@Miesy: Haha inderdaad 2 verhalen door elkaar. Bij mij is het kindje nog niet ingedaald. De tijd gaat snel zo, al weer 22 weken! Spannend dat jullie nog niet weten wat het is!
Miesy: Zo al op de helft dus .. Ik ben vandaag 18 weken.. gaat echt snel allemaal Annalise : He bah..wat rot van de zwangerschapdiabetes. Je zei dat je zelf ook niet lang was,ben benieuwd hoelang jij bent? Ik ben namelijk ook niet heel lang 🙈. @ hier : Heb de eerste schopjes gevoeld en met de pups gaat alles ook top!!
Woman, wat gaaf! En fijn dat de pups het goed doen Dacht hier vanmorgen dat ik ongi was geworden. Maar was helaas een blaasontsteking
Ja zei mn moeder ook al! Vanmorgen dan ook gekocht Ook net ab opgehaald, dus hopelijk werkt het snel! Ook antwoord van de huisarts, als ik wil kan ik een doorverwijzing krijgen voor de gyn. Voor mij erg fijn om te weten!
Woman, leuk hè die eerste schopjes. Ik geloofde eerst niet dat ik de baby kon voelen, tot ik een weekje later bij de 20weken echo onze meid zag en voelde schoppen tegelijk. Nanoe, blaasontsteking is vervelend, beterschap. En wat fijn dat je een doorverwijzing kunt krijgen! Hier weer terug van het ziekenhuis. Ctg was goed, dus ik mag nog even wachten. Vrijdagavond ga ik naar het ziekenhuis voor de inleiding, tenzij onze meid natuurlijk toch zelf eerder wilt komen.
Ingeleid bij 37+3. Het komt allemaal goed! Ballonkatheter gehad. 's Nachts niet kunnen slapen van de krampen. 4 cm om half 9. 10 uur 5 cm en ruggenprik gehad om 11.30 uur en om 13.30 uur 9 cm en 14.45 uur persen en 15.46 was die er al!(in 7! uur tijd bevallen) Hopelijk voor jou geen langdurige bevalling. En dat ze nog niet ingedaald maakt niks uit, was bij Luke ook niet. Luke lag wel richting uit kanaal. Veel succes en lekker genieten van je mooie wondertje!
Averna : Ja echt heel bijzonder.. ik herkende het gevoel niet de 1e keer wat het was.. dus toen dacht ik.. het kunnen wel is de 1e schopjes zijn.. Succes vandaag meid! Nanoe : Hoe gaat het? Blaasontsteking alweer over?
Dank jullie. Ik hoef pas vanavond in het ziekenhuis te zijn, dus ga vandaag lekker relaxen en verder niks.
Woman, stuk minder last vandaag gelukkig! Wel bekaf na een dag werken en beetje prikkelbaar. Maar niet meer de hele dag moe, niet lekker en zere buik, dus super! Iedere dag stuk beter
Ik ben gelukkig weer ongesteld! Na mijn bevalling van 5 maanden geleden. Sorry..wat ben ik weer blij! Al 5 maanden liep ik met een chagrijnige kop rond! Komt Goed Averna. Gaat snel komen je mooie meisje
Ik heb vannacht toch thuis geslapen. Nou ja, geslapen... Ging gisteravond om 19:00 naar het ziekenhuis. Kreeg eerst ctg, was prima. Daarna inwendig onderzoek, bleek ik plotseling 3cm ontsluiting te hebben... Dus mocht kiezen, daar blijven slapen of lekker in mijn eigen bed en dan vanochtend terug gaan. Ballon plaatsen had geen zin meer. Dus dan maar weer naar huis. Maar alsof mijn lichaam dacht, het wordt nu toch tijd... Heb ik nu de hele nacht best wel hevige krampen gehad en ook wat bloed/slijmverlies. Dus ik hoop dat er vandaag nog wat gebeurd is in mijn lichaam en dat onze meid snel.komt.
Oh spannend Averna! Fijn dat het toch vanzelf door lijkt te zetten! Hoop dat de kleine meid vandaag komt, succes!!
Wat spannend averna, ben benieuwd! Lievemandie fijn dat je de eerste ongesteldheid weer hebt gehad, hier nog niks te bekennen zou het soms wel fijn vinden haha. Is het heel hevig of valt het mee?
Het valt mee, maar ik heb het nooit hevig gehad hoor! (Ben normaal 3-4 dagen ongesteld. Hangt ervan af of je bv geeft. Ik geef al 2 maanden geen bv meer. De bv stopt dat namelijk. Wel ben ik heel erg moe.
Gisteravond is onze mooie dochter geboren om 22:44. Ze weegt 3644gram en is echt prachtig! Ze maakt het prima. Helaas ging alles niet zoals gepland en is ze uiteindelijk met een keizersnede gehaald. Zal het hele verhaal nog wel vertellen, maar nu eerst uitrusten en genieten.