Dank jullie allemaal! Inmiddels is e al weer 10 dagen oud! Ze doet het prima, zat na een week al weer op haar geboortegewicht, terwijl ze eerst bijna te veel was afgevallen. Borstvoeding gaat prima, ze slaapt goed (moet haar 's nachts soms wakker maken na 6 uur voor de volgende voeding) en het is echt een knuffelkontje.
Heb de doorverwijzing naar de gyn binnen. Vannacht terug gekomen van vakantie en wilde vandaag een afspraak maken. Voor zekerheid een test gedan van de action en die was binnen een minuut net zo donker als de controle streep!! Nog altijd lichtelijk in shock, omdat ik het totaal niet verwachte. Heb ook nergens last van, behalve wat gevoelige borsten. Even terug zitten rekenen, zou nu ong 5+2 zijn.
Nanoe gefeliciteerd! Hoef je ook niet meer naar de gyn Hier op 9dpo vandaag. M'n temp is behoorlijk hoog en m'n borsten staan flink op spanning. Vanmorgen niet helemaal lekker maar dat wil allemaal niet heel veel zeggen natuurlijk. Wel al een aantal dagen lichte ongi krampen maar dat trekt ook wel weer weg.. Spannend hoor! Zondag Nod.. benieuwd of ik ongesteld word. Ga er vooralsnog maar gewoon vanuit
Hierbij mijn testen van vandaag Ga zo nog een cb met wekenindicator kopen en iets om het aan mijn man te vertellen XD Nienke, spannend!
Tnx dames! Met cb gedaan, kan volgens mij niet duidelijker Ook meteen cadeautje gekocht voor mn man, die mag hij zo uitpakken, ben benieuwd wat hij zegt. Hadden het allebei totaal niet verwacht, stond vanmorgen dan ook te trillen op mn benen XD
Nanoe : gefeliciteerd meid!! Nienke : Je bent net zo nuchter als mij.. je kunt beter van het 'slechte' uitgaan dan kan het alleen maar meevallen. @ hier : Vanmorgen 20 weken echo gehad, ik moet weer komen.. ze konden alles niet goed zien.. of Vanavond of Vrijdagmiddag..krijg zo telefoontje
Hoi Dames, Gisteravond telefoon gehad en we hebben nu wel de echo kunnen doen,alles is goed! 😊😁
Woman, wat heerlijk dat alles goed was! Toch wel even vervelend als het de eerste keer niet goed wil lukken allemaal.. Ondertussen (na +- 1.5 jaar) ben ik inderdaad behoorlijk nuchter eronder.. Kan er maar beter van uit gaan dat het niet gelukt is, dan elke keer die teleurstelling. Dat zou ik dan echt niet volhouden Ik test dan ook niet voor mn NOD. Gewoon afwachten of ik wel of niet ongesteld wordt, en mocht dat wegblijven, kan ik altijd nog testen.. Het resultaat zal er toch niet anders van worden
Nienke : Je hebt helemaal gelijk meid.. zo dacht ik ook namelijk.. mijn duimen draaien voor jou.. maar dat weetje hihi.. Ja ben blij dat de echo gister is gelukt..
Fijn ook dat je zo kan denken! Hoop echt voor je dat het raak is deze keer! Vandaag aangemeld voor moeders voor moeders en afspraak staan voor 1e echo. Vanavond onze ouders vertellen, ben heel benieuwd hoe ze reageren. En we zouden het graag nog even voor ons houden, maar dit kan helaas niet ivm mn werk. Mag namelijk vanaf nu dingen gewoon niet meer doen en dat moeten ze wel weten. (Oa rontgenstraling, dus best wel belangrijk om daar niet meer mee in aanraking te komen)
Hoi, Ik wil ook graag meeschrijven hier Ik vind het superspannend dat we nu voor het echie gaan! @zwangeren: supergefeliciteerd!!
Hoi lieve meiden zie nieuwe dingen hier! @averna van harte gefeliciteerd! @woman fijn dat alles goed was! Wat gaat het snel! @nienke je vrieg of ik voorgevoel had. In het begin dacht ik n meisje en bij laatste echo dacht ik het is een jongen. Kon niks zien hoor maar dacht ik gewoon haha. En het maakte me ook helemaal niet uit. En wat betreft dat je wacht tot je ongesteld wordt.. deed ik ook vond ik ook fijner want dan wist ik t ook zeker. Ooh ik duim zo hard voor je!!! @twentysix welkom @hier weer een tegenslag erbij. Zwangerschapsdiabetes. Kan er ook nog wel bij 4x per dag insuline spuiten. Waardes waren echt te hoog. Nu erg zoeken naar de juiste verhouding. Vanaf 27 weken groeiechos. Kleine man gwbruikt me als boksbal haha. Heerlijk. Alleen vaak snachts en kan ik ee niet van slapen haha. Maar als ik hem voel ben ik de helft weer vergeten dat ik me zo rot en moe voel
Miesy : Ah wat leuk een jongen! Wel rot dat je zwangerschapsdiabetes hebt meid..bah! Wij wouden het geslacht niet weten,maar weten het toch.. 🙈😂 en we houden het voor ons zelf wat familie en vrienden betreft.. maar met jullie wil ik het wel delen! 😁