Hier vanmorgen voor de eerste fm geweest. Zit nu op dag 9. Bms was ruim 9mm en het eitje was al rond de 13mm. Groeit hard deze maand! Morgen mag ik alweer terug komen. Ze willen proberen of we deze keer de ovitrelle wel kunnen gebruiken, dus denk dat dat de reden is waarom ik morgen alweer terug mag komen. Als ik de grootte van het eitje met voorgaande maanden vergelijk verwacht ik vrijdag of zaterdag de IUI.
Kelly, wat sneu! Beterschap voor je kleine meid! Woman, jij ook beterschap! Heb niet zoveel te melden. Het gaat prima, voel me prima. Met vlagen beetje misselijk, maar moet vooral goed blijven eten. Zere borsten en erg moe, maar valt allemaal mee te leven. Is voor ons vooral echt aftellen naar de echo.
Nienke spannend weer! Nanoe spannend wanneer hebben jullie de echo? Ah woman dat is zo vervelend! Beterschap! Wij zijn vanochtend toch weer bij de huisarts geweest en ze heeft nu toch een antibiotica kuur gehad, zo zielig..
Kelly wat sneu zeg, hopelijk knapt ze snel op! Hier ook gevloerd door grieperig en verkoudheid. Nienke wat spannend weer, ik hoop snel op goed nieuws !
hallo allemaal, even een heel kort berichtje van mij, op 17 november is onze zoon C.as geboren.. alles gaat goed met hem, zo'n mooi mannetje.. we genieten volop!
Dank jullie wel! Klopt, ruim 37 weken, ik ben ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk.. Maar hij was keurig op gewicht en doet het prima!💙
Is in principe ook niet te vroeg en beter voor jouw bloeddruk dat hij gehaald is😉 Geniet er heerlijk van, het is zoooo leuk!
@regenboog gefeliciteerd! Hetzelfde probleem toendertijd. Nu lekker genieten..voordat je het weet zijn ze groot.
Regenboog, gefeliciteerd!! Vandaag eerste echo gehad! Hartje klopte goed en ben 3 dagen voor uit gezet. Nu dus 9 weken en 1 dag! Nu echt helemaal blij!!
Regenboog gefeliciteerd. Lekker van genieten. Nanoe wat fijn. Mooi is dat he om dat hartje te zien kloppen
Nanoe: Gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is @ hier : Alle pupjes zijn bijna in hun nieuwe huisje. Vandaag word de laatste gehaald. Ben blij dat ze weg zijn qua drukte,maar mis ze ook.. er blijft er wel 1! 😊
Woman, is ook te verleidelijk he Vandaag intake gehad bij de vk. Goedgekeurd, alleen krijg wss extra groeiecho's omdat mn bmi onder de 19 zit. Nu is mn bouw gewoon zo en verwachten ze geen problemen, maar toch. Verder ook gembercapsules en antagel tegen de maagzuur en om mn maag wat rustiger te krijgen, dus hopelijk helpt dat
Heej dames, het is rustig hier Fijn Nanoe dat alles goed is en dat het hartje klopt. Hopelijk nu lekker genieten! Woman, kan me voorstellen dat jullie 1 pupje houden hoor! Lijkt me heel moeilijk om ze allemaal weg te moeten doen Ik zit vandaag op mn NOD, 13 dpo. Voel niets bijzonders. Wel af en toe wat misselijk (eten helpt vaak), en afgelopen dinsdag bij de bodypump echt totaal geen kracht. Erg futloos en bij de zware oefeningen wat dizzy. Heb het gewicht al lager moeten houden dan wat ik normaal kan. Ik heb nog niet het idee dat de ongi er aan komt, dus vind het heel spannend! Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn, zal ik gaan testen...
Spannend Nienke, ik duim voor jullie! Hoop zo op een mooie test zaterdag!! Medicijnen tegen maagzuur helpen gelukkig wel! En gisteren op mn werk even naar onze frummel gekeken, die was heerlijk goed aan het bewegen