :O
Wacht maar tot je borstvoeding gaat geven miesy. Ga over vier weken trouwen, kan echt niet stoppen met borstvoedin tot die tijd. Gaat m'n ruimen d weer terug naar een kleine b 😂 (Past m'n jurk niet meer)
Regenboog : Ja gaaf he. We kunnen het nog niet geloven. Hoop dat alles goed blijft gaan.. en de 18e een mooie echo hebben.. Hoe gaat het met jou?
Wat gaaf zeg, echt super goed nieuws woman. Gefeliciteerd!! Bij mij duurde het 6 weken voordat ik na het stoppen met de pil ongesteld werd.... En als ik niet beter wist had ik gedacht dat ik zwanger was. Heb na het stoppen met de pil meer last gehad van symptomen dan de eerste weken van de zwangerschap. Mijn borsten waren bijna niet gegroeid (gelukkig). Nu met borstvoeding soms meer wanneer ze vol zijn haha
Even teveel om alles te lezen maar woman Whoehoeee gefeliciteerd!!! Fantastisch nieuws, wat een spannende tijd waar je nu in zit! Hopelijk heb je een prachtig kloppend hartje straks.
Hoe gaat het nu Woman? Voel je je goed? Ik ben de afgelopen dagen echt super moe en heb veel last van druk op mijn ribben, longen en maag. Niet leuk, ik kan maar weinig eten, heb last van maagzuur, krijg soms weinig lucht en heb constant pijn. Maar ik begin wel steeds meer te beseffen dat ik mijn meisje over minder dan 3 maanden al in mijn armen kan houden! Maar over 2 weken eerst maar weer eens naar haar kijken. Eindelijk! De vorige echo was in mei..
Averna : Ja gaat goed. Had het uitgeteld maar ben als ik het goed heb Vrijdag 6 weken Zwanger.. Ah dat lijkt me idd heel rot.. Dat je niks kan eten en dan ook nog last van maagzuur bah..Sterkte meis. En idd..denk maar zo..nog 3 maand en dan is je meisje er!!
Averna wat gaat het bij ook snel zeg! Fijn dat je binnenkort weer een echo krijgt. Vervelend al die kwaaltjes, kan je echt opbreken. Zwanger zijn is geweldig maar die kwaaltjes mogen wel achterwege blijven!
Ooh spannend hoor Woman, die 1e weken vond ik echt voorbij kruipen! Ja Manna inderdaad. En dan voel ik me schuldig omdat ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die moeilijk of zelfs helemaal niet zwanger kunnen worden, en vrouwen die zouden willen dat hun kindje wat langer had mogen blijven zitten. Maar ja, feit blijft dat ik veel pijn heb, maar verder wel heel blij ben dat er een kindje in mijn buik groeit.