Nienke, wat spannend! Duim voor je! Woman, ja snap ik! Is toch ook mooi als je dat zo ziet en helemaal als je hem/haar straks gaat voelen! Vandaag voor de zekerheid toch getest, maar mooi omowit. Had gelukkig niet anders verwacht. Maar wil het wel vroeg weten, omdat ik op mn werk met van alles werk wat niet mag als je zwanger bent. Ook vandaag definitief besloten dat als ik op dag 60 nog niet ongi ben, ik de huisarts ga bellen. Duurt misschien nog 2 weken, maar dan is er wel weer een knoop doorgehakt. En dat ik de volgende ronde ovu testen ga gebruiken.
Nienke: Oh spannend meid! Ook ik duim mee.. Nanoe : Ja dat lijkt me zo apart als je de baby gaat voelen.. en idd zo heb je wel een knoop doorgehakt voor jezelf! @ hier : Denk dat onze hond vandaag gaat bevallen. We hebben de verjaardag van Manlief naar vanavond verplaatst,omdat ze 16 Okt is uitgeteld en hij de 20e jarig is.. zul je zien dat ze vandaag komen 😂! Vind het wel spannend allemaal,manlief pas 14.00 uur vrij . Maja kan genoeg mensen bellen..
Ik was ook bezig voor een 1e kindje. ( 37 jaar).. helaas is er voor mij nu pas de mogelijkheid om eraan te beginnen. Ex wou het nooit, 16 jaar samen geweest. Toen na scheiding 7 jaar alleen en na de 7 jaar een nieuwe relatie. Onze poging was bij ronde 2 raak, en is op 10 weken een ma geworden. Onwijs verdrietig, en inmiddels ben ik dus ook alweer 5 maanden ouder. Relatie heeft een deuk door van allerlei omstandigheden.. dus hoe het voor mij afloopt geen idee. Ik wil nog steeds gaan voor een kindje, ook mocht ik alleen komen te staan. Ik weet dat daar iedereen zijn mening over heeft maar heb me er wel in verdiept ( en goed in verdiept) in de 7 jaar dat ik alleen was. Dus de hoop op een kindje, een eerste kindje voor mij blijft. Poging was er in Juli, in september vervloog de droom... en nu ... geen idee hoe verder. We hadden gelijk nog een poging ondernomen maar 99% dat ik niet zwanger ben geraakt in de 1e poging na de ma.
Gisteravond de 1e.. de 2e kwam maar niet,naar de dierenkliniek.. spuitje gehad,thuis kwamen 2 & 3! We vertrouwden het niet..had extra spuit meegekregen die vannacht 5 uur gezet..vanmorgen nog niks. Weer na de kliniek..heeft ze keizersnee gehad.. er zaten er nog 4 in.. 2 niet gehaald en 2 wel.. 4 meiden en 1 jongetje..tot nu toe gaat het goed!
Woman, dat is niet hoe je het zou willen! Balen dat die 2 het niet gehaald hebben! Hopelijk doen de andere 5 het goed! En groeien ze verder op tot leuke, gezonde pups! MeFlower, welkom!
Ik zit op 7dagen voor NOD.. Met al de halve week zo nu en dan een flinke steek (kramp) in mijn onderbuik. Nu ook. En lage rugpijn, al is rugpijn helaas wel iets wat bij mijn leven hoort.. De laatste week voor NOD is het spannendst.. En wachten, dat duurt zo lang.
Hee dames, Radiostilte hier.. Haha,ik ben druk met de pups maar het gaat goed. Hoe is het met jullie?
In afwachting van mn NOD woensdag Niet heel veel te melden dus Vroeg testen gaan we niet doen, dit wordt pas volgend weekend, mocht de ongesteldheid uitblijven. Verder wat pijnlijke tepelhoven/borsten maar verder geen symptomen of klachten. Fijn dat het met de puppies goed gaat! Heb je een fotootje? Ben wel heel benieuwd Altijd zo schattig die pupjes!Bewaren
Ik wens jullie allemaal heel veel succes, sterkte en liefde! En veel geduld! Precies voordat ik mijn eerste inwendige onderzoek zou ingaan bleek het raak te zijn! Huilen dat ik moest omdat ik het niet kon geloven... <3
Woman ahhwww wat een schatjes! En mama ligt er heerlijk trots bij Bedankt voor het duimen Goey, wat fijn voor jullie! Van harte gefeliciteerd! Hopelijk ga je een fijne zwangerschap tegemoed
Vandaag mijn NOD. Of ten minste, dat hoop ik. Ik mag niet teveel hopen. Maar stiekem.... Tot nu toe, nog geen tekenen van menstruatie, maar we wachten (on)geduldig af. En omdat ik nog niet getest heb, paar dagen voor NOD is het helemaal spannend..
@Woman, wat een leuke pups. @Babyluvv, spannend elke keer, die NOD... Hier vandaag de 40 weken gehaald. Had eigenlijk gehoopt hier met mijn kleintje te zitten maar zal nog even moeten wachten. Dat wordt wel steeds moeilijker. Zo langzamerhand voel ik me echt wen gehandicapte walvis of zo. Maar het scheelt dat ik nu wel zeker weet dat het nite langer dan 1,5 week meer kan duren. Ik hoop alleen dat ik niet ingeleid hoef te worden, zodat ik gewoon thuis kan bevallen. Hopelijk ook de laatste buikfoto gemaakt..