@babyluvv ik vind t mooi om zoiets samen te doen, maar dat is natuurlijk ieder zijn mening! Mijn vriend was helaas aan het varen, maar hij belde ondertussen dat we de test gingdn doen. Was hij er toch een beetje bij haha. @woman spannend!
Jeetje miesy wat een rot mens. Hier ook geen vliezen gebroken maar met spoed ingeleid. Had het zelfde gevoel als lievemandie toen ze mijn vliezen braken lekker warm. Welkom nieuwe dames hopelijk gaat het bij jullie voorspoedig. Ook moest ik wel even hard lachen over de band in de winkel ik zie je al liggen averna. Nienke ik hoop voor jou dat ze dit keer wel luisteren. En dat de behandeling doorgaat. Nanoe weet je al iets meer
@Miesy, wat een raar mens zeg.. Is toch logisch dat je je vriend bij de 20weken echo wilt hebben! Ik vond dat een heel belangrijk en spannend moment! Heel wat anders dan bloedprikken inderdaad.. @Babyluvv, wij hebben ook de test samen gedaan. Mijn man was er al zo bij betrokken, had niet eens onopgemerkt een test kunnen doen denk ik. Had eerdere maanden ook al een test gedaan dus hij wist sowieso wel dat ik er op die dag één ging doen. Bij mij kwam het streepje al voordat ik de stopwatch aangezet had, dus ik stormde van de wc af en riep: "kom kijken, kan toch niet dat er nu al een streepje komt!?" Vond het wel fijn dat te kunnen delen en meteen lekker te knuffelen. @Hier, gisteravond veel last gehad van steken, denk dat ds kleine meid eindelijk begint in te dalen. Heel fijn, maar wat voelt dat vervelend. Nu even afwachten wat de verloskundige maandag zegt.
Miesy, wat een rotdame zeg! Is toch belachelijk dat je zo behandeld wordt! Averna, wat fijn dat ze nog goed zit! En hopelijk begint ze inderdaad in te dalen! Babyluvv, welkom! Dankzij medicijnen nu helemaal geen maagpijn meer! Alleen wel nog altijd lichte krampen onderin mn buik? Misschien mn darmen die van slag zijn door 2 weken misselijk zijn? Ook nog niet ongesteld, zit nu op dag 41 en ook nog geen enkel teken dat het komt. Dus we wachten weer rustig verder.
Ik kwam pas laat achter toen ik zwanger was..had pijn aan mjn borsten. Dat had ik al toen ik ongesteld moest worden. Was al 2-3 weken overtijd. Hoppa..toen was ik zwanger 😂😂
Hier vanmorgen weer de eerste fm gehad voor deze cyclus. Zit op dag 8, en mn follikel was al 13.5mm groot, en mn bms was ook al ruim 8mm dik. Vandaag op dag 8 dus gelijk aan dag 10 vorige maand.. Woensdag op dag 10 weer terug komen en ondertussen ovulatietesten blijven gebruiken. Zodra die positief is, moet ik bellen, en zal de behandeling ingepland worden, ofwel de dag erna, ofwel dezelfde dag nog (ligt eraan of ik sochtends of savonds positief test) Spannend dus! Later deze week zullen we, zoals het er nu naar uit ziet, de behandeling gaan krijgen Vorige keer op dag 11 de positieve test, dus ben benieuwd of dit morgen of overmorgen al zover is..
Poe hou het moeilijk bij hier met de kleine erbij Welkom nieuwe dames! Averna wat fijn dat ze goed lag en nog gefeliciteerd met het jubileum Nienke wat balen dat je ongi bent geworden! Marisje gaat hard he. Ook alweer aan het werk? Hier ook weer een aantal weken aan het werk. Alles gaat prima, ze is super actief en een lachebekje
Nienke : Spannend meid! Manna : Bevalt het werken goed? @ hier : Hartje vandaag weer gehoord. En een echo.. Mijn moeder was mee. Aangezien ik geadopteerd ben en zij dit nog nooit heeft meegemaakt was ze zo trots.. Hihi! Ik voel me verder goed maar had last van buikgriep.. de wc was mijn beste vriend bah! En we verwachten aankomend weekend pupjes bij onze hond! Druk druk..
Nienke, spannend! Hoop echt voor je dat het deze keer lukt! Manna, fijn dat alles zo goed gaat! Woman, ah, gaaf! Wat mooi dat ze dat dan op deze manier mee mag maken! Wat voor hond hebben jullie? Lievemandie, zou leuk zijn. Maar heb nergens last van, behalve 's morgen wat krampen, verder niets. En ga er dan ook niet van uit.
Nienke spannend.. hoop voor jullie dat de behandeling goed gaat. Woman wou dat is dan wel heel mooi met je moeder. Nanoe ik had de maand dat ik positief teste nergens last van dus het kan maar zo. je weet het nooit Manna wat fijn dat ze het zo goed doet. Hier ben ik nu voor de 4de week aan het werk. Aangezien ik ploegen werk wel even wennen.
@Nienke, wat spannend weer! Ik duim voor een succesvolle ronde voor jullie! @Woman, wat bijzonder voor jou en je moeder om dat mooie moment zo te kunnen delen. @Nanoe, hier nog iemand die de maand dat het gelukt was nergens last van had. Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar je weet maar nooit! @Hier, gisteren weer eens controle bij de verloskundige gehad. Was weer even gek na 3 weken... Ben wel blij dat ik weer een bekend gezicht zag na 3 weken afspraken in het ziekenhuis. Het lijkt er op dat de kleine meid lekker met haar hoofdje beneden blijft liggen, dus ik ben blij. Ze is verder nog niet ingedaald dus ik hoop dat ze dat wel nog gaat doen. Heb wel vaak van die steken dus volgens de verloskundige zal ze wel langzaam aan het indalen zijn. Ik heb trouwens een boekje van Oei ik groei, waar je elke week van de zwangerschap in kunt schrijven. Daar stond ook een tabel in waar mensen konden gokken op het geslacht en de geboortedatum van de baby. De eerste gokjes waren al op gisteren. Komt nu wel dichtbij allemaal!
Ja is voor jou echt aftellen Averna! Woman, ah wat leuk om te zien! En ik wacht echt nog minstens tot zondag met testen. En dan misschien verder kijken, weet het nog niet. Dan zit ik echt dik over mn langste cyclus heen.
Woman, Ja werk bevalt prima maar mis haar wel vervelend dat je ziek was en bijzonder voor je moeder dat ze het nu via jou mee kan maken! Wat een mooie echo zeg! Averna wat spannend die laatste weekjes! En dan straks je baby in de armen, zo bijzonder krijg nu nog tranen in me ogen wanneer ik eraan denk. Fijn dat ze goed blijft liggen! Marisje diensten lijkt me echt wel pittig. Heeft je ventje al wel een beetje ritme?
Manna : Ja dat zal wel dat je haar mist idd.. De echo is duidelijk hé? 😆 Mijn moeder zei al : Dit wou ik altijd is mee maken..
Wij hebben vandaag de IUI behandeling gehad! Gistermiddag om half 2 een positieve ovulatietest. Sochtends en savonds was die negatief. Vanmorgen om 9u echo en het eitje was gesprongen.. jemig wat gaat dat snel bij mij! Gelukkig meteen de boel in gang kunnen zetten. Zaad inleveren, wachten op het lab, en iets na half 11 mocht ik weer de stoel in en heeft de inseminatie plaatsgevonden. Hele middag en avond wat zeurderige steken bij de baarmoeder, maar dat is voor het goede doel. Nu 2 weken wachten..!!
@Averna wat spannend zeg zo! Heel veel succes met de laatste loodjes en hopelijk heb je een voorspoedige bevallig! @Nienke wat super spannend!! Ik duim voor jullie.. Wij zijn nu heerlijk een weekje in centerparcs met de kleine dame en wat vind ze het leuk! Lekker zwemmen en wandelen. Ze wordt toch ook alweer zo groot. Alweer 6,5 maand en al 2 tandjes.. Maar zo makkelijk ze vind alles leuk en gezellig. En niet te vergeten dat ze al 3,5 maand heerlijk door slaapt! Hier ook weer klokje rond van 19:30 tot 07:30 helemaal super!