Wie gaat nog meer voor een eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Manna, 4 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Alvast voorzichtig dankjewel! Ik hoop echt deze dagen mooi oplopende testen te hebben. En een mooie CB daarna

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Wij hebben besloten om niet op dag 60 (morgen dus) de huisrts te bellen maar op dag 81, als ik terug ben van vakantie, als ik dan nog niet ongi ben.
    En anders volgende ronde tempen en ovu testen.

3. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Vandaag mn NOD. De pijn in de borsten is zo goed als weggetrokken en gisteren al behoorlijk veel kramp rondom mn vagina gehad. Ik verwacht dan ook dat vandaag de ongesteldheid weer door gaat komen.. Op naar IUI 2? :(

4. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Zoveel hoop als ik gister had, zo weinig is er nog van over.. Ik zou morgen pas testen, maar kon mij niet inhouden.. Om vervolgens een keiharde negatieve test te zien. 😢

5. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Babyluvv : Ah nee.. 😳😔

Nienke : Even afwachten nog.. Kheb het vaker gehoord dat je het gevoel hebt dat je ongi word maar dat het niet zo is.. Khoop echt dat je ongelijk hebt 😉😳

6. Averna

Averna Bekend lid

15 jan 2016
    980
    816
    93
    NULL
    NULL
    Aah Babyluvv wat jammer. :(

Nienke, ik had ook heel erg het gevoel dat ik ongesteld ging worden toen ik zwanger bleek. Het kan nog..

Pff zelf ben ik gisteren ook flink teleurgesteld terug gekomen van de verloskundige. Ik had door alle pijntjes van de afgelopen tijd verwacht dat onze meid toch wel al minstens een beetje was ingedaald, maar nee hoor... Eigenwijze tante ligt nog helemaal boven mijn bekken. Dat zegt niet alles natuurlijk, maar tenzij mijn vliezen breken en ze daardoor naar beneden zakt, zal ik volgens de verloskundige toch eerst een dag of 2 goed moeten voelen dat ze indaalt, voordat de bevalling zal beginnen.
    Ik moet maandag naar het ziekenhuis als ze er dan niet is voor een ctg en echo en waarschijnlijk een inwendig onderzoek, waarna we bespreken wanneer ik ingeleid ga worden. Ik hoop echt dat het niet nodig gaat zijn, maar ben er nu wel een beetje bang voor.
    Komt nog bij dat ze mijn man gewoon steeds geen vrij willen geven. Dus hij moet steeds proberen diensten te ruilen met collega's. Lekker onduidelijk dus. Nu hopen dat ze eens inzien dat hij dus echt eens mee moet. ;)

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ah babyluvv, nee, wat jammer!
    Maar misschien was je urine van gisteren geconcentreerder?
    Probeer het over 2 dagen nog eens als je nog niet ingesteld bent.

Nienke, hoop voor je dat je ongelijkt hebt!

Averna, wat balen dat ze nog steeds niet is ingedaald!
    En vervelend dat ze bij je man op zn werk zo moeilijk doen!
    Hopelijk daalt ze snel in en ligt ze snel in jullie armen en hoef je dus niet ingeleid te worden.

8. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik wil nu wachten tot volgende week maandag. Ookal zei ik dat eerder ook en heb ik eerder getest dan dat ik met mijzelf afgesproken heb. Maar mocht het gewoon echt negatief zijn, hoop ik dat mijn nieuwe cyclus snel aanbreekt. Zodat ik verder kan.

9. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ondertussen lijk ik mn lichaam goed te kennen.. Tot ik op een zeker moment echt zwanger blijk te zijn terwijl ik de ongesteldheid verwacht.

Na een paar dagen al kramp te hebben rondom schaamstreek is gisteravond de ongesteldheid doorgebroken. En man wat deed dat pijn! De tranen sprongen in mn ogen, zon last had ik er van.. Gister en vandaag dus aan de ibuprofen. Dan is het nog draaglijk..

Op naar weer een nieuwe ronde, ronde 19 en onze tweede IUI poging..

Volgende week woensdag op dag 8 weer de eerste fm.

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik zie dat ik hier mij zelf nog niet 'up tot date' heb gemaakt na gisterochtend.. Gisterochtend had ik dus voor mij gevoel een negatieve test. Maar ik kon dit niet geloven en ben gewoon smiddags weer gaan testen. Deze gaf een licht roze maar wel duidelijk streepje (ik zal straks even een foto zoeken om deze toe te voegen..) Met test en al ben ik naar de kruidvat gegaan, een cb digitaal ophalen, test daar laten zien 'twijfel test' vond mevrouw van de kruidvat. Njaa beter een lichte streep dan omo witte test toch? Denk ik dan. Vervolgens heb ik de dokter gebeld en gevraagd of ik langs mocht komen. Dit was echter niet nodig, vonden ze bij de dokter. Omdat ze daar op dezelfde wijze testen als dat je thuis doet. Ik heb de dokter gevraagd of een cb test nodig was. Maar ook dit was niet nodig, omdat deze hetzelfde doet als een normale test. De hcg waarde bepalen. Toch heb ik een cb test, vind ik zelf wel makkelijk, maar hier wacht ik nog eventjes mee om deze te gebruiken. Vervolgens, ben ik met test en al naar de dokter gereden om deze te laten zien. (Geen idee waarom ik dat gedaan heb maar goed) de doktersassistente vond de test (die smiddags was gedaan) positief, wel wat aan de lage kant qua kleur. Maar positief. Ook heb ik haar gevraagd of ik bloed mag prikken, voor alle zekerheid te hebben. Dit gebeurd bijna nooit en was niet nodig. Met deze test die ik had moest ik even paar daagjes wachten tot vrijdag of zaterdag om een nieuwe test te doen..
    Vanacht had ik onwijze krampen en pijn in mijn onderbuik tot aan mijn linker lies toe. Vanochtend nog wat krampen gehad. Vanmiddag was ik ineens heel beroerd en misselijk. En heb ik erg last van rommelende darmen. Wachten op morgen, voor een nieuwe test.

11. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Nienke, nee, wat ontzettend jammer?
    Had het je zo gegunt!!

Babyluvv, spannend :)

Vanmiddag voor zekerheid test gedaan om te bevestigen wat ik al dacht.
    Ook dokter gemaild met mn verhaal en gevraagd of ik al langs mag komen en als hij het te vroeg vind, wanneer dan.
    Krijg binnen 2 dagen antwoord, dus ben benieuwd!

12. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Spannend Nanoe!!!!!

Ik zal even mijn foto op zoeken en deze hier plaatsen

13. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Twee foto's bijgevoegd. Ene foto een test van gisterochtend en gistermiddag (bovenste van gistermiddag) en 1 foto van alleen gistermiddag

Bijgevoegde bestanden:

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vind hem best duidelijk hoor!

Had die early gedaan van de action, zelfs die blijft wit :p
    Ben wel heel benieuwd naar het antwoord van de ha.
    Heb dan ook wat beter een idee wat k kan verwachten.

15. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Spannend! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt van de dokter. Ik heb mij niet zo in jou verhaal ingelezen (als jouw verhaal hier staat) ik ga eventjes terug lezen.

16. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Sorry Nanoe2, ik had wel jouw verhaal gelezen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is ook maar niks.. :(

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Nienke : Neee.. 😓 Had je het zo gegund meid! En dan ook nog zoveel pijn bah.

Babyluvv : Kvind het streepje ook best duidelijk 🙈😊

Nanoe ; Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid..

18. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjewel Woman, morgen nog eventjes testje doen en volgende week wil ik de digitale gaan doen.. :) Maar ik twijfel wanneer ik vriendlief zijn cadeautje ga geven. Morgen na de test of volgende week na de digitale test.. 🤔

19. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ik kon gewoon niet wachten tot morgen met testen. Misschien niet zo handig van mij. Hart klopt in mijn keel sinds ik mijn cb heb getest!

Bijgevoegde bestanden:

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Whoeh! Gefeliciteerd babyluvv!!
    Fijn joh zo snel!!
    Lekker snel aan je vriend vertellen en er snel van gaan genieten!

Deel Deze Pagina