Averna, duidelijk Dames, even een vraagje. Sinds zaterdagavond menstruatie achtige krampen in mn onderbuik, echt gevoel alsof ik ongi moet worden. Sinds gisterenavind wat misselijk, chocola die echt ronduit vies is. Nu verwacht ik eerder dat het ergens anders vandaan zou komen, dan van een zwangerschap, aangezien ik pas op dag 29 van mn cyclus zit. Zou misselijk en krampen alleen ook op een blaasontsteking bijv kunnen duiden? Heb verder namelijk nergens last van.
Ik zou het niet weten Nanoe.. ik heb voordat ik zwanger werd vaker een blaasontsteking gehad, daar kreeg ik in ieder geval nooit krampen en misselijkheid van. Maar ieder lichaam reageert natuurlijk anders. Ik had het wel als ik ongesteld werd. Misschien een keer een kortere cyclus? Toen ik zwanger bleek had ik juist nergens last van, maar nogmaal, iedereen ervaart het anders. Anders toch een testje proberen. Je weet maar nooit. Heb je enig idee wanneer je eisprong was?
Nee, ik heb geen idee! Had anderhalve week geleden ook wat krampen en dat zou evt eisprong kunnen zijn. Maar ik weet dat absoluut niet zeker. Heb het ook weleens voordat ik ongesteld wordt, maar dan hooguit 1 dag van tevoren.
Nanoe ik had die krampen precies hetzelfde maar ik wist niet hoe mijn cyclus liep omdat ik net gestopt was met de pil, maar achteraf dus ook direct zwanger. Averna wat spannend zeg! Nou hopen dat ze haar kunnen draaien en anders kiezen voor wat het best is voor jullie beide. Ik hoop dat ze in ieder geval nog 1 dagje langer blijft zitten. Mijn kleine dame kwam ook met 36 weken en 3 dagen en indd wij moesten ook langer blijven. Update van ons klein wondertje, die gewoon afgelopen zondag alweer 6 maanden oud is geworden! Wat gaat het hard allemaal!! En ze doet het ook zo goed! Ze groeit hard en is nu al een echte kletser zo gezellig! En wat leuk dat er toch nog zoveel mee kletsen. Ook hier nog echt niet toe aan nummer 2 al weet ik wel heel zeker dat ik die in de toekomst wel zou willen! Maar we wachten zeker nog een jaar..
Heb wel een test gedaan, maar die was negatief. (Wat ik dus ook verwachte). Ik wacht het maar gewoon af, als het aan blijft houden, desnoods wat urine meenemen naar de huisarts, moet daar woensdag toch even heen. Kelly, wat fijn om te horen dat ze het zo goed doet!
Kelly: 6 Maand alweer? Zo dat gaat snel 😁.. Nanoe : Ik herken het ook niet ..maja ik ben ook apart gevalletje 😂🤓 @ hier : Vandaag het hartje voor het eerst gehoord en weer een echo..Wat bijzonder allemaal ❤❤
@Kelly, wat gaat de tijd dan snel zeg! Jullie kleintje al een half jaar oud! @Nanoe, hoe is het met jou nu? Nog ongesteld geworden of...? @Woman, bijzonder hè, die eerste keer het hartje horen.. @hier, vanmorgen naar het ziekenhuis geweest voor een versie. Ze hebben eerst alles gecontroleerd met ctg, echo enz. Daarna een infuus met weeënremmers ingebracht en nog een keer met de echo gekeken(kleine meid was weer verplaatst in de tussentijd ). Toen zijn ze gaan draaien. Het viel me in eerste instantie erg tegen, het deed toch meer pijn dan ik verwacht had, dus heb ze laten stoppen. Ze vroegen wel of ik het nog een keer wilde proberen en deze keer was ik al beter voorbereid op wat er ging komen, dus is het wel gelukt om de kleine te draaien. Nu mag ik morgen nog een keer op controle en woensdag controleren ze ook nog een keer of ze niet terug gedraaid is. Als alles goed blijft, mag ik dan weer terug naar de verloskundige. Morgen 37 weken, dus het wordt spannend hier!
Averna, hopelijk blijft ze nu goed liggen! Hier niets gebeurt. Nog wel steeds iedere keer lichte kramp onderin. Misselijk gebleven, alleen nu medicijnen daarvoor en dat helpt goed. (Heb deze standaard in huis liggen, heb vaker last van probleem dat misselijkheid veroorzaakt). Heb deze 2 dagen genomen en dat is meestal voldoende, dus vanaf morgen weer zonder, ben benieuwd. We wachten verder rustig af op wat er komen gaat.
@Woman, ja, ze ligt nu goed. Hopelijk daalt ze nu ook snel in, zodat de kans op terugdraaien wat kleiner wordt! @Nanoe, ik hoop dat je je morgen beter voelt. Vervelend dat je nog steeds krampjes voelt en er verder niets gebeurt. Even afwachten nog dus..
Averna : Dan hoop ik idd dat je geluk hebt en dat jullie meisje snel begint met het in dalen.. Duim voor je!
Averna wat spannend hopelijk blijft ze goed liggen en daalt ze snel in. Wel spannend vanaf nu mag ze ook komen.. Woman mooi is dat he als je voor het eerst het hartje hoort. Hoe gaat het verder. Nanoe welkom en jeetje wat vervelend hopelijk weet je snel meer. Kelly alweer 6 maanden. Gaat hard kan me nog herinneren dat je zat te wachten op je menstruatie die nooit kwam. Hier ook alweer bijna 3,5 maand oud. Het gaat zo snel nu voor de 2de week weer aan het werk en de kleine doet het super goed bij z'n oma. Hij vind het wel prima daar. Slaapt goed de nacht door en het buurjongetje waar m'n moeder ook oppast is helemaal gek op hem.
Averna, laat je weten of de kleine nog goed zit? Marisja, fijn dat hij ook 's nachts zo goed doorslaapt! Hoor daar op mn werk wel andere verhalen over! Vanmorgen wakker met de overtuiging dat ik nu echt ongesteld was geworden. Had behoorlijk kramp, maar niks. Hoezo irritant
Marisje: Ja gaat goed..aankomende Dinsdag alweer 14 weken..gaat snel! En met jou? En de kleine? Fijn dat hij goed doorslaapt en dat het bij Oma goed gaat! 😄
Ze ligt nog goed! Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest en een uurtje aan de ctg gelegen, maar ze doet het prima. Ze bewoog alleen steeds weg dus was een beetje lastig controleren. Mijn buik is nog gevoelig, alsof ik een paar blauwe plekken heb. Maar voor een goed doel.
Fijn dat ze nu in ieder geval nog goed ligt! Hopelijk voelt je buik ook snel weer beter aan. Hier vanmorgen geen maagbeschermers genomen en weer meteen van slag. Morgen dus maar weer beginnen en dan langer doorgaan. Zo vaag, normaal is eentje genoeg en dan is het klaar, nu na 2 komt het gewoon weer terug. Zit ook erg te twijfelen wanneer ik weer zal testen. Wil enerzijds gewoon nu weer testen, anderzijds wil ik pas testen als ik op dag 44 zit (dag na mn langste cyclus).
Hee dames!! Het lijkt me leuk om met jullie mee te praten! (Als jullie dit geen probleem vinden) Zit nu op 4DPO en voel kleine steekjes rechtsonder en soort trekkerig gevoel en op en af heb ik buikkrampen. Ook heb ik nu weer meer afscheiding en gister was ik zo goed als 'droog' later die dag kreeg ik toch weer wat meer afscheiding terwijl ik normaal altijd waterige afscheiding blijf houden na eisprong tot rond NOD. ik hoop deze maand een positieve test te hebben
@nanoe wat vervelend die krampen! Hoe is het nu? @marisje wow gaat snel zeg al 3,5 maand! Fijn dat ie zo goed door slaapt en t bij zn oma ook goed naar zn zin heeft @averna wat fijn dat ze nu nog gedraaid ligt! Spannend zeg de laatste loodjes @woman bijzonder he t hartje horen @klein meisje welkom! Hopelijk snel n mooi wondertje @hier ik voel de kleine elke dag heel vaak en af en toe ook met mn hand zo bijzonder
Miesy, wat mooi om je kindje te voelen! Kleinmeisje, welkom! Nog altijd last van mn buik, vandaag of morgen overleg met huisarts over medicatie. Wel getest, maar was negatief en ook nog altijd niet ongesteld. We wachten rustig verder