Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Avarna, ja inderdaad spannend elke keer of een NOD wel een NOD is, of dat we een nieuwe ronde ingaan. Ik heb wel onzettende last van mijn buik, maar dat heb ik al zo'n anderhalf week. Dus ik durf niet te zeggen of dit menstruatie pijn is of niet. Normaal haf ik met begin van mijn menstruatie ook onzettend veel pijn. Maar dan had ik dat niet al anderhalf week lang. Omdat ik aan het werk ben heb ik ondanks dat er vanochtend nog geen tekenen van een menstruatie in zicht waren wel alvast daar even op voorbereid, kan hier niet zomaar even schone kleren aandoen, mocht het mis zijn gegaan. Een hele mooie foto Avarna en een prachtige buik! Maar hopen dat je prachtige buik een deze dagen 'weg' is en je je kleintje vast kunt houden! ❤

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Averna, wat leuk om iemand bij de naam te zien!
    Heel veel succes met de laatste loodjes en hooelijk hebben jullie de kleine snel in jullie handen om ervan te kunnen genieten!

Woman, nog steeds niets hier :p
    Me er totaal bij neergelegd en zie het wel.
    Ja, natuurlijk hoop ik dat ik snel ongi wordt of gewokn zwenger ben.
    Jn ieder geval voor ik op vakantie ga :p

3. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Nanoe : Nou dan hoop ik het laatste voor je!
    Dat je zwanger bent.. hoor het wel..

Averna: Leuke foto.. Zo zie je idd een gezicht bij de naam..
    Succes met de laatste loodjes meid!!

4. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Woman, hoop ik ook, maar ga er niet vanuit.
    Wel ml die het nu wel erg lang vind duren.
    Toen we elkaar leerde kennen was ik al aan de pil, dus hij was wel op de hoogte dat ik lange cyclussen had, maar zolang had hij niet verwacht :p
    Maar zal wel op vakantie ongesteld worden, is altijd zo.

5. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Wat een prachtige buik heb je Averna!
    Succes met de laatste loodjes ☺️

6. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Wat een mooie foto Averna! 40 weken alweer.. Jeetje! Hopelijk komt de kleine snel.. Succes nog met de laatste loodjes!!

7. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de complimentjes allemaal. Haha ik vind mezelf er echt verschrikkelijk moe uitzien (en dat ben ik ook) maar wil toch elke week mijn foto maken als aandenken. :)

De kleine meid lijkt nog altijd goed te zitten daar binnen, voel nog niets anders. Weet wel dat dat zo kan veranderen maar ik ga er vanuit dat ze vandaag in ieder geval niet meer komt.
    Ik heb wel voor het eerst in weken weer eens redelijk geslapen dus zie alles meteen weer wat positiever in. Wat een nachtje slaap al niet doet.. :)
    Het enige echt vervelende is dat ik zo afhankelijk van anderen ben. Ik kan niet meer autorijden want ik pas niet meer achter het stuur. Huishouden doe ik echt stap voor stap, met héél veel pauzes anders is mijn lichaam gewoon moe. Lang staan is vervelend, ver lopen doet vaak pijn en fietsen is ook steeds moeilijker. Dus het is echt waar, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Maar onze kleine meid komt binnenkort en zij is gezond, dat is het belangrijkst.
    Mag morgen weer naar de verloskundige, ben eens benieuwd wat daar gezegd gaat worden..

8. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Mijn test van vanochtend.
    Van het weekend even een cb test halen

Bijgevoegde bestanden:

9. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Zei het ook al in het NOD topic, maar ik lijk wat te zien :) Voorzichtig gefeliciteerd..!! Duim voor je op een mooie test komend weekend :)

10. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Gisteravond om half 9, kon ik mn ogen op de bank amper open houden. Zo moe dat ik was. Vanmorgen onderweg naar werk in de auto was ik echt super misselijk.. Ik hoop dat het iets betekent en dat ik geen griepje onder de leden heb oid.. Nog even afwachten..!! Deze dagen mn NOD.

11. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Babyluv: Jaa.. voorzichtig gefeliciteerd!

Nienke : Dat had ik ook,maja dat zegt idd niks. Wanneer mag je testen?

12. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjulliewel nienke87 en women1987. Van het weekend hoop ik hier een dikke positieve test te laten zien. Dan haal ik wel een andere, want deze word je gek van hahaa!

13. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ik kan nu denk ik al wel testen, morgen mn NOD, nu 12 dpo. Maar m'n vriend wil heel graag samen testen. Dus dat gaat zaterdag pas worden, mits de ongesteldheid weg blijft natuurlijk.. Anders hoeven we niet eens te testen ;)

14. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Babyluvv, al voorzichtig gefeliciteerd! Ik ben niet zo goed in turen naar streepjes, maar bij jou zie ik toch duidelijk wel iets. :)

Nienke, spannend hoor! Ik hoop voor jullie dat het raak is! :)

15. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel Avarna. Even wachten tot het weekend, dan hoop ik een mooie cb test te hebben. En hoe gaat het bij jou? Wil je kleine meid nog steeds veilig bij mamma in de buik zitten?

16. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Ja, kleine meid lijkt het nog altijd te fijn te vinden daar binnen. Vanmiddag naar de verloskundige, ik ben benieuwd of er al iets besproken gaat worden of dat ze nog even afwachten.

17. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Spannend! Hopen dat ze snel komt.. :)

18. Lieverdje007

Lieverdje007 Actief lid

26 jan 2015
    119
    4
    18
    Duim heel hard voor je Nienke!
    Ronde 18 was voor mij ook eindelijk raak, hopelijk is het jullie ook gegund!!

19. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Zo slim als ik ben, ging ik er klakkeloos van uit dat afgelopen zaterdag mijn nod zou zijn, wat nu? Zou vandaag mij nod zijn na alles terug rekenen.. een nod ligt natuurlijk niet echt aan de lengte van je cyclus. Maar als ik een beetje reken en terug kijk, zal mijn ei rond cd 20 zitten. Zaterdag vermoedelijk mijn innesteling gehad. Als we daarvan uitgaan zal ik nu ongeveer op dpo11 zitten en zou vandaag mijn nod zijn, niet afgelopen zaterdag.

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Babyluv, alvast voorzichtig gefelictieerd!!

Deel Deze Pagina