Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje9389

Vlindertje9389 Actief lid

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Hopelijk goed nieuws marisje ik zal voor je duimen

2. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Misschien had je het al gezegd maar hoelang heb jijde pil gebruikt marisje? Ik ben ook gestopt met de pil vorige maand na ong 9 jaar gebruik.

3. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Ik gebruikte um pas 2 jaar. Daarvoor niks

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha voor mij op de lijst 24 jaar 2e ronde en nod geen idee ondat ik mijn cyclua niet weet hoe die gaat lopen haha

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb ook ff vraagje over ovulatietesten
    en misschien een hele stomme omdat ik nog zo'n groentje ben wat dat betreft haha!
    maar als je een week ongesteld ben, wanneer moet je dan beginnen met testen als je niet weet wat je cyclus is?

6. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Ik zou beginnen met tempen zo krijg je ook een goed beeld van je cylcus en het kost geen bergen geld aan testen. Als je dan erachter bent hoe je cyclus is dan kan je aan de temperatuur zien wanneer je eisprong is en dan rond die tijd kun je gaan klussen en evt ook testen doen. Is mijn mening dan he. Ben ook nog maar een groentje maar ik heb al heeeeeeel wat uren doorgebracht op internet en allemaal verschillende theorieën en info opgezocht

7. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Ik had ook geen regelmatige cyclus. Ben ongeveer 6 dagen nadat mijn menstruatie stopte begonnen met de testen van Clearblue Digital met dubbele hormoon indicator. (duur, maar het werkt wel) Ik ben door blijven testen tot ik een knipperende smiley kreeg, daarna door tot de stilstaande smiley kwam. En die periode heel gezellig gemaakt. En toen ben ik zwanger geraakt. Het heeft bij mij gewerkt en ik werd er ook niet echt gestrest van. Heel duidelijk zo'n smiley.

8. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ben je met temperaturen juist niet te laat als je gaat klussen wanneer er verandering is? Dit had ik nl begrepen. Ik ben op dag 10 van de cyclus gestart met ovutesten, uitgaande van een normale cyclus zou je op 14 je ei hebben dus vond ik vroeg genoeg.

Marisje lijkt inderdaad iets te zitten op je test... Spannend!

9. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Met temperaturen kan je volgens mij pas achteraf zien wanneer je eisprong is geweest, terwijl je daarvoor aan de slag moet.

Ik ben blij dat ik meteen ovulatietesten ben gaan gebruiken anders had ik nooit geweten dat m'n ovulatie op cd 18 is bij een cyclus van 28 dagen.

In de bijsluiter staat hoe je de testen moet gebruiken. Bij zwanger en kids kan je ze voordelig bestellen. Heb nu ervaring met midsteak en dipsticks. Ze doen het beide even goed :)

10. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Bij temperaturen zie je het inderdaad pas achter af.

Zou graag willen temperaturen maar met mijn 3 ploegendienst gaat dat gewoon niet.
    Ik ga denk ik over een tijdje ook ovulatie testen gebruiken.
    Maar voorlopig nog even zien hoe mijn cyclus zich gaat houden.

Vandaag weer een test gedaan van action omdat vriendlief die gister had meegenomen ik zie een streep zonder te turen maar ik denk toch aan een indroger of zoiets tenminste daar hou ik me maar aan vast. Van het weekend mocht er niks doorzetten de laatste doen en dan geef ik het op.

11. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    spannend marisje, heb je een foto?

Ik duim voor je :)

12. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Waarom denk je aan een indroger marisje? Heb je afgelezen buiten de afleestijd? Wel spannend zeg allemaal. Duim voor je!

13. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
  14. woozl

woozl Actief lid

7 jul 2015
    341
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kan op de foto niet direct was zien. Kon je het streepje al zien binnen de afleestijd?

Wie weet over een paar dagen een mooie streep!

15. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Vandaag toch maar een vroege test gedaan en ik had ook zo een streepje als jij hebt. Binnen de afleestijd maar had ook dat apparaatje open gemaakt en zag op ong zelfde plek een hele lichte streep en een stuk verder nog 1. Ging er maar vanuit dat het niks was. Was het merk van predictor

16. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Klopt woozl als ik hem zo hier op de foto zie dan zie ik hem ook niet. Ofja is die heel heel heel slecht te zien.

Zo op de test zelf en foto op de telefoon is die wel te zien. Kwaliteit hier op de foto is zoveel slechter dan de foto die is gemaakt.

Zelf mijn vriend zag hem zonder te staren. Maar eerst zien of het geen indroogstreepje is dan zou die op moeten lopen naar een aantal dagen. Tot die tijd geloof ik er nog niet zoveel van. Alleen ik heb nog nooit zn streepje gehad dus vandaar.

Als die duidelijker word dan geloof ik het pas. Het was binnen de afleestijd wel met middag urine. Ik zag mezelf vanmorgen niet echt testen om 4 uur s ochtends dan ben ik echt nog niet wakker.. Ik test zaterdag nog een keer als die nog zo is of negatief is dit een indroger wat je vaker hoort bij action.

17. Vlindertje9389

28 jul 2015
    499
    20
    18
    Krijg trouwens steeds meer bultjes op mijn tepelhof en blijf steekjes houden bij mijn baarmoeder en een kriebel in mijn navel. En sinds zondag al stik chagrijnig en kan maar weinig hebben en hier heb ik nooit last van...

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie tips. Had vanmiddag al ovulatietesten gekocht bij zwanger en kids. Ga ook pas testen als mijn vriend thuis is vokgende week. Anders baal ik als ik daarvoor mn eisprong heb gehad en nu weet ik t dan niet haha.

19. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Marisje yoch positief dat je al wat ziet. Ben benieuwd zaterdag!

Miesy goed bedacht zou anders inderdaad ook balen ;)

Vlindertje spannend al die kwaaltjes. Had je de oude of nieuwe predictor? Dit schijnt uit te maken ivm vals positieve uitslagen

20. Emsy

Emsy Fanatiek lid

29 jan 2015
    1.872
    1.681
    113
    Vrouw
    Op weg naar de eerste! :D NOD lijst:
    manna, 27 jaar, 1e ronde - NOD 15/8
    vlindertje9389, 22 jaar, .1 ronde - NOD +- 12/8
    marisje89, 26 jaar, 1e ronde - NOD 7/8
    woozl 27 jaar, 2e ronde - NOD 12/8