Nienke en Nanoe : Moet toch zeggen dat ik de pups niet mis 🙄.. Maar ik duim voor je Nienke! 👍👍👍 Kelly : Jij ook hele fijne feestdagen!!
Duim weer voor je Nienke!! 👍🏻 Ik ben nu lekker met verlof, wel vreemd om niet fulltime te werken.. nu teveel tijd om na te denken over de bevalling Haha wil ik juist niet!!
Lieverdje, geniet van je verlof! Hier vanmorgen met stomheid geslagen.. De urine liep door mn testje heen en eigenlijk direct kwam er een tweede streepje op!! Opgedroogd ziet de test er echt super mooi uit! En dat voor 15 dpo!
Wauw Nienke gefeliciteerd super mooie test... Lieverdje oh lekker van je verlof genieten. Vond het ook vreemd van 3 ploegen werken naar helemaal niks. Woman Ooh ik zou echt alle pups missen maar wel leuk dat jullie er 1 houden. Kelly jij ook fijne feestdagen en de rest natuurlijk ook.
Oh Nienke, wat super super fijn!! Gefeliciteerd!! Ik duim voor een plakker en mooi beebje over 8 maandjes!
Nienke krijg tranen in mijn ogen voor een super nieuws voor jullie! Gefeliciteerd 😘😘😘
Ik kom hier ook eens kijken en ineens zag ik goed nieuws Nienke GEFELICITEEEEEEEERD!! ooh gwn kippevel echt super het is je zooo gegund!!!! @nanoe fijn dat de echo goed was!!! @hier gaat het op zich wel goed allemaal. Waardes van bloedsuikers zijn redelijk stabiel. Ons mannetje wordt met 38 weken gehaald en mocht t keizersnee worden dan met max 39 weken. Zoo spannend allemaal!
Miesy spannend! Maar fijn dat het verder goed gaat.. Lieverdje jij ook succes met de laatste loodjes! Nienke is het al een beetje goed doorgedrongen? Onze kleine dame is 1ste kerstdag gewoon alweer 9 maanden oud, wat gaat de tijd toch snel!
Dank jullie wel meiden! Ja het is ondertussen wel een beetje doorgedrongen.. Begin ook wel meer symptomen te krijgen nu. Zondag nog een test gedaan, een digitale CB en kreeg 2-3 weken, en maandag nog een kv 2v5 en de test streep was al dikker dan de controle streep. Qua HCG zit het dus wel goed Heb daarna nog niet weer getest, want wil mezelf niet gek maken. Komend weekend nog 1 CB digitale en dan stop ik er ook mee. 3 januari staat de eerste echo al gepland en volgende week woensdag komt MvM langs Miesy wat fijn dat het allemaal goed gaat en dat de waardes redelijk stabiel zijn. Oh dus je weet ook al redelijk goed wanneer jullie kleintje zich zal laten zien. Spannend meid!